Yes yes så kom der endelig sne.
Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 02-01-09 14:10

Hej

Selv om at det tager lidt længere tid at køre på arbejde så er det en
del sjovere.

Nu mangler vi bare at de små 5 - 10 cm bliver til 50 - 100 cm.

En af mine venner har en ond 6 cylindret 4 hjulstrækker vi skal ud og
lege med. Så kan de her bytrækkere i rav4 klassen godt pakke sammen
Er der for meget sne på vejen kan man bare tage pløjemarken. Det
hopper lidt når det går der ud af med 60 - 70 kmt på frosset pløjemark
men man kommer frem. Er der så en stakkel i en "asfalt 4 hjulstrækker"
der sidder fast kan vi bare trække ham fri.

Vildt sjovt og man får varmen med det der renden rundt med reb og
skovl.

Benny

Fra : TG

Dato : 02-01-09 14:29

On Jan 2, 10:09 pm, hojvae...@gmail.com wrote:
> [...]
> der sidder fast kan vi bare trække ham fri.
>
> Vildt sjovt og man får varmen med det der renden rundt med reb og

Hvor har i fået så meget sne vi har bare frost, og klart vejr (Køge)

/TG

Fra : Søren Blom

Dato : 02-01-09 22:53

"TG" <tg4600@gmail.com> skrev

Hvor har i fået så meget sne vi har bare frost, og klart vejr (Køge)

Det er ikke til at sige, men i Thy er der kommet lidt, meget lidt ved jeg.
Vil nu gerne have en snefri vinter her i Østjylland

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-01-09 00:39

<hojvaelde@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Forvent ikke for meget hvis der ikke er spærredifferentiale på mindst en
aksel...

--
Per

Fra : oz3bto

Dato : 03-01-09 14:25

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sælges: Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm. Rødt Isabella 975 cm
> fortelt. Fjern fjern i mailadresse for at skrive direkte

Du har hvist ikke kørt ret meet 4WD

Spær er ikke nødvendig .. Det er et spørgsmål om rette dæk og en ordentlig
indgangs hastighed

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-01-09 15:32

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Du har hvist ikke kørt ret meet 4WD

:)

> Spær er ikke nødvendig .. Det er et spørgsmål om rette dæk og en ordentlig
> indgangs hastighed

Du har vist ikke kørt ret meget i terræn der vil noget - det er et spørgsmål
om at det er ujævnt eller blødt nok. Og is går i stykker, når man kører på
det, og det er ret svært at komme op af, uanset dæktype (jeg kører med
terrændæk).

--
Per

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 02-01-09 23:11

On 2 Jan., 22:09, hojvae...@gmail.com wrote:
> [...]
> der sidder fast kan vi bare trække ham fri.
>
> Vildt sjovt og man får varmen med det der renden rundt med reb og

Til en orientering er der tale om Hjørring, Brønderslev og Løkken
trekanten der er tale om. Der var billeder fra Saltum i afslutningen
af TV2 nyhederne kl 19 den 2. jan.

Benny

Fra : KASO

Dato : 03-01-09 12:58

[...]

_____________________________________________________________________-

Hvis jeg skal finde 5-10 cm sne her i Nordsjælland, skal jeg da vist gå ud i
min dybfryser og fremstille det selv

Du må hygge dig i sneen - måske bliver vi også heldige her ......

Fra : Tom

Dato : 03-01-09 13:52

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> _____________________________________________________________________-
>
> Hvis jeg skal finde 5-10 cm sne her i Nordsjælland, skal jeg da vist gå ud

samme her, har ikke set skyggen af sne i 3 år og kører derfor stadig rundt
på sommerdæk og alufælge (med god samvittighed).

--
Tom

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-01-09 14:38

hojvaelde@gmail.com wrote:
> [...]
> der sidder fast kan vi bare trække ham fri.
>
> Vildt sjovt og man får varmen med det der renden rundt med reb og

Er det mig der er blevet gammel og magelig siden jeg ikke kan se morskaben i
udpræget grad?

//F

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-01-09 14:53

On Sat, 3 Jan 2009 14:38:06 +0100, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Er det mig der er blevet gammel og magelig siden jeg ikke kan se morskaben i
>udpræget grad?

>--

Jeg véd ikke om det har noget med alder og magelighed at gøre, men det
er helt klart ikke skrevet af folk, hvis arbejdsliv foregår på vejene.

Ikke nok med at man kan få problemer p.gr.a. vejret, men man skal også
tåle at der kan opstå yderligere forsinkelser, fordi nogen anvender
offentlig vej som legeplads.

Temmeligt irriterende.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fætter Fnug

Dato : 19-01-09 20:18

Lad dog børnene

Fra : bai

Dato : 26-01-09 11:52

> Spær er ikke nødvendig .. Det er et spørgsmål om rette dæk og en ordentlig
> indgangs hastighed

Haha tro bare på det, en bekendt havde samme opfattelse for nogle år
siden, og Falckredderen der kom og trak ham fri fik sig et billigt grin
(sammen med os andre). Med mindre det er en 4WD som er beregnet til
offroad kørsel skal i ikke regne med mirakler.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 27-01-09 17:52

bai <bai@findmail.dk> wrote:

> [...]
>(sammen med os andre). Med mindre det er en 4WD som er beregnet til
>offroad kørsel skal i ikke regne med mirakler.

Jeg vil fremture med denne påstand: Alle biler kan køres fast, men med træk på
alle hjul er det lidt større udfordring

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav