CMS til to sprog via PHP og MYSQL
Fra : Allan Madsen

Dato : 06-01-09 12:14

Hejsa

Søger et CMS system der bruger PHP og MYSQL

Problemet er et det skal kunne min køre to sprog, alså når man f.eks
tilføjer noget i en kalender, en statisk side eller andet, skal der
være to felter, f.eks et til den danske tekst og et til den tyske
tekst.

Er der en venlig sjæl der kender sådan et CMS ??

Fra : Gert Krabsen

Dato : 06-01-09 14:15

Allan Madsen skrev:
> [...]
> to felter, f.eks et til den danske tekst og et til den tyske tekst.
>
> Er der en venlig sjæl der kender sådan et CMS ??

Både ja og nej. I de fleste skal du formentlig oprette to nyheder - og
på den enkelte nyhed/artikel/blok anfører man så, hvilke(t) sprog den
skal vises for.

Et eksempel (det jeg kender bedst) er www.zikula.dk (tidligere postNuke)

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 06-01-09 15:29

Allan Madsen <psp@crump.dk> writes:

> Er der en venlig sjæl der kender sådan et CMS ??

joomla med joomfish.

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.web.mek.dtu.dk/Staff/be/be.html