Hvor mon LMmotorsejler klubben blev af ?
Fra : emil lønneberg

Dato : 03-01-09 14:39

--
LMklubben var vist under opbygning ,men hvad skete der så , er der
ikke en masse LM ejere som kunne tænke sig en god klub hvor man kunne
udveksle erfaringer og ideer samt afholde et træf en gang
imellem,klubben kunne jo dække samtlige LM-både.
LM bliver nu lavet i Holland kan jeg se og alle reservedele kan fås
fortsat,
bolværksmatrosen

Fra : Poul Erik Støve Jako~

Dato : 04-01-09 09:25

emil lønneberg <kroghenprivat@YXHGWhotmail.com> (slet YXHGW)
skrev:
> [...]
>imellem,klubben kunne jo dække samtlige LM-både.
>LM bliver nu lavet i Holland kan jeg se og alle reservedele kan

Det ville da være rart. Lad os komme i gang
Poul Erik Jakobsen
LM 28 - D 354

Fra : Harding Larsen

Dato : 04-01-09 22:07

Hej Emil,

Tag selv handsken op.
Start med at lave en interaktiv hjemmeside på f.eks. Multiply.com
Læg informationer, tegninger, billeder og tekst med opfordring
om at deltage og bed alle relevante fora på nettet om at lave
henvisninger til siden.
Det vil være en begyndelse. Kommer der tilslutning kan I så lave
et mere formelt grundlag for at lave en LM klub og udarbejde
vedtægter.

Mvh/Harding

Fra : Claus Rose

Dato : 08-01-09 05:09

Hej Emil.
Det er en glimrende ide.Jeg synes at du skulle starte, jeg er
ihvertfald med. Det er jo egentligt uforståeligt at en sådan
klub ikke findes med alle de både af samme fabrikat.
Mvh Claus(LM 23 Comfort)

Harding Larsen <harding@8NBWDlarsen.tdcadsl.dk> (slet 8NBWD)

Fra : emil lønneberg

Dato : 08-01-09 19:13

Hej Claus
Ja måske , men jeg skal lige finde en god udbyder , for jeg vil
ikke være afhængig af en af de hjemmesider som er gratis i
starten og så køre løbet herefter med at vi ikke må reklamere
for andre , og en som jeg skal finde er et sted hvor vi ikke
bliver Hacket så siden bliver fyldt med skidt/møj,da Lmklubben
jo nok bliver noget omfattende , da den skal være interessant
med mange funktioner,.Jeg vil osse have de dårlige sælgere
listet så man undgår som ny sejler at blive tørret i R.
Men det kan jo give nogle lusinger men dem tager vi så.
Jeg kikkede lidt på den Hollandske side , men om den lige skal
ligne denne tror jeg ikke ,men det undersøges.
Men jeg ved ikke om klubnavnet er ledigt ,men det kan man måske
søge efter et sted, ellers kunne den måske hedde
lmmotorsejlerklubben.dk ?

--
bolværksmatrosen

Fra : Torben Bach

Dato : 08-01-09 19:49

emil lønneberg (slet 8MGHU) wrote:
> Hej Claus
Klip

> Men jeg ved ikke om klubnavnet er ledigt ,men det kan man måske
> søge efter et sted, ellers kunne den måske hedde
> lmmotorsejlerklubben.dk ?

Klip en hel masse

Du kan søge på diverse domænenavne her:
http://www.netsite.dk/index.php?id=203&csid=4
Mvh Torben

--
\\\\////
(@@)

Fra : Claus Rose

Dato : 08-01-09 23:57

Hej Emil.
Var lige inde og checke domainenavne. LMMotorsejlerklubben.dk er
ledigt. Men - udelukker man så ikke dem uden mast (16 og 21) og
de rene sejlskibe?
Claus

Fra : emil lønneberg

Dato : 09-01-09 17:01

Claus Rose <rose@oncable.dk> skrev:

Ups jo det er ikke godt , mine ideer skulle være alle LM
ejere ,både med og uden mast, da mange jo har gode ideer til alt
hvad der røre sig og dem som vælger et års kanalsejlads jo
sejler for motor og dem ville det være rart at få gode historier
fra , har selv tænkt på at sejle turkanal engang når vi har mere
fri(lang sommerferie ) min vognmand vil gerne smide båden i
langt sydpå , så kan jeg selv forsøge at finde hjem.
Jeg må lige tænke mig godt om .vi har jo LM både fra ca 16 fod
og opefter så det må være den vej klubsiden også skal indeholde
stof

--
bolværksmatrosen

Fra : Harding Larsen

Dato : 09-01-09 16:39

Hej Emil,

En gratis hjemmeside fra Microsoft bliver ikke hacket, det
sørger udbyderen for.
Vi har i B-31 Klubben i en del år kørt med en side der hedder;
http://groups.msn.com/danskb31klub og vi har aldrig haft
problemer.
Siden er interaktiv således at folk selv kan melde sig til og se
om det har interesse, de får med det sammen en e-mail med en
velkomsthilsen og en indmeldelsesblanket. Hvis de vi være med
betaler de, alternativt betaler de ikke inden for 14 dage og
bliver koblet af igen. vi har p.t. 255 tilmeldte meddlemmer og
gennem tiden har 375 yderligere besøgt siden.
Det skal man selvfølgelig have lov til selvom man ikke har en B-
31 og ønsker at være medlem.
Det kræver blot at Bestyreren af hjemmesiden driver den efter
reglerne der er opsat.
Vi har haft et par stykker som firmamessigt ville reklamere for
deres produkter. De bliver afvist og deres e-mailadresse
blokeret.
Microsoft har i nov. meddelt at de pr. 21/2 nedlægger de 9 mill.
hjemmesider under MSN og tilbyder migrering til Multiply.com. vi
er i gang med omlægningen og du kan se resultaterne indtil nu på
http://grpm.multiply.com/
Siden er offentlig og alle kan tilmelde sig men der bliver
lukket af efter 1 dage som på den anden side. Nen nye side er
tilsluttet et SkyDrive hvor alle klubbens informationer ligger
og kun tilgængelige for medlemmer så her kan heller ikke laves
numre. Du kan dog se omfanget indtil nu under "Links".

En Multiply side er forprogrammeret med de bokse som du kan se
og det er kun at bruge siden for dem som vil være med. Vælger du
alternativt en udbyder og et setup hvor du selv skal krere alle
programdele, er det et stort arbejde også at vedligeholde.
En hjemmeside skal være levende hele tiden, er den ikke det vil
medlemmerne hurtigt tabe interessen og det vil ska om al
opsætning skal gå igennem en webmaster.

Mvh/Harding

emil lønneberg <kroghenprivat@8MGHUhotmail.com> (slet 8MGHU)

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-09 14:17

"emil lønneberg (slet YXHGW)" <kroghenprivat@YXHGWhotmail.com> skrev i
meddelelsen news:12309903550.305025672907075@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> imellem,klubben kunne jo dække samtlige LM-både.
> LM bliver nu lavet i Holland kan jeg se og alle reservedele kan fås

Hej

Hvad med os der er ejer af f.eks LM-Mermaid?

Den Hollandske side hedder www.lmclub.nl . Hvad med noget der ligner?

Jeg vil gerne stille domænet www.lmclub.dk gratis til rådighed inkl.
serverplads, altså hvis det ikke skal bruges kommerciel, udover til klubbens
bedste

mvh

Henning Andersen

[fornavn]@iogh.dk