Er der noget på TV2 Film?
Fra : Steen BJ

Dato : 02-01-09 15:09

Jeg tror ikke jeg nogensinde har set en film på TV2 Film endnu. Jeg er
lige blevet anbefalet The Thirteenth Floor
http://www.imdb.com/title/tt0139809/ som kommer 13/1 på kanalen.

Er der andet der kan anbefales i januar (primært sci-fi)?

Fra : jespero

Dato : 02-01-09 17:37

Steen BJ <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0139809/ som kommer 13/1 på kanalen.
>
> Er der andet der kan anbefales i januar (primært sci-fi)?

det er somregel noget lort de sender
jespero

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 08-01-09 21:43

On Fri, 2 Jan 2009 17:36:58 +0100, jesper@spamhulfoto.dk (jespero) wrote:

>det er somregel noget lort de sender

Som må du jo slå over på DR Film.

Fra : Infinity

Dato : 02-01-09 17:46

Steen BJ wrote:
> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0139809/ som kommer 13/1 på kanalen.
>
> Er der andet der kan anbefales i januar (primært sci-fi)?

TV Programmet for kanalen er som regel ganske godt.
--
/Infinity

Fra : Nicolai

Dato : 02-01-09 17:56

> Jeg tror ikke jeg nogensinde har set en film på TV2 Film endnu. Jeg er
> lige blevet anbefalet The Thirteenth Floor
> http://www.imdb.com/title/tt0139809/ som kommer 13/1 på kanalen.

http://www.imdb.com/title/tt0083987/ starter nu. 8 Oscars.

Nogen der har set dem? Gammel men...

Fra : Allan Olesen

Dato : 02-01-09 21:48

Nicolai wrote:
> http://www.imdb.com/title/tt0083987/ starter nu. 8 Oscars.
>
> Nogen der har set dem? Gammel men...

Hvorfor er folk så vilde med at kommunikere med links? Skriv dog navnet
på filmen, så man ikke behøver følge linket for at finde ud af, om det
er en film, man har en mening om.

Nå, jeg fulgte linket alligevel. Jeg synes personligt, det var en
fantastisk film.

Bemærk, at den faktisk har en vis aktualitet i den diskussion, vi i lidt
over 1 år har haft her i landet om, hvorvidt man skal foretage en
handling, som oprører andre, hvis handlingen ikke er nødvendig/nyttig i
sig selv, og formålet primært er at få en reaktion fra de mennesker, som
forsøger at forhindre en i at udføre handlingen.

Gandhi oprørte englænderne ved at fremstille salt, som han nok egentlig
ikke havde brug for, og hans formål var primært at få en reaktion fra
englænderne, som havde gjort det ulovligt at fremstille salt. Denne og
andre missioner gjorde ham til en helt.

--
Allan Olesen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-01-09 22:52

Allan Olesen skrev:

> Hvorfor er folk så vilde med at kommunikere med links? Skriv dog navnet
> på filmen, så man ikke behøver følge linket for at finde ud af, om det
> er en film, man har en mening om.

Helt enig, men hvorfor fortæller /du/ så ikke, hvad det er
for en film, i stedet for en masse "udenomssnak"?

> Nå, jeg fulgte linket alligevel. Jeg synes personligt, det var en
> fantastisk film.

Enig, og for dem, som er gamle nok, kan de hidtige
oplysninger om Oscars og Gandhi nok gøre det nemt at gætte
filmens navn, men mange andre vil stadig være nødt til at
følge linket for at se filmens navn: Gandhi.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Jesper

Dato : 06-01-09 00:19

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
> filmens navn, men mange andre vil stadig være nødt til at
> følge linket for at se filmens navn: Gandhi.

Når i har set Gandhi I, så skal i se Gandhi II:

http://video.google.com/videoplay?docid=3913203940475670642
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-01-09 12:33

Allan Olesen skrev blandt andet:

> Hvorfor er folk så vilde med at kommunikere med links? Skriv dog
> navnet på filmen, så man ikke behøver følge linket for at finde ud
> af, om det er en film, man har en mening om.

Hørt!

--
Jørgen Grandt
- Er det ikke morsomt der findes mennesker som