Søby træf :-)
Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-07-01 21:42

Davs rødder

Jeg er lige kommet hjem fra træf i Søby, og det var da egentlig ret
hyggeligt. Det var egentlig også noget større end jeg regnede med, for jeg
troede da ikke at det var mere end 50 rødder på nogle gamle englændere, men
jeg tog fejl Der var alt fra en gammel og enormt rusten Mspjætter til 4
Goldwings på stribe Nøøørj Mspjætteren var nu den fedeste; magen
til brugs-mc har jeg da aldrig set mage til Sidste måned var der vist
900, og det tror jeg da egentlig også der var her. Jeg fulgtes med en
kammerat på en Honda nsr15f'er og en på en Suz V(Z?) 800 med fri
udblæsning, så deet
Man kan jo fortsætte sige en masse om hvor fedt det er, men jeg vil nu
fatte mig i korthed og sige:.. "Det war no æ så Ræææng'"
Jeg så ikke rigtig nogen er jer andre DFM'ere, eller da ihvertfald ingen
andre med DFM-plade... Hvad skal det nu forestille? Kan i så se at
komme afsted...
PS. Træffet i Søby er sidste torsdag i hver måned... et par måneder endnu
svjh
--
mvh Jes Vestervang - som lige har opdaget at det han har skrevet er lidt
usammenhængende ½