Ny bil 2009
Fra : HB

Dato : 31-12-08 16:11

Hvilken bil/biler glæder I jer til i 2009?

Jeg glæder mig meget til denne:

http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=45075

eller denne:

http://www.bilpriser.dk/news.do?newsid=2408

Godt nytår!

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 31-12-08 16:16

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken bil/biler glæder I jer til i 2009?

Denne her:
www.autobild.dk/Default.aspx?ID=2&M=News&PID=103&NewsID=2530

Fra : HB

Dato : 01-01-09 16:57

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> "HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Denne her:
> www.autobild.dk/Default.aspx?ID=2&M=News&PID=103&NewsID=2530

Det er noget af et stk automobil!

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-08 16:22

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken bil/biler glæder I jer til i 2009?
>
> Jeg glæder mig meget til denne:

Nuevo Ford KA med nicer
alu-drenge på *S*...og tilmed
til en rigtig god pris.

Fra : Kent Glerup

Dato : 02-01-09 21:10

Eque skrev:
> "HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Nuevo Ford KA med nicer
> alu-drenge på *S*...og tilmed
> til en rigtig god pris.

Mener du den nye FIAT Ka?

/Kent Glerup

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-01-09 21:50

Kent Glerup skriver:

> Mener du den nye FIAT Ka?

Så ikke genere manden, så bliver adresse og telefonnumre på dig også
blæst op i nyhedsgruppen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-01-09 09:36

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Kent Glerup skriver:
>
> Så ikke genere manden, så bliver adresse og telefonnumre på dig også
> blæst op i nyhedsgruppen.

Og? Det er skam ikke hemmelige oplysninger :)

/Kent Glerup

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-01-09 10:22

Kent Glerup skriver:

> Og? Det er skam ikke hemmelige oplysninger :)

Men heller ikke normalt noget man sådan helt uopfordret pludseligt
skriver midt i en debat.

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-01-09 12:34

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Kent Glerup skriver:
>
> Men heller ikke normalt noget man sådan helt uopfordret pludseligt
> skriver midt i en debat.

Næh.. Men jeg er nok lidt mere rund i kanten end vores lille enøjede
desperado
Det udarter sig normalt ret underholdende når Eque ikke længere kan
argumentere sig ordentligt ud af tingene!

/Kent Glerup

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-09 10:29

Kent Glerup <kent@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> skrev :

>Og? Det er skam ikke hemmelige oplysninger :)

siger ordet "pli" dig ikke et eller andet ?
--
Jan_stevns

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-01-09 11:09

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> siger ordet "pli" dig ikke et eller andet ?

Jo, men absolut ikke i forbindelse med Eque, det kan man ikke sige at han
lider under.
Ser ovenikøbet nu, at han har skiftet sit navn/nick ud, så alle dem der
havde ham i filteret skal filtrere ham fra på ny, ynkeligt.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-01-09 11:43

Per Beer Hansen skriver:

> Ser ovenikøbet nu, at han har skiftet sit navn/nick ud, så alle dem der
> havde ham i filteret skal filtrere ham fra på ny, ynkeligt.

Det kommer stærkt an på, hvordan ens filter er opbygget.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-01-09 11:49

> Det kommer stærkt an på, hvordan ens filter er opbygget.

Jeps. Jeg plejer bare at filtrere på navnet, men heldigvis er han ikke så
svær at fange, så han kan komme ned i spanden (hvor han hører hjemme) igen

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-01-09 11:55

Per Beer Hansen skriver:

> Jeps. Jeg plejer bare at filtrere på navnet

Min klient kan filtrene på "navn er lig med", eller "navn indeholder" og
da Karsten Olesen holder fst i sin i "feminin flertalsform af "upartisk"
på italiensk", så er det jo let nok....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-01-09 12:06

> Min klient kan filtrene på "navn er lig med", eller "navn indeholder" og
> da Karsten Olesen holder fst i sin i "feminin flertalsform af "upartisk"
> på italiensk", så er det jo let nok....

Ja det er jo let nok også at "spotte" ham og få ham smidt i filteret, men
man ser jo alligevel (stort set) alle hans ytringer i svarene tilbage til
ham fra andre.
Men hva' intet er perfekt

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-01-09 12:35

jan_stevns skrev:

> siger ordet "pli" dig ikke et eller andet ?

Masser! Men jeg ser altså mest "Eque" som ren underholdning :)
At opdrage på ham kan vi vist alligevel godt glemme.

/Kent

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-09 12:45

Kent Glerup <kent@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> skrev :

>Masser! Men jeg ser altså mest "Eque" som ren underholdning :)

samme her - men der er nu aligevel en grænse for hvilke tåbeligheder
man slipper gennem sit filter, og hvad man ikke synes om

Det er utroligt dumt at oplyse andres navn, adresse, telefon m.v. og
tjener intet formål i nogensomhelst debat.

>At opdrage på ham kan vi vist alligevel godt glemme.

Jeg gider end ikke forsøge
--
Jan_stevns

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-01-09 13:13

jan_stevns skrev:

> Det er utroligt dumt at oplyse andres navn, adresse, telefon m.v. og
> tjener intet formål i nogensomhelst debat.

Det er vi såmænd helt enige i. Jeg fokuserer nok bare mere på det
ekstremt underholdende/tragiske (vælg selv..) i at en person kan
kollapse så fuldstændigt argumentationsmæssigt.
Men ja, enhver normalt besindig vestjyde burde tage en dyb indånding
længe før!

> Jeg gider end ikke forsøge

Vi er vist mange.

/Kent Glerup