Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Acer AspireOneNote og Canon driver
Fra : Dan Andersen

Dato : 04-01-09 20:29

Har netop sat min ny erhvervede subnetbook op med diverse programmer. Ville
installere den medfølgende Canon CD rom.

Desværre stopper jeg i installeringen i begyndelsen med beskeden om, at, at
skærmopløsningen ikke er tilstrækkelig.

Skærmopløsningen er iflg. skærmindstillingerne på 1024x600

Har en smule svært vedat forstå, at skærmopløsning skal stoppe en
installation af drivere - men bortset fra min manglende forståelse:
Hvorledes kommer jeg videre med installeringen?

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
Hvad er virkeligheden i virkeligheden??

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 04-01-09 21:05

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installation af drivere - men bortset fra min manglende forståelse:
> Hvorledes kommer jeg videre med installeringen?

Nu sidder jeg selv med ovennævnte 'puter og bruger et par af Canon's
kameraer, men har ikke haft problemer med at installere deres programmer
eller drivere.
Så hvis du nu fortæller hvilken Canon enhed, du har problemer med har folk
lettere ved at svare

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-01-09 21:18

Dan Andersen wrote:
> [...]
> at skærmopløsningen ikke er tilstrækkelig.
>
> Skærmopløsningen er iflg. skærmindstillingerne på 1024x600

Jeg har en MSI af de helt små, med samme skærmopløsning. Jeg bruger ikke
canon, men har løst probelmet for andre programmer, ved at sætte en
større skærm i stikket, mens problemet var.

Bo //