Flytte vaskemaskine
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-01-09 19:11

Er det uden negative konsekvenser at lægge en vaskemaskine ned under
transport?
Skal nok ned efter en i morgen. De kan åbenbart godt findes ligeså billige
som det billigste på Nettet.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : -=JF=-

Dato : 03-01-09 19:14

Preben Riis Sørensen skrev:
> Er det uden negative konsekvenser at lægge en vaskemaskine ned under
> transport?
Hvis den kommer direkte fra fabrik er der nok ikke den store risiko.
Så er tromlen jo sikret med nogle transportskruer.

--
Mvh. John

Life is what happens while you are busy making other plans.
John Lennon

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-01-09 20:03

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvis den kommer direkte fra fabrik er der nok ikke den store risiko.
> Så er tromlen jo sikret med nogle transportskruer.

Den skal bare listes op i bagagerummet og trilles hjem, ingen
postDanmark-kasteøvelser m.m.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : -=JF=-

Dato : 03-01-09 20:53

Preben Riis Sørensen skrev:

> Den skal bare listes op i bagagerummet og trilles hjem, ingen
> postDanmark-kasteøvelser m.m.

Jo, men problemet er at sådan en tromle kan bevæge sig ret meget
'sidelæns', og der skal ikke mange fartbump, kantstene eller huller i
kørebanen til før tromlen danser fandango (forudsat at den ikke er
fastspændt)

Fra : Anders Majland

Dato : 09-01-09 15:38

Yep - og er der ikke transportskruer i så er det ikke en ny maskine ... Tror
ikke at der er nogen butikker der gider fjerne dem "bare" for udstilling. Så
er de pillet ud har den sikkert brugt

> [...]
> 'sidelæns', og der skal ikke mange fartbump, kantstene eller huller i
> kørebanen til før tromlen danser fandango (forudsat at den ikke er

Jeg har netop lavet samme øvelse. Lod svigerfar modtage fragtmanden og
hentede den der onsdag. Tror ikke der er mange stationcars der kan tage en
flamingo indpakket stående. Der var heller ikke angivet på indpakningen at
den ikke måtte lægges ned ...

I en vil ville jeg heller ikke være nervøs for at transportere en liggende
uden transportsikring - en hobby trailer er der en lidt anden sag ...
/A