[OT] Sidder du med følelsen af at trafikke~
Fra : Jensen

Dato : 04-01-09 15:26

Så har du helt ret:
http://news.frostbyte.dk/newsgroup/1078

I øverste statistiklinie kan man se hvordan antallet af indlæg er faldet fra
ca. 80.000 i 2006 over ca. 60.000 i 2007 til ca.40.000 i 2008.

Endvidere er Klaus D. Mikkelsen atter årets flittigste skribent herinde, og
er på en flot 4. pkads totalt set for 2008.

Tillykke Klaus.

--
2-ben sad på 3-ben og gnavede på 1-ben.
Så kom 4-ben og tog 1-ben fra 2-ben

Fra : Brian

Dato : 04-01-09 15:48

Jensen wrote:
> [...]
>
> I øverste statistiklinie kan man se hvordan antallet af indlæg er
> faldet fra ca. 80.000 i 2006 over ca. 60.000 i 2007 til ca.40.000 i

Det er nu alligevel noget mere, end jeg lige regnede med!

> Endvidere er Klaus D. Mikkelsen atter årets flittigste skribent
> herinde, og er på en flot 4. pkads totalt set for 2008.

Jeg kan ihvertfald se på min statistik, at jeg har fundet andre ting at
bruge min spildtid på, det seneste års tid

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-01-09 16:09

Jensen skriver:

> [...]
>
> Endvidere er Klaus D. Mikkelsen atter årets flittigste skribent herinde, og
> er på en flot 4. pkads totalt set for 2008.

Tak - jeg kan se at mit aktivitetsniveau også er dalende i gruppen, men
forsøger at holde fanen højt ved at have procentvis flere indlæg

Jeg vil dog også sige at jeg nok næppe når Frank Leegårds niveau, men
muddergruppen trækker vidst også tænder ud, indlægsmæssigt, hvor han
smed 8.500 af sine 10.000 indlæg sidste år. Til gengæld haler Max
gevaldigt ind på mig.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Bak

Dato : 04-01-09 19:11

> [...]
> muddergruppen trækker vidst også tænder ud, indlægsmæssigt, hvor han
> smed 8.500 af sine 10.000 indlæg sidste år. Til gengæld haler Max

Vi er nogen der i højere grad bruger tiden til at enten rode med, eller at
køre i, vores biler
Jeg er da lidt rystet over, at jeg allerede findes på side 3 totalt set. Så
meget skriver jeg jo heller ikke.
For at kunne skrive fornuftigt i de forskellige (mange) grupper som man
følger med i, så må man jo også læse hvad de andre skriver. Det er det mest
tidskrævende. Jeg forstår faktisk slet ikke hvordan man kan overkomme det i
de mængder, som de der ligger øverst i statistikken gør.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Mogens

Dato : 04-01-09 19:45

> Jeg forstår faktisk slet ikke hvordan man kan overkomme det i de mængder,
> som de der ligger øverst i statistikken gør.

Fordi de prioriterer anderledes, end du gør?
Fordi de arbejder anderledes (tid på døgnet), end du gør?
Fordi de er hurtigere til "læse-jobbet", end du er?
Fordi deres familieforhold er anderledes skruet sammen, end dine er?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-01-09 20:15

Martin Bak skriver:

> Jeg forstår faktisk slet ikke hvordan man kan overkomme det i
> de mængder, som de der ligger øverst i statistikken gør.

Det er ret let. Frem for at hænge over morgenkaffen, læser jeg
"morgennyheder". Stresse ned efter arbejde = læse news. Slå mave efter
aftensmaden kan lige så godt foregå ved computeren, putte knægten i bad
og i seng kan jo godt foregå med computeren tændt og geare ned inden man
skal i seng - hvorfor skal det være foran fjerneren man "sumper"??

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-01-09 08:42

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> bad og i seng kan jo godt foregå med computeren tændt og geare ned
> inden man skal i seng - hvorfor skal det være foran fjerneren man

Det med news er ganske afstressende. Netop at skifte tid foran fjernsynet ud
med lidt newsreading & -writing giver masser af tid.
Så er der nok også forskel på hvor hurtigt man læser. I skolen læste jeg
bøgerne dobbelt så hurtigt som hovedparten.

/F

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-01-09 17:47

Jensen <pomanden@hotmail.com> wrote in

> I øverste statistiklinie kan man se hvordan antallet af indlæg er
> faldet fra ca. 80.000 i 2006 over ca. 60.000 i 2007 til ca.40.000 i
> 2008.

Syns nok det var blevet lidt småt med trafikken herinde... hvor er den
blevet af mon?

Er det ligesom med CD salget at der er kommet for mange andre muligheder?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-01-09 17:50

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i meddelelsen

> Syns nok det var blevet lidt småt med trafikken herinde... hvor er den
> blevet af mon?
>
> Er det ligesom med CD salget at der er kommet for mange andre muligheder?

For mit vedkommende har jeg holdt en længere pause, da jeg syntes at der var
alt for mange "slåskampe" herinde (folk der skriver grimt til
hinanden/hidser sig op), men det er ligesom blevet lidt bedre igen, så nu er
jeg med igen

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Brian

Dato : 04-01-09 18:49

Henrik Stidsen wrote:

> Syns nok det var blevet lidt småt med trafikken herinde... hvor er den
> blevet af mon?

Jeg troede at det var fordi at en del af de "seriøse" spørgsml var røget til
teknik gruppen, men jeg kan se at aktiviteten også er faldende der.

> Er det ligesom med CD salget at der er kommet for mange andre
> muligheder?

Eller også er Finn ikke nok hjemme til at røre i gryden

/Brian

Fra : RP

Dato : 05-01-09 03:49

> [...]
> alt for mange "slåskampe" herinde (folk der skriver grimt til
> hinanden/hidser sig op), men det er ligesom blevet lidt bedre igen, så nu er

Yeps, samme årsag her. Jeg har fulgt med (mest på sidelinjen) siden
omkring år 2000, men må indrømme jeg efterhånden har fundet andre fora
hvor tonen er lidt anderledes.

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 13:14

RP wrote:

> Yeps, samme årsag her. Jeg har fulgt med (mest på sidelinjen) siden
> omkring år 2000, men må indrømme jeg efterhånden har fundet andre fora
> hvor tonen er lidt anderledes.

Jeg synes den indimellem hårde tone, er at finde på langt de fleste fora -
desværre.

Rent lommefilosofisk tror jeg det skyldes, at mange ikke tænker på at det
er virkelige mennesker de kommunikerer med.

/Brian

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-01-09 16:31

Følgende er skrevet af RP:

> Yeps, samme årsag her. Jeg har fulgt med (mest på sidelinjen) siden
> omkring år 2000, men må indrømme jeg efterhånden har fundet andre fora
> hvor tonen er lidt anderledes.

Det samme her.
Kai

Fra : HB

Dato : 05-01-09 16:52

"RP" <roald.poulsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Yeps, samme årsag her. Jeg har fulgt med (mest på sidelinjen) siden
>omkring år 2000, men må indrømme jeg efterhånden har fundet andre fora
>hvor tonen er lidt anderledes.

Det samme her....

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 05-01-09 19:00

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Det samme her....

Hvilke?

Fra : HB

Dato : 05-01-09 20:47

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> "HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke?

http://www.octavia-forum.de/forum/viewforum.php?f=15&st=0&sk=t&sd=d&start=50

http://briskoda.net/forums/

Bl.a

--
/HB

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 20:54

HB wrote:

> http://www.octavia-forum.de/forum/viewforum.php?f=15&st=0&sk=t&sd=d&start=50
>
> http://briskoda.net/forums/

Puha - hellere bære over med den indimellem hårde tone, end at døje med en
flyvende pik på rattet

/Brian

Fra : HB

Dato : 05-01-09 21:35

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Puha - hellere bære over med den indimellem hårde tone, end at døje med en
> flyvende pik på rattet

Det er jo humor! den omtalte tone er jo noget helt andet
Hvad er det du kører i?

--
/HB

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 21:55

HB wrote:

> Det er jo humor! den omtalte tone er jo noget helt andet

Jojo - men jeg går ud fra at de omtalte sider kun er værd at følge, hvis man
er ejer af den førnævnte diller imitation ?

> Hvad er det du kører i?

En bil der er bundet op på ligeså store fordomme - Saab

/Brian

Fra : HB

Dato : 05-01-09 21:59

> Jojo - men jeg går ud fra at de omtalte sider kun er værd at følge, hvis
> man er ejer af den førnævnte diller imitation ?

Du virker helt fikseret på den imitation?

> En bil der er bundet op på ligeså store fordomme - Saab

Hø hø

--
/HB

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 22:04

HB wrote:

> Du virker helt fikseret på den imitation?

Nej da - og hvis det virker sådan, bunder det i slet skjult misundelse.

Jég har ikke kogler (og dermed mod) til at lade mig vise offentligt i et
rullende fallos symbol!

/Brian

Fra : HB

Dato : 05-01-09 22:08

> Nej da - og hvis det virker sådan, bunder det i slet skjult misundelse.

Tænkte jeg nok

> Jég har ikke kogler (og dermed mod) til at lade mig vise offentligt i et
> rullende fallos symbol!

Det må være alderen - Du kører jo også Saab!

--
/HB

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 22:18

HB wrote:

> Det må være alderen - Du kører jo også Saab!

Helt sikkert - i en alder af 27 kan man jo ikke møde op ved Havnegrillen i
en Skoda.

De vil jo opdage jeg ikke har en 10" subwoofer i bagagerummet, når de leder
efter motoren

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 05-01-09 22:19

> Helt sikkert - i en alder af 27 kan man jo ikke møde op ved Havnegrillen i
> en Skoda.

Jow da - det skal blot være en RS-model, så har du ingen problem med det

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 22:23

Mogens wrote:

> Jow da - det skal blot være en RS-model, så har du ingen problem med
> det

Jeg synes nu ikke den første Octavia RS er værd at skrive om. Den var med i
overvejelserne ved sidste bilkøb, men skuffede gevaldigt.

Den nyeste har jeg ikke prøvet.

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 05-01-09 22:33

> Jeg synes nu ikke den første Octavia RS er værd at skrive om. Den var med
> i overvejelserne ved sidste bilkøb, men skuffede gevaldigt.

Præcis også min oplevelse - den røde jeg prøvede i Hillerød sejlede derude
af, men jeg var selvfølgelig også vant til den ægte vare fra Italien med
elektronisk undervogn og lignende. Påtalte sælgeren iøvrigt

Fra : HB

Dato : 05-01-09 22:36

> [...]
> af, men jeg var selvfølgelig også vant til den ægte vare fra Italien med
> elektronisk undervogn og lignende. Påtalte sælgeren iøvrigt

Har du prøvet Octavia RS II?
Jeg vil ikke for så er jeg nok nødt til at konvetere....

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 05-01-09 22:49

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet Octavia RS II?

Som sagt - den første udgave

Fra : HB

Dato : 05-01-09 22:20

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Helt sikkert - i en alder af 27 kan man jo ikke møde op ved Havnegrillen i
> en Skoda.

Det håber jeg da heller ikke du gør i en Saab?

> De vil jo opdage jeg ikke har en 10" subwoofer i bagagerummet, når de
> leder efter motoren

Arghh... Den var jo gammel! Er du kun 27?

--
/HB

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 22:27

HB wrote:

> Det håber jeg da heller ikke du gør i en Saab?

Naa - den ville falde fuldstændig uden for nummer... gudskelov

> Arghh... Den var jo gammel!

Jojo, men Skoda ejere bryder sig jo ikke om den slags referencer. Netop
derfor, er de nødvendige at holde i live

> Er du kun 27?

Jeps - men bare rolig... jeg har, for at ære mit navn, haft en Golf GTi da
jeg var (endnu) yngre.

/Brian

Fra : HB

Dato : 05-01-09 22:32

> Jojo, men Skoda ejere bryder sig jo ikke om den slags referencer. Netop
> derfor, er de nødvendige at holde i live

Problemet er nok mest at vi ikke aner (læs: vil vide) hvad I snakker om..

> Jeps - men bare rolig... jeg har, for at ære mit navn, haft en Golf GTi da
> jeg var (endnu) yngre.

Ja selvføl'lig!

--
/HB

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-09 21:57

HB skriver:

> Hvad er det du kører i?

Dyrlægevogn.

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 22:08

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> HB skriver:

> Dyrlægevogn.

Nåå, du har lært det - så kan du da godt hilse næste gang jeg overhaler dig
på E45

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-09 22:10

Brian skriver:

> Nåå, du har lært det - så kan du da godt hilse næste gang jeg overhaler dig
> på E45

Du kan jo bare "vinke" når du kommer med med let opvredet marchhastighed
i din SÅB.

Så skal jeg nok stikke fingeren ud og skrige motorbølle

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 22:15

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Du kan jo bare "vinke" når du kommer med med let opvredet
> marchhastighed i din SÅB.

Det gjorde jeg sidste gang, men du var mere interesseret i området mellem
overlæben og øjnene...

> Så skal jeg nok stikke fingeren ud og skrige motorbølle

Et syn for guderne - så er jeg helt sikkert nødt til at hilse næste gang

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-09 22:22

Brian skriver:

> Det gjorde jeg sidste gang, men du var mere interesseret i området mellem
> overlæben og øjnene...

Så har det næppe været mig..... Vi er 2 i Touran (eller rettere han er
kun sig selv, min opgav ærved i går).

> Et syn for guderne - så er jeg helt sikkert nødt til at hilse næste gang

10 sekunder på siden af bilen og du ser en kraftig korthåret fyr bag
rattet - så hilser du bare

Er det ham med det lyse svenskergarn og kasketten, vil han blot se
underligt på dig.

Fra : Brian

Dato : 05-01-09 22:30

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Så har det næppe været mig.....

Ahhh... jeg forstår. Det forbliver en hemmelighed mellem os to.

> Vi er 2 i Touran (eller rettere han er
> kun sig selv, min opgav ærved i går).

Hvordan fik du den aflivet ?

> 10 sekunder på siden af bilen og du ser en kraftig korthåret fyr bag
> rattet - så hilser du bare

Will do... again

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-09 22:38

Brian skriver:

> Hvordan fik du den aflivet ?

Skulle til Københavnstrup i dag og ville så lige have ryddet op i går
aftes, hældt viskervand på og skrabt ruderne.

Gik ud, startede - motoren kørte i 10 sek, hvorefter den gik ud som et
lys. Næste forsøg med starteren var medmeget tunge træk i motoren og et
lys der flimrede i takt med starteren.

Herefter var den kold.........

Mobilitetsservice kom og satte et ekstra batteri på for at se om den
ville noget, men starteren vil ikke gå i indgreb, så den blev slæbt til
SMC biler i Risskov.

Jeg gætter (ganske ukvalifivceret) på at den har dannet lidt paraffin i
bunden af filteret i løbet af de 14 dage den ahr stået uden at blive
brugt. Så har den lige kunnet slæbe sig selv i gang og anden gange jeg
prøvede var der ingen strøm, så styringen er gået i "fejl" og skal
resettes.

Men SMC biler brillierer ved sin hurtigthed. Ringede til dem klokken
9:30 og spurgte hvordan det gik med min bil. Værkstedet var optaget, så
de ville ringe hurtigst muligt - jeg ingede igen 10:30 - hvorefter de
ringede tilbage igen i løbet af 5 minutter. Jeg forsøgte pænt at
forklare at det er mit allerhelligste værktøj og at jeg manglede det som
en i helv... for at kunne udføre mit job. De ville ringe igen så snart
de vidste noget.

"Heldigvis" har jeg en kollega der valgte at gå til et konkurrende firma
lige inden jul, så hans næsten nye (2år/48kkm) Sharan stod bare og
gloede på parkeringspladsen lige klar til mig. Her passer telefon og
pda/navi lige i holderne og ikek som i en erstatningsbil, hvor man skal
til at indrette både det ene og det andet.

Nu ser vi så, hvornår SMC ringer til mig i morgen. Har jeg ikke hørt
noget inden klokken 10 må jeg jo prøve at ringe til dem og se om jeg kan
få forklaret vigtigheden af at min bil bliver set på...........

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-01-09 06:30

"Klaus D. Mikkelsen" skriver:

> Nu ser vi så, hvornår SMC ringer til mig i morgen. Har jeg ikke hørt
> noget inden klokken 10 må jeg jo prøve at ringe til dem

Klokken 10 stod jeg med hovedet i en printer på en sildefabrik, men
10:45 ringerde SMC Risskov og sagde at de havde skiftet startermotor og
nu er bilen fin igen.

Hvor er det dejligt at komme "hjem" i ens Touran igen, frem for en
Sharan....

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-01-09 09:30

Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

>Klokken 10 stod jeg med hovedet i en printer på en sildefabri

Og så er der folk der påstår at Jan og jeg laver mærkelige ting
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-01-09 16:11

"Claus Frørup" skriver:

> Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

> Og så er der folk der påstår at Jan og jeg laver mærkelige ting

Du er bare bussemand.

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-01-09 19:51

Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

>"Claus Frørup" skriver:

>Du er bare bussemand.

Hehe
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : HB

Dato : 05-01-09 20:52

> Hvilke?

Et bredt fora magen til dk.fritid.bil er det ikke lykkedes mig at finde.
Bilgalleri og Vagcars osv. syns jeg til tider har en rigtig træls tone - men
dog med mange nyttige og saglige oplysninger indimellem hvorfor jeg også
"lytter" med der til tider.

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 05-01-09 21:58

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.octavia-forum.de/forum/viewforum.php?f=15&st=0&sk=t&sd=d&start=50
> http://briskoda.net/forums/
> Bl.a

Ja, det er mærkespecifikt, og det kan man jo ikke "klare" aften efter aften

> [...]
> Bilgalleri og Vagcars osv. syns jeg til tider har en rigtig træls tone -
> men dog med mange nyttige og saglige oplysninger indimellem hvorfor jeg

Nej, det ligger lidt tungt med det erstattende forum. Vi har eet herovre,
der dyrkes lidt

Fra : HB

Dato : 05-01-09 22:02

> [...]
> aften

> Nej, det ligger lidt tungt med det erstattende forum. Vi har eet herovre,

Sunddebat?

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 05-01-09 22:06

> Sunddebat?

Ja, der er lidt trafik på den kanal - men for det meste er det i så fald
interessante biler, der tales om

Fra : HB

Dato : 05-01-09 22:10

> "HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, der er lidt trafik på den kanal - men for det meste er det i så fald
> interessante biler, der tales om

Har været der en smule. Det er meget interessante biler der tales om - som
regel danskere der gør deres (bil)drøm til virkelighed ved at flytte til
Sverige. Æv! VI kommer for langt væk fra familie og venner...

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 05-01-09 22:15

> Har været der en smule. Det er meget interessante biler der tales om - som
> regel danskere der gør deres (bil)drøm til virkelighed ved at flytte til
> Sverige.

Ja, det må man sgu sige da. Der pendles ofte i Porscher, S6 og S8 samt
AMG'ere

> Æv! VI kommer for langt væk fra familie og venner...

Man flytter ikke på grund af bilen - det er "for lidt" at flytte for og
betyder ofte, at der flyttes hurtigt retur igen...

Fra : HB

Dato : 05-01-09 22:22

> "HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det må man sgu sige da. Der pendles ofte i Porscher, S6 og S8 samt
> AMG'ere

Nice!

> Man flytter ikke på grund af bilen - det er "for lidt" at flytte for og
> betyder ofte, at der flyttes hurtigt retur igen...

Nej, også derfor "bil" var i parantes

--
/HB

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-01-09 01:51

On Jan 5, 8:51 pm, "HB" <HB@@nomail.dk> wrote:

> [...]
> dog med mange nyttige og saglige oplysninger indimellem hvorfor jeg også

Helt enig, dk.fuldtid.bil er godt og bredt. Det eneste andet brugbare
jeg bruger er Hi-Speed.dk

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 04-01-09 19:52

Det er nu ikke kun denne gruppe at dette gør sig gældende for - alle danske
grupper som jeg følger med i, har det på denne måde.
Lige nu har usenet mistet nyhedens interesse - alle folk har derimod nu
kastet sig over facebook...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-01-09 07:10

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in

> Lige nu har usenet mistet nyhedens interesse

Det må man da håbe....

Usenet så dagens lys for næsten 30 år siden og er en af de ældste
elektroniske kommunikationsformer der stadig benyttes.

Webfora er ved at overtage... desværre. Desværre fordi usenet muliggører en
bredere brugergruppe og vidt forskellige interessegrupper i samme
interface. Og så er det hurtigt...

Denne gruppes brugere ville være spredt på mindst en håndfuld forskellige
webfora hvis usenet ikke eksisterede. Her mødes Skoda-ejere, Ferrari-fans,
veteranbils entusiaster og gør-det-selv folk i en skøn blanding. Helt unikt
for usenet. At man så må leve med at der osse skal være plads til - skal vi
kalde dem mere komplicerede mennesker - er en ringe pris efter min mening.

Så lige der er andre end mig der bruger XNews... nu gider jeg ikke tjekke
hele plejehjemmet... så hvem er de(n) formastelige der som jeg hænger fast
i sådan noget gammelt software?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-09 18:21

"Kent Oldhøj" skriver:

> Så lige der er andre end mig der bruger XNews... nu gider jeg ikke tjekke
> hele plejehjemmet... så hvem er de(n) formastelige der som jeg hænger fast
> i sådan noget gammelt software?

Er Xnews ikke ganske nyt?

Klaus (via Netscape 4.51)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-01-09 01:43

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Er Xnews ikke ganske nyt?

Alt er jo relativt, men XNews så dagens lys i 1998 og foreløbig sidste
version kom i 2006... Før det brugte jeg GoldED, som jeg endnu ikke har
kunnet finde en værdig erstatning for med grafisk interfjæs.

> Klaus (via Netscape 4.51)

Er du så osse stadig på NT?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-01-09 06:02

"Kent Oldhøj" skriver:

> Er du så osse stadig på NT?

Nope. NT er for besværligt.

Men min scannercomputer kører 98se.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 05-01-09 19:44

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote:

>Så lige der er andre end mig der bruger XNews... nu gider jeg ikke tjekke
>hele plejehjemmet... så hvem er de(n) formastelige der som jeg hænger fast
>i sådan noget gammelt software?

Mon ikke Agent 1.93 er omtrent samme årgang?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-09 19:52

Ove Kjeldgaard <n3ws@hiker.dk> skrev :

>Mon ikke Agent 1.93 er omtrent samme årgang?

godt ? - men skidtet virker jo ;)
--
Jan_stevns

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-01-09 22:13

jan_stevns wrote in news:lml4m4dubuk2mk57prnl2nafpjlqippsui@news.tele.dk:

> godt ? - men skidtet virker jo ;)

Sjovtnok har ingen newsreader software kunnet opfylde mine behov siden jeg
af OS årsager forlod GoldED, og det er endda en FTN reader.

Jo måske emacs til Linux, men SÅ langhåret er jeg heller ikke

Men gider man sætte et FTN system op for at læse news? I vores fremskredne
alder kan det jo være livsvigtigt med en ostemad istedet

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-09 19:58

Ove Kjeldgaard skriver:

> Mon ikke Agent 1.93 er omtrent samme årgang?

Nymodens pjank

http://en.wikipedia.org/wiki/Netscape_(web_browser)

Klaus (Stadigvæk på NS 4.51)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 05-01-09 21:52

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Ove Kjeldgaard skriver:
>
> Nymodens pjank
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Netscape_(web_browser)

Nymodens pjank

Rigtig old school: http://news.frostbyte.dk/useragent/19

Fra http://www.nndev.org/

Since its first release in Denmark in 1984 (!), in Europe in 1988, and
the global release in June 1989, it has replaced rn and other well-known
news readers at many sites.

Knus
Regnar - no news is good news

Fra : Martin

Dato : 05-01-09 11:47

Jensen wrote:
> Endvidere er Klaus D. Mikkelsen atter årets flittigste skribent
> herinde, og er på en flot 4. pkads totalt set for 2008.

Det er vel ikke kvalitetsstempel i sig selv?
Lort kan man jo altid lukke ud...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-09 18:21

Martin skriver:

> Det er vel ikke kvalitetsstempel i sig selv?
> Lort kan man jo altid lukke ud...

Tænker du på Frank Leegård, eller Bo W?