google
Fra : Søren

Dato : 03-01-09 10:59

Hej..

Har lige lagt en ny side op.. Hvad kan det være google kun finder min index
side ?

Mvh Søren

Fra : Søren

Dato : 03-01-09 11:08

Har fundet ud af det !

Fra : jopa

Dato : 03-01-09 11:45

"Søren" <s.thomsen@mail.dk> skrev

> Har fundet ud af det !

Passer ikke

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-01-09 19:44

Ja undskyld mig, men ud fra hvilke forudsætninger påstår du at han
lyver? Han gav intet link at checke og selv om der havde været et og
eventuelle nødvendige rettelser endnu ikke var udført betød det jo
ikke at han ikke havde fundet ud af det. Så jeg tror du skylder en
undskyldning.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : jopa

Dato : 03-01-09 20:32

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev

> [...]
> eventuelle nødvendige rettelser endnu ikke var udført betød det jo
> ikke at han ikke havde fundet ud af det. Så jeg tror du skylder en

Man skriver ikke bare "jeg fandt selv ud af det"
Vil gerne vide hvordan og ind til det siger jeg at det ikke passer
Det kan være lige så godt som "nå"

Andre kunne have gavn af hans opdagelse

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Søren

Dato : 03-01-09 21:55

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Man skriver ikke bare "jeg fandt selv ud af det"
> Vil gerne vide hvordan og ind til det siger jeg at det ikke passer

Det var noget i mine tabeller..
Håber du kan bruge det.

Søren
PS.. Jeg plejer ikke at lyve..

Fra : jopa

Dato : 03-01-09 22:10

"Søren" <s.thomsen@mail.dk> skrev
> Det var noget i mine tabeller..
> Håber du kan bruge det.

Det kan jeg så ikke, men det er da et bedre svar end det første

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-01-09 22:31

jopa wrote:

> Det kan jeg så ikke, men det er da et bedre svar end det første

Det er imho lige så intetsigende som det første. Vi ved stadig intet om
hverken hvad præcis problemet var eller hvordan det blev afhjulpet.

Erik Ginnerskov

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-01-09 23:42

Søren skrev:

> Det var noget i mine tabeller..
> Håber du kan bruge det.

Nej, det er fortsat meget sparsomme oplysninger

Havde du givet et link til siden, kunne mange flere
hjælpe dig videre - også med andre ting.

> PS.. Jeg plejer ikke at lyve.

Kommer du med lidt mere, bliver du ikke beskyldt
for den slags.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk