Godt nytår!
Fra : ager

Dato : 31-12-08 11:17

GODT NYTÅR! til jer alle!

Vi skal være herhjemme som vi plejer.
Om lidt drager jeg ud i den store skov og får krudtet hundene af, og igen i
eftermiddag tager jeg på stranden så de kan løbe det sidste af sig.
Ebbe den lille vil som sidste år blive installeret i sin boks, så han ikke
forpester resten af flokken med sin frådende arrigskab over fyrværkeriet,
det fungerede så fint.

Så godt nytår, og pas på øjnene og fingrene hvis i skal lege med
krudtet! -og pas på jeres dyr!.

Mvh. Marie

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 31-12-08 12:12

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det fungerede så fint.
>
> Så godt nytår, og pas på øjnene og fingrene hvis i skal lege med

hej Marie

tak i lige måde!

Jeg skal holde nytår med hundene hos min veninde, der har to spidshunde.
Især den yngste af dem bryder sig bestemt ikke om støjen fra raketter og
gøer højlydt af dem. Og det får min yngste lab Sia til at stemme i også, så
det bliver sikkert et meget livligt årsskifte, er jeg bange for.
Jeg havde egentlig tænkt mig at dysse hundene ned med en halv øl til hver,
men efter diskussionen her i gruppen tør jeg det ikke alligevel.

Vi har lige været en timelang tur på stranden og skal i skoven i
eftermiddag, så forhåbentlig bliver de kørt trætte til i aften.

Godt nytår til alle hundene her i gruppen og til deres ejere.

Anelise

Fra : ager

Dato : 31-12-08 15:53

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> gøer højlydt af dem. Og det får min yngste lab Sia til at stemme i også,
> så det bliver sikkert et meget livligt årsskifte, er jeg bange for.

Det er ofte det der er problemet når der er flere hunde, det samme her.
så mine erfaringer er at gribe problemet og pacificere det! (-;
her ryger Ebbe i sin box med et tæppe over, så er der rimelig ro. Emma
stresser voldsomt op over Ebbes opførsel, han er jo normalt den der er
forrest i flokken, og den der maner til ro og orden, og når han så farer så
voldsomt op, ja så må der jo være noget der er rigtigt farligt i hendes
øjne.
Loui er heldigvis ret ligeglad, og synes vist bare at det er ret festligt
sådan med gang i gaden.

Jeg er lige hjemvendt efter 3 timers tur alt i alt, først med Loui og Ebbe i
skoven, og så med Emma og Ebbe på stranden hvor de begge har rendt løs og
tumlet med sammenlagt 10 andre hunde vi mødte. Så jeg kan garantere at Ebbe
er MEGET træt nu.

Mvh. Marie

Fra : battlefields

Dato : 31-12-08 17:02

> [...]

> skoven, og så med Emma og Ebbe på stranden hvor de begge har rendt løs og
> tumlet med sammenlagt 10 andre hunde vi mødte. Så jeg kan garantere at

Hej
Her har jeg lige gået en god tur med mine tre Labber. Den ældste synes det
var hyggeligt med en ekstra tur, men da vi vendte næsen hjemad ville han
godtnok gerne hjem i en fart. Der var begyndt at komme flere og flere
kanonslag, som han ikke bryder sig om. De to yngste var heldigvis komplet
ligeglade.
Hilsen og Godt Nytår!
Vibeke og de 3 labber.

Fra : jytte

Dato : 01-01-09 04:32

On 31 Dec. 2008, 11:17, "ager" <b...@city.dk> wrote:
> GODT NYTÅR! til jer alle!

Tak og i lige måde

Hilsen Jytte M

Fra : Leyna

Dato : 06-01-09 11:19

On Wed, 31 Dec 2008 11:17:24 +0100, "ager" <big@city.dk> wrote:

>GODT NYTÅR! til jer alle!
>
>Vi skal være herhjemme som vi plejer.

Vi var osse herhjemme, som vi plejer. Vi havde så nogle venner på
besøg, og det ene vennepar har to hunde, som jeg syntes det var synd
skulle være alene, så dem tog de med. Så vi blev 6 mennesker og lige
så mange hunde, og det gik fint. Var faktisk imponeret, for alle 3
katte traskede roligt rundt i stuerne selvom der var kommet to
"fremmede" hunde til, og hundene var sørme lige så rolige.

Fyrværkeri er intet problem herude på landet. Vi køber ikke selv
noget, og dem der fyrer af er i tilpas lang afstand herfra, så det er
ikke noget der gør dyrene urolige. Jeg burde nok indrette stalden til
hundepension, så flere hunde kunne få en stille og rolig nytårsaften.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk