Øv, mindre TopGear.
Fra : Søren Blom

Dato : 02-01-09 21:53

Man kan sige og mene om TopGear hvad man vil, men det er nu meget sjovt, men
nu bliver der mindre Hamster & Co. da BBC skære deres budget, læs
http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=17099

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Klaus G.

Dato : 03-01-09 00:25

> Man kan sige og mene om TopGear hvad man vil, men det er nu meget sjovt,
> men nu bliver der mindre Hamster & Co. da BBC skære deres budget, læs
> http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=17099
Det er vel bare en bil mindre pr. program som de smider ud fra en kran,
eller køre over med en kampvogn :)

Hvad er budgettet egentligt på nu? Altså til fis og ballade. Går ud fra at
deres løn er den samme et helt år af gangen. Ikke at den ens dem imellem,
men den er vel fastsat. Så hvad har de at gøre godt med pr. program?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Steen

Dato : 03-01-09 13:43

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> Man kan sige og mene om TopGear hvad man vil, men det er nu meget sjovt,

Mere underholdende end de to andre bilprogrammer jeg kan se (Fifth Gear
og Vroom Voom). Faktisk er der et okay bilprogram på dk4, for os der
ikke ligger efter en ny Lexus, Ferrari eller Porsche

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-01-09 22:00

"Steen" <> skrev i meddelelsen ...

> Mere underholdende end de to andre bilprogrammer jeg kan se (Fifth Gear
> og Vroom Voom). Faktisk er der et okay bilprogram på dk4, for os der
> ikke ligger efter en ny Lexus, Ferrari eller Porsche

Nu er jeg ikke fan af TopGear og Vroom Vroom er forfærdelig. Fifth Gear
kan ses, men det bilprogram på DK4 er rigtigt godt. Her er værten ikke gået
i panikalder endnu og skal have udlevet sine drømme i gennem et tv show, så
der er tid til at være saglig.

mvh
Henning

Fra : Ivan Madsen

Dato : 03-01-09 22:32

On Sat, 3 Jan 2009 22:00:20 +0100, Henning Præstegaard
<onkelhenning@not.vallid> wrote:

> [...]
>i panikalder endnu og skal have udlevet sine drømme i gennem et tv show, så

5fth gear er vel det tætteste en almindelige chafut kommer til biler i
særklasse ) Bortset fra, når man får lov at låne sår'n en )
Men......de fleste bilprgrammer er mere drømme en reality. Og jeg gad
nok vide om man ligefrem pynter sig med at have et gennemsnitligt
udslip på over 120g/km? ).......okay hvis nogen vil låne et par
gram ???

Fra : Steen

Dato : 03-01-09 23:58

> [...]

> i panikalder endnu og skal have udlevet sine drømme i gennem et tv show, så

Og så omhandler programmet mest biler, som vi reelt kan købe - og ikke
bare drømme om

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 04-01-09 21:31

> [...]

>i panikalder endnu og skal have udlevet sine drømme i gennem et tv show, så

Jeg har set ganske lidt af det, og min vurdering er at værten savner den
nødvendige skærmtække for at kunne levere seværdigt tv.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 04-01-09 21:29

On Fri, 2 Jan 2009 21:53:08 +0100, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

>Man kan sige og mene om TopGear hvad man vil, men det er nu meget sjovt, men
>nu bliver der mindre Hamster & Co. da BBC skære deres budget, læs
>http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=17099

Ikke særlig troværdig artikel. Den med at Clarkson måtte køre på scooter i
Vietnam fordi programmet ikke havde råd til en brugt bil, var jo altså en
del af konceptet for den episode. Hvordan tror de resten af filmholdet rejste?
Og den smadrede malaysiske bil optrådte i en af Clarksons egne videoer og
ikke i Top Gear.