Re: iPod - reparationsstatus Nr 2 Apple ( ~
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 30-12-08 00:57

"Kim" <no£@waydude.dk> writes:
> [...]
>
>Ja, præcist hvad de også gjorde med mig.

>sammen
>jeg
>
>Eller oprette en hjemmeside hvor alle utilfredse
>apple/humac kunder kan delagtigøre os alle sammen
>med de oplevelser vi har haft.
>
>Fik foresten 2 indlæg fra "Hanne Hertzog" fra www.macbruger.dk

>behandlet

>nr 2:

>Har svaret her i NG men hun har ikke reageret endnu

>om
>
>Helt enig.
>Skal lige nævne at vi fik den i går med posten, og den virker (endnu)

Som jeg skriver i mit første indlæg, så skulle DU skrive til mig, da du jo
ikke bruger en brugbar mail adressse her.

Det er evigheder siden, jeg skrev det tilbud, og dit svar kom her først i
den travle juletid-og i julen har jeg masser af famile, der skal passes.

Jeg blev dog noget skuffet over, at du i dit svar, egentlig ikke havde
tillid til, at jeg kunne hjælpe. Men nu har du jo fået det i orden, så er
historien vel slut her.

Men jeg vil dog skrive til en bestemt person og fortælle om denne
skrækkelige historie.

Hvor mange dages ventetid blev det til?
venlig hilsen
Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Kim

Dato : 31-12-08 14:14

"Hanne Hertzog" <Hanne@enterpol.dk> skrev
> Som jeg skriver i mit første indlæg, så skulle DU skrive til mig, da du jo
> ikke bruger en brugbar mail adressse her.

1. Jeg ved ikke hvilken newsreader du bruger eller hvordan den er sat op,
men alle dine indlæg kommer ikke ind i denne tråd jeg har begyndt, dette
indlæg også lægger sig helt forneden så man ikke kan se den hører til tråden

Derfor kan jeg ikke se dine indlæg, uden virkelige at se efter. Tror
heller ikke andre kan, der er jo ingen der svarer dig.

2. Hvis du vidste lidt om SPAM ville du vide at hvis man bruger
en rigtig mailadresse her i NG, så ved man hvorfor man ikke gør det.

> Det er evigheder siden, jeg skrev det tilbud, og dit svar kom her først i
> den travle juletid-og i julen har jeg masser af famile, der skal passes.

Du er skam ikke alene om at holde jul med familien-

> Jeg blev dog noget skuffet over, at du i dit svar, egentlig ikke havde
> tillid til, at jeg kunne hjælpe.

Jeg spurgte dig da om det, om hvad du ville kunne
hjælpe medm når apple og humac ikke kan ?

Du svarede aldrig.

Desuden kan min tillid til apple/humac og alt hvad
der har forbindelse til dem ligge på et meget lille sted.

>Men nu har du jo fået det i orden, så er
> historien vel slut her.

Jo, hvis man som dig syntes at det er ok at vente over
40 dage på at få sin 2 mdl gamle ipod tilbage fre reperation,
så er historien slut her.
Jeg håber barefor min datter på 12 som selv betalt for den
at den nu bliver ved med at virke.

> Men jeg vil dog skrive til en bestemt person og fortælle om denne
> skrækkelige historie.

Hvem ?

> Hvor mange dages ventetid blev det til?

ca. 40 dage.

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 31-12-08 15:22

Kim skrev:

> 2. Hvis du vidste lidt om SPAM ville du vide at hvis man bruger
> en rigtig mailadresse her i NG, så ved man hvorfor man ikke gør det.

Jeg kan anbefale at bruge en gmailadresse til usenet. Man blander ikke
ting sammen, og deres spamfilter er rigtigt godt.

Mener endda at Mail genkender gmail.com og konfigurerer sig korrekt.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 31-12-08 16:06

In article <495b7040$1$90266$14726298@news.sunsite.dk>,
"Kim" <no£@waydude.dk> wrote:

> 2. Hvis du vidste lidt om SPAM ville du vide at hvis man bruger
> en rigtig mailadresse her i NG, så ved man hvorfor man ikke gør det.

Så bør du bruge domænet .invalid i din e-mail-adresse, da waydude.dk kan
blive købt engang.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen