Vovse til låns
Fra : apollo14

Dato : 01-01-09 21:31

Hej gruppe, har før haft hund, og givet mit besyv med, nu er jeg på
"ferie" hos min mor på Lolland, og nød en tur i går og i dag med vovsen,
i går fik jeg taget lidt billeder af den, det var jo frostvejr, og solen
skinnede, så vi nød stilheden.

Ved i hvor svært det er at tage billede, af en lille vovse, som slet
ikke gider gøre som man siger.

Billede 1
http://picasaweb.google.com/lh/photo/KEX6qoTEyJ7stUFShS3hSg?authkey=YPBLf8fUj_U&feat=directlink

Billede 2
http://picasaweb.google.com/lh/photo/oNct0gRSV7Zlnm-ObMhvpQ?authkey=YPBLf8fUj_U&feat=directlink

Godt nytår til jeg alle herfra.

Fra : Hm

Dato : 01-01-09 22:53

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skinnede, så vi nød stilheden.
>
> Ved i hvor svært det er at tage billede, af en lille vovse, som slet ikke

tak i lige måde, det er altid dejligt at se billeder af søde vovser.

Syntes da nok den står stille, så skulle du se når jeg forsøger mig, min
tæve er ude af billedet inden jeg får trykket på knappen.

Hanne/ som måske er lidt sløv i det