Newtons 2. lov.
Fra : Stig Johansen

Dato : 01-01-09 09:50

Hej gutter og gutinder.

Om det lige er Newtons 2. lov er jeg ikke 100% sikker på, men det handler om
aktion og reaktion.

Vores Twix var særdeles behjælpelig med at dække bord til nytårsaften.
Han sad på en 'spisebordsstol' og kiggede med.

På et tidspunkt lød der lidt brag ude på vejen, og 'Bassen' blev
forskrækket.

Hvad sker der når en ikke uanseelig størrelse sætter fra ?
Yeps - katten forlæns, og stolen baglæns.

Det er nok første gang i mit liv jeg har set en kat få en stol til at vælte
og kure hen ad gulvet

Og en follow-up på spisevaner:
Vores traditionelle nytårs menu er sushi, men Twix var fuldstændig, helt og
aldeles ligeglad med det.

Men et stykke sej, der lige har været i mikroen et par minutter - dét
styrer

Stig Johansen

Fra : Tina.

Dato : 02-01-09 11:37

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og
> aldeles ligeglad med det.
>
> Men et stykke sej, der lige har været i mikroen et par minutter - dét

Ja, for så dufter fisken af noget. Den største del af kattens spiseoplevelse
er duften af maden. Lun/varm mad dufter af mere end kold mad.

Tina

Fra : Kate

Dato : 03-01-09 22:57

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> [...]
> Yeps - katten forlæns, og stolen baglæns.
>
> Det er nok første gang i mit liv jeg har set en kat få en stol til

Stakkels Twix, han må godt nok have fået sig en dobbelt forskrækkelse
der.

> Og en follow-up på spisevaner:
> Vores traditionelle nytårs menu er sushi, men Twix var
> fuldstændig, helt og aldeles ligeglad med det.

Sjov, mine 2 gider faktisk heller ikke rå fisk.

> Men et stykke sej, der lige har været i mikroen et par minutter -
> dét styrer

Det er nemlg lige hvad det gør. Men torsk, f.eks. gider kræene her
altså heller ikke æde. Skrubber er et hit, de smager vidst ualmindeligt
godt efter mine kræs smagløg

--
Kate

gerne ældre.