Lidt godter i garagen
Fra : -=JF=-

Dato : 02-01-09 16:48

Jeg gad såmænd godt finde sådan en her i min garage

http://politiken.dk/indland/article622368.ece

--
Mvh. John

Life is what happens while you are busy making other plans.
John Lennon

Fra : BikeManiac

Dato : 02-01-09 10:54

Det gad jeg så ikke, for den er godt nok grim

Lucas

Fra : -=JF=-

Dato : 02-01-09 19:14

BikeManiac skrev:
> Det gad jeg så ikke, for den er godt nok grim

Pardon my french - men fuck det
Skidtet blev støvet af og sendt direkte på auktion... Det var nu mere de
50 miller jeg gik efter.

Fra : renelund@hotmail.com

Dato : 02-01-09 11:42

Ville uden tvivl også gerne have sådan en stående. Dog mere for at få
den shinet op, kører lidt i den selv og så sælge den. Medmindre jeg
blev glad for den...

Cool sommerdyt at have.

Fra : MVJ

Dato : 05-01-09 19:04

> Jeg gad såmænd godt finde sådan en her i min garage

Kun hvis den kunne sælges for en formue - ellers ville den grimrian da kun
være til besvær.