Så'n bare for at være OT - godt nytår alle~
Fra : Ivan Madsen

Dato : 31-12-08 23:05

Ja, det står sådan set i emnelinien - i gider jo ikke læse mere om,
hvor perfekt jeg er i myldretiden eller Puntoens fortræffelige økonomi
)))

Fra : MartinK

Dato : 01-01-09 04:24

Jah det bar dejlig. Godt nytår til dig din bonderov ;)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-01-09 12:28

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Ja, det står sådan set i emnelinien -

Jamen så i lige måde da

> i gider jo ikke læse mere om,
> hvor perfekt jeg er i myldretiden eller Puntoens fortræffelige økonomi
> )))

Måske jeg skulle starte en tråd om det modsatte, den benzinslugende satan

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-01-09 16:35

Ivan Madsen wrote:
> Ja, det står sådan set i emnelinien - i gider jo ikke læse mere om,
> hvor perfekt jeg er i myldretiden eller Puntoens fortræffelige økonomi
> )))

Tak og i lige måde

det gælder btw. også andre i gruppen

--