Canon printer blinker
Fra : Mich Ottosen

Dato : 04-01-09 21:54

Jo, det er en ældre sag S520 inkjet. "ONlampen" lyser kort grænt og
blinker så ellers fem gange i en slags "rød" farve. Det er en
fejlmelding kan jeg huske, men ikke hvilken fejl, der er tale om.
Manualen kan jeg ikke finde og der er ikke nogen hjælp på Canons
netsted.
Kan en anden Canonejer i gruppen hjælpe, vil jeg blive glad.

--
v.h.,
Mich.

Fra : apollo14

Dato : 04-01-09 23:26

Mich Ottosen skrev:
> [...]
> netsted.
> Kan en anden Canonejer i gruppen hjælpe, vil jeg blive glad.

Fundet ved hjælp af google på flg. link
http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&tabact=SupportDetailTabAct&fcategoryid=231&modelid=6611#DownloadDetailAct

Og der står flg.
An error has occurred in the printer. The number of flashes indicates
the type of error, as
outlined below. Check the cause and take the appropriate action.
n Two flashes: Out of paper, paper jam or paper feed error
Replace the paper correctly and press the RESUME/CANCEL button.
If paper has jammed in the printer, clear the jam and press the
RESUME/CANCEL
button.
n Three flashes: Paper jam
If paper has jammed in the printer, clear the jam, replace the paper in
the printer
correctly and press the RESUME/CANCEL button.
á Paper Jams
n Four flashes: Empty ink tank
One of the ink tanks is empty. Replace it.

Fra : Mich Ottosen

Dato : 07-01-09 19:32

apollo14 <apollo14dk@gmail.com> wrote:

> Fundet ved hjælp af google på flg. link
> http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&tabact=
>SupportDetailTabAct&fcategoryid=231&modelid=6611#DownloadDetailAct

Super, tak for hjælpen. Jeg stirrede mig nærmest bliv på canons
hjemmeside.

> [...]
> á Paper Jams
> n Four flashes: Empty ink tank
> One of the ink tanks is empty. Replace it.

Har skiftet den sorte, den _var_ tom, men printeren stod længe og
blinkede. Syv gange rødt mellem hvert af de grønne lys.
Nå, jeg ledte efter sådan en fejlmelding, men opgav.
Det var altså forleden dag. Nu tændte jeg den lige - og den virker igen.
Så tak for hjælpen.

Når man kan sende folk til månen, kan man vel osse klare sådan et lille
problem med en printer

--
v.h.,
Mich.