Et underligt problem, lidt OT
Fra : Henrik

Dato : 06-01-09 09:00

Hej alle.

Jeg ved det er lidt OT men i ved så meget.

Jeg har Canal Digital som udbyder, jeg bruger en trådløs Tandberg ruter
efter kabel modemmet. Det har virket fint indtil skiftet, det jeg oplever nu
er.

Jeg kan hente mail ikke sende dem.
Jeg kan hente simple hjemmesider, men ikke kompliceret sider, f.eks. google
kan jeg ikke hente.
Jeg kan pinge den, men den kommer ikke igennem.
Laver jeg en test på udbyderens side, er mit download ok, men når vi kommer
til upload så stopper programmet. Har en MBP som køre trådløst, en Mac Mini
der køre trådløst (og jeg er ked af at sige det) en gammel T41, alle har det
samme problem, har kørt uden om rueren uden held (undtagent at jeg tror
ruteren nu er brændt af) (nu vil den slet ikke lukke signal igennem).

Problemet er har kommet og gået, teknikkerene hos CD klør sig i hovedet og
kommer med syge ting som øøøøøhhhhh det er nok din firewall, det er nok dit
virusprogram.. Men intet svar. De kan se mit modem (hurra) men de kunne så
godt se at svaret ligesom fejlet. Hvad tror i det kan være?

Hilsen Henrik og undskyld for OT

Fra : Steen

Dato : 06-01-09 13:49

Henrik <fjern@mig.dk> wrote:

> [...]
> efter kabel modemmet. Det har virket fint indtil skiftet, det jeg oplever nu

Øh, er Canal Digital internet-udbyder?

Fra : Henrik

Dato : 06-01-09 15:41

"Steen" <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote in message

> Øh, er Canal Digital internet-udbyder?

Ja da... Ikke gode men dog alligevel internet udbydere...