Hvad hedder filmen?
Fra : Steen

Dato : 03-01-09 23:58

Gætter på den er 10 år gammel.
En spooky fætter dræber et ægtepar, og flygter op i bjergene.
Her gemmer han sig blandt en gruppe klatrere, og rydder dem langsom af
vejen.

Helten (som vist er Tom Berenger...men jeg er ikke sikker) jagter ham
gennem bjergene ind i Canada.

Hvad hedder filmen?

Er lidt pinligt, at jeg har set den flere gange, og stadig ikke kan
huske hvad den hedder - men den er go'

Fra : Kim2000

Dato : 04-01-09 00:24

"Steen" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gennem bjergene ind i Canada.
>
> Hvad hedder filmen?
>
> Er lidt pinligt, at jeg har set den flere gange, og stadig ikke kan

Og den er endda lige blevet sendt. Men jeg kan heller ikke titlen

Fra : lhs

Dato : 04-01-09 00:28

http://www.imdb.com/title/tt0096098/

Fra : Steen

Dato : 04-01-09 10:24

lhs <shane(fjern)@get2net.dk> wrote:

> http://www.imdb.com/title/tt0096098/

Lige præcis, Shoot To Kill
Er den lige blevet sendt?
Kan nogen huske den danske titel?

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-09 10:42

Steen wrote:

> Lige præcis, Shoot To Kill
> Er den lige blevet sendt?
> Kan nogen huske den danske titel?

Den danske titel er Jagten på en morder.

Den blev sendt for en uges tid siden på DR 1, mener jeg det var.

--
/ Thomas

Fra : Steen

Dato : 04-01-09 11:49

Thomas M <wtf> wrote:

> Den danske titel er Jagten på en morder.
>
> Den blev sendt for en uges tid siden på DR 1, mener jeg det var.

Damn - den ville jeg gerne have set igen

Fra : Holst

Dato : 04-01-09 11:26

Steen wrote:

> [...]
> vejen.
>
> Helten (som vist er Tom Berenger...men jeg er ikke sikker) jagter ham

Lyder som Jagten på en morder med Sidney Poitier.

Fra : Per Andersen

Dato : 04-01-09 13:11

jamen den har jo lige været på tv igen - "Jagten på en morder"

Fra : Tue Sørensen

Dato : 04-01-09 16:17

On 4 Jan., 10:42, "Thomas M" <wtf> wrote:

> Den danske titel er Jagten på en morder.

Jep. Jeg så den i biffen dengang den kom oprindeligt, og så den også i
TV (på TV3) flere år senere. Udmærket film. Da jeg så den i biografen
hed den Deadly Pursuit - jeg mente at "Shoot To Kill" var en version
redigeret for TV, men iflg. IMDb er Deadly Pursuit blot den britiske
titel.

- Tue