Blinke-væske
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-12-08 15:48

Husker I alle sammen at skifte blinkevæsken?

Billigt tilbud her - en skam det er udsolgt..

http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=6

--
Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-12-08 15:59

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Husker I alle sammen at skifte blinkevæsken?

Ikke igen.

Henrik B. startede en tråd med det i lørdags.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 31-12-08 16:04

On Wed, 31 Dec 2008 15:48:05 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk@fjern_klikpost.dk> wrote:

>Husker I alle sammen at skifte blinkevæsken?
>

>Billigt tilbud her - en skam det er udsolgt..
>
>http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=6

>--

Du er som sædvanligt bagud.

Allerede den 27.12.08 blev dette fremragende produkt introduceret til
os af Henrik B.

Derfor er der nu udsolgt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-12-08 22:59

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Du er som sædvanligt bagud.

Ikke som sædvanlig, Folmer. Husk jeg kører VW ;)

--
Per

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-01-09 12:30

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Ikke som sædvanlig, Folmer. Husk jeg kører VW ;)

Ja! Var det ikke også det han sagde, du er som sædvanligt bagud
Godt nytår.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-09 12:33

Per Beer Hansen skriver:

> Ja! Var det ikke også det han sagde, du er som sædvanligt bagud

Hovw hovw!

Yen kan well tillåde sig at kjøre i en mideeladderligt inspireret
automobil - blot den gjiwer lidt extrå rejsestrærkning per pose havre?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-01-09 17:20

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Yen kan well tillåde sig at kjøre i en mideeladderligt inspireret
> automobil - blot den gjiwer lidt extrå rejsestrærkning per pose havre?

Den der ager stude kommer osse frem. Min saglige bedstefar tilføjede altid:

Den der aer kvien kommer osse.

Jeg var vist 11-12 år får det gik op for mig hvad han egentlig mente

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-01-09 21:32

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Den der ager stude kommer osse frem. Min saglige bedstefar tilføjede
> altid:
>
> Den der aer kvien kommer osse.

He he, that was a good wending, maybe we can use that in another afsnit

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Henrik B.

Dato : 01-01-09 22:51

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Allerede den 27.12.08 blev dette fremragende produkt introduceret til
> os af Henrik B.
>
> Derfor er der nu udsolgt.

*ROFLMAO*

--
Saab 9-5 Aero Estate sælges!

Er du til Saab?: http://www.saabklub.dk

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 01-01-09 13:23

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Husker I alle sammen at skifte blinkevæsken?

Minder mig om joken med at huske at købe ekstra farvepatroner til
farve-TV'et da de var nye for 30 - 40 år siden. Jeg hørte om een der
faktisk hoppede på den.

/Lars

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-01-09 13:36

Lars Peter Larsen <lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> writes:

> Minder mig om joken med at huske at købe ekstra farvepatroner til
> farve-TV'et da de var nye for 30 - 40 år siden. Jeg hørte om een der
> faktisk hoppede på den.

Eller lærlingen hos glarmesteren som bliver sendt ned efter diamantskæreolie.

Knofedtet kan man stadig nå at købe:
http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=32

Kai

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-01-09 18:02

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Eller lærlingen hos glarmesteren som bliver sendt ned efter
> diamantskæreolie.

Eller en spandfuld kørnerprikker?

Desværre så havde mesteren udstyret lærlingen med en zinkspand.........

Han kom tilbage med spanden fuld af kørnerprikker og mesteren blev rasende
over den ødelagte spand

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-01-09 21:35

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Han kom tilbage med spanden fuld af kørnerprikker og mesteren blev rasende

Jeg husker flere episoder fra min læretid, hvor min lærekammerat f.eks. blev
sendt til bageren efter 3 spandauere og en moderkage.
Senere skulle han hente nøglen til svangerskabet, oppe hos kontordammen.
Engang var han sendt på lageret og skulle hente et nyt horn til en bil, han
kom tilbage med beskeden; "Skal det være et båthorn eller et dythorn"

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-01-09 23:19

Isang tao pinangalanan, Per Beer Hansen nagsulat:

klip

>Engang var han sendt på lageret og skulle hente et nyt horn til en bil, han
>kom tilbage med beskeden; "Skal det være et båthorn eller et dythorn"

Vi havde en meget morsom værkfører på busværkstedet dengang jeg kørte
for Unibus på linie 6 i København.
Jeg skrev i en fejlmeddelelse, at der ikke længere kom en "Ding" lyd
når man trykkede på stopknapperne i en af vores busser.

Jeg fik et lille metalskilt af ham, hvor han møjsommeligt havde
skrevet "DING" med svejsetråd......

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.