Tilføj dataer -> databaser
Fra : Nikolaj K. Jørgensen

Dato : 04-01-09 12:29

Jeg er ikke den store ørn til dette med Javascript og HTML. Men
jeg har mit eget domæne og webhotel. Jeg kunne godt tænke mig, at
få lavet en tilføj side.. Hvor det vil fungere som en form for
database.

Det er til et manager spil og det vil forgå på følgende måde:

En bruger indtaster forskellige informationer om spilleren.

Eksempelvis:
Navn
ID
Skills

Når brugeren har indtastet disse dataer, så skal der være en knap
der hedder tilføj.

Når brugeren har tilføjet spilleren så vil spilleren komme ind på
en anden side af sig selv - sammen med de andre indtastet
spillere.. Er det noget i vil/kan hjælpe med? Jeg har nemlig ikke
en anelse om hvad jeg skal skrive som HTML da jeg kun kan det
grundlæggende.

Ps. Jeg har kigget på det med databaseforbindelser men jeg kunne
ikke få det til, at fungere..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 05-01-09 00:03

Nikolaj K. Jørgensen skrev:
> [SNIP]

Du siger du ikke er nogen ørn til 'det med JavaScript og HTML'? Kan man
så ikke, uden at være fornærmende, sige at dit kendskab til PHP
scripting er lig nul?

I så fald, er det ikke noget man kan 'hjælpe' dig med at lave.
Jeg henviser til tråden 'Visuel basis eller C#', den 18/12-08 kl. 08.52
i dk.edb.internet.webdesign
(<url:news://dtext.news.tele.dk:119/494a013c$0$90265$14726298@news.sunsite.dk>)

Betragt det som en bestillingsopgave.
Du kan være heldig at nogle i gruppen gerne vil bruge de timer det tager
at lave den løsning og implementere den på dit wesbite, men for at
citere en amerikansk kliché: don't hold your breath.

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Nikolaj K. Jørgensen

Dato : 05-01-09 14:24

Min viden inden for PHP er meget tæt på nul. Så det har du nok ret i.
Prøver den anden tråd du henviser til.

Fra : Dan Storm

Dato : 05-01-09 15:14

Nikolaj K. Jørgensen skrev:
> Min viden inden for PHP er meget tæt på nul. Så det har du nok ret i.
> Prøver den anden tråd du henviser til.

Det var ikke fordi du skulle oprette spørgsmålet igen i den tråd; det
var en 'læs og forstå' tråd om hvorfor din opgave ikke er sådan at løse.

People who claim they don't let little things bother
them have never slept in a room with a single mosquito.