Flyttemandsseler - hvor køber man dem?
Fra : Dan Andersen

Dato : 04-01-09 19:44

Flyttemænd har seler til at lyfte store ting - hvor køber man dem? evt.
brugte.

Har søgt på Google, men finder kun babyseler mm. .

På forhånd tak

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
Hvad er virkeligheden i virkeligheden??

Fra : Max

Dato : 04-01-09 20:19

Hej Dan

> Flyttemænd har seler til at lyfte store ting - hvor køber man dem?
> evt. brugte.

Jeg ville ringe til et stort flyttefirma og spørge, de kunne jo
ske og have nogle til salg.

--
Mvh Max

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-01-09 20:31

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 04-01-09 21:01

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> writes:

> Flyttemænd har seler til at lyfte store ting - hvor køber man dem?
> evt. brugte.
>
> Har søgt på Google, men finder kun babyseler mm. .

"bæresele flytning" lader til at give nogle brugbare hits.

--
/Wegge

Fra : Ralph

Dato : 04-01-09 23:58

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Flyttemænd har seler til at lyfte store ting - hvor køber man dem? evt.
> brugte.

Den ene gang jeg skulle bære et MEGA-klaver ned af en 10 trinstrappe lavede
jeg selv et par seler af noget kraftigt reb, noget 3-4 mm stålwire, wirelåse
og et kludetæppe til at rulle sammen og tage over skulderen. Jeg vil skyde
det til 300 kg. og jeg gik baglæns nederst.

--
Ralph

Fra : TG

Dato : 04-01-09 23:33

On Jan 4, 7:43 pm, "Dan Andersen" <d...@dbamott.dk> wrote:
> [...]
> brugte.
>
> Har søgt på Google, men finder kun babyseler mm. .

Hvis det kun er til nogle få opgaver, er det måske ikke nødvendigt at
købe et sæt bæreseler. Jeg har et par gange haft behov for at flytte
tunge emner, og har brugt remme fra kasserede sikkerheds-seler. Det
hat fungeret fint, selvom det ikkehar været optimalt at justere på
dem. Men til nogle få opgaver er dt OK.
/TG

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 05-01-09 07:44

[...]

Båndstropper, dem man bruger til at fastgøre lasten på lastbiler, er rigtig
gode. De kan justeres i længden og kan sikkert godt lånes ved en vognmand.
Ellers kan de købes til ret fornuftige priser.
Hilsen Matthais

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-01-09 18:44