Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Eos 350D - underlig lyd
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-09 22:18

Mit kamera er begyndt at giver en underlig lyd, når jeg tager et billede -
det lyder næsten som om at den "spoler" filmen frem hvergang jeg trykker på
udløser knappen, men da det er digitalt, så er det jo nok ikke løsningen -
det er selve kameraet, da samme lyd kommer uden at der er monteret et
objektiv. Kameraet er et 350D som nok har skudt rigtig rigtig mange
billeder. Er der nogen som har prøvet det samme?
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-09 09:27

"hybrid" <ask4it> skrev i meddelelsen
> [...]
> monteret et objektiv. Kameraet er et 350D som nok har skudt rigtig rigtig
> mange billeder. Er der nogen som har prøvet det samme?

Jeg har prøvet det samme engang - ud fra den lyd du beskriver.
Jeg fik de repareret på garantien hos cav. De beskrev fejlen med, at det var
problemer med en magnet der bruges i forbindelse med at spejlet vipper.

vh Palle

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-09 18:56

> [...]
> Jeg fik de repareret på garantien hos cav. De beskrev fejlen med, at det
> var problemer med en magnet der bruges i forbindelse med at spejlet

tror min lige er på den forkerte side af garantien - men vil da prøve at
kontakte dem for at se om det kan betale sig at få det repereret.
/Carina

Fra : Jfo

Dato : 07-01-09 01:45

On 4 Jan., 18:56, "hybrid" <ask4it> wrote:

> tror min lige er på den forkerte side af garantien - men vil da prøve at
> kontakte dem for at se om det kan betale sig at få det repereret.
> /Carina

Fik du snakket med Canon?
-Jon