Tilføj data -> Database
Fra : Nikolaj K. Jørgensen

Dato : 03-01-09 23:30

Jeg er ikke den store ørn til dette med Javascript og HTML. Men
jeg har mit eget domæne og webhotel. Jeg kunne godt tænke mig, at
få lavet en tilføj side.. Hvor det vil fungere som en form for
database.

Det er til et manager spil og det vil forgå på følgende måde:

En bruger indtaster forskellige informationer om spilleren.

Eksempelvis:
Navn
ID
Skills

Når brugeren har indtastet disse dataer, så skal der være en knap
der hedder tilføj.

Når brugeren har tilføjet spilleren så vil spilleren komme ind på
en anden side af sig selv - sammen med de andre indtastet
spillere.. Er det noget i vil/kan hjælpe med? Jeg har nemlig ikke
en anelse om hvad jeg skal skrive som HTML da jeg kun kan det
grundlæggende..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 03-01-09 23:34

Nikolaj K. Jørgensen kom med følgende:
> [...]
> spillere.. Er det noget i vil/kan hjælpe med? Jeg har nemlig ikke
> en anelse om hvad jeg skal skrive som HTML da jeg kun kan det

Det lader sig ikke gøre.
HTML er en statisk ting (kan ikke ændres) og javascript afvikles på den
besøgendes maskine.
Du skal over i noget serverside scripting - f.eks. PHP eller ASP.
Prøv i de tilsvarende grupper.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Nikolaj K. Jørgensen