Induktion
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-01-09 19:12

Findes der en 'løs' udgave af 1 stk induktionsplade?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 03-01-09 19:30

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
> Findes der en 'løs' udgave af 1 stk induktionsplade?
>
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> Preben@esenet.dk

Er det en kogeplade til at stille på bordret, du mener ?

For så er svaret ja, så sendt som idag har jeg sen en i Lidl.

Hilsen JJ

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-01-09 20:01

"Johannes Jørgensen" <johs-jspam@mail.dk> skrev

> Er det en kogeplade til at stille på bordret, du mener ?
>
> For så er svaret ja, så sendt som idag har jeg sen en i Lidl.

Det er det ja, tak.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 03-01-09 19:31

Hej Preben

> Findes der en 'løs' udgave af 1 stk induktionsplade?

Ja, har bl.a. set dem i Metro og hos Harald Nyborg.

Overvejer selv at købe en.

--
Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 03-01-09 19:47

On Sat, 3 Jan 2009 19:11:51 +0100, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>Findes der en 'løs' udgave af 1 stk induktionsplade?

Flere forskellige. Modellen vi selv går efter næste gang består af
selve den runde plade, som fræses direkte ned i bordpladen. Dermed kan
du selv vælge afstand mellem plader osv. Betjening sættes ligeledes
hvor du finder det mest hensigtsmæssigt.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-01-09 22:43

> [...]
> du selv vælge afstand mellem plader osv. Betjening sættes ligeledes
> hvor du finder det mest hensigtsmæssigt.

Og i hvilket bordplade materiale vil du fræse dem i ?

mvh Jan

Fra : Ivar

Dato : 07-01-09 22:05

Jan Pedersen skrev:

> Og i hvilket bordplade materiale vil du fræse dem i ?

Jeg vil gætte på en stenplade.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Henning

Dato : 07-01-09 22:19

On Sat, 3 Jan 2009 22:42:54 +0100, "Jan Pedersen" <spas@trodedu.måske>
wrote:

>Og i hvilket bordplade materiale vil du fræse dem i ?

Sten eller massiv træ. Selve pladen bliver jo ikke varm.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 08-01-09 20:34

> Sten eller massiv træ. Selve pladen bliver jo ikke varm.

Nej men det gør gryden, og hvis den står lidt skævt kan man få nogle sjove
dejlige mærker i bordpladen.

Fra : Kim

Dato : 08-01-09 21:50

> [...]
> du selv vælge afstand mellem plader osv. Betjening sættes ligeledes
> hvor du finder det mest hensigtsmæssigt.

Interessant... Har du et link til så'n en model ?

Mvh, Kim

Fra : Jan Pedersen

Dato : 09-01-09 20:30

> Interessant... Har du et link til så'n en model ?

fx. http://www.witt.dk/witt_design/multi_zones

Mvh Jan