Loaded247.com er gået konkurs
Fra : Henrik Laursen

Dato : 30-12-08 07:08

Nå da da, den økonomiske krise har ramt Loaded247.com ret hårdt, de er
ganske enkelt gået konkurs. Nul mere DVD'ere fra dem til Danskerne.

Der er nu kun den her tekst på deres site:

Unfortunately, due to the current economic climate, Loaded 24 7 has now
ceased trading.
We would like to take this opportunity to thank all of our customers for
their kind support over the years.

Så er det godt at der stadig er DVD Pacific, som det tilsyneladende stadig
går godt for.

--
Henrik Laursen

Fra : Jesper Lund

Dato : 30-12-08 20:27

Henrik Laursen wrote:

> Unfortunately, due to the current economic climate, Loaded 24 7 has now
> ceased trading.
> We would like to take this opportunity to thank all of our customers for
> their kind support over the years.

Deres DVD priser har været meget høje sammenlignet med konkurrenter som
Play i de sidste par år, så det undrer mig at de har kunnet sælge noget.
Det har de så måske heller ikke..

--
Jesper Lund

Fra : Henrik Laursen

Dato : 31-12-08 15:45

Jesper Lund <usenet@jesperlund.com> wrote in

> Deres DVD priser har været meget høje sammenlignet med konkurrenter
> som Play i de sidste par år, så det undrer mig at de har kunnet
> sælge noget. Det har de sæ mæske heller ikke..

Immervæk var de i sin tid de førende inde for levering af Reg-1 til
Danskerne, da de lå inde for EU og derfor kunne levere dem meget hurtigt.
Mener at kunne huske at det var dem der i sin tid hed Blackstar.

--
Henrik Laursen

Fra : René Lønstrup

Dato : 31-12-08 17:25

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> Immervæk var de i sin tid de førende inde for levering af Reg-1 til
> Danskerne, da de lå inde for EU og derfor kunne levere dem meget hurtigt.

Tjah, jeg husker ikke deres leveringstider som hverken værre eller bedre end
andre R1 forhandlere som play.com, cd-wow.com, axelmusic.com. Derimod har de
længe været dyrere med R1 end de andre, så jeg har ikke handlet hos dem
siden de afskaffede hovedparten af deres R2 udvalg til fordel for porno...

> Mener at kunne huske at det var dem der i sin tid hed Blackstar.

Nej, det er Sendit.com der hed Blackstar.co.uk før, men de har mig bekendt
aldrig gjort sig i R1 salg.

Loaded247 hed i øvrigt Future Entertainment før i tiden.

René Lønstrup
[insert random ingenious quote here...]

Fra : Henrik Laursen

Dato : 01-01-09 06:25

René Lønstrup <rene@loenstrup.net> wrote in

> [...]
> bekendt aldrig gjort sig i R1 salg.
>
> Loaded247 hed i øvrigt Future Entertainment før i tiden.

Nå ja, Future Entertainment.
Nu når du nævner dem så kan jeg godt huske det.

--
Henrik Laursen

Fra : PerX ...

Dato : 01-01-09 19:38

In article <Xns9B85A04582B7Cloaded247@193.202.122.118>, nomail@dont-
like-spam.com says...
> [...]
> Danskerne, da de lå inde for EU og derfor kunne levere dem meget hurtigt.
> Mener at kunne huske at det var dem der i sin tid hed Blackstar.

Blackstar skidtede navn til sendit

Fra : Kim2000

Dato : 01-01-09 20:47

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <Xns9B85A04582B7Cloaded247@193.202.122.118>, nomail@dont-
> like-spam.com says...

> Blackstar skidtede navn til sendit

Lyder som konkursryttere...

Fra : Jesper Lund

Dato : 31-12-08 16:01

Henrik Laursen wrote:

> [...]
> Danskerne, da de lå inde for EU og derfor kunne levere dem meget
> hurtigt. Mener at kunne huske at det var dem der i sin tid hed

Det er godt nok længe siden at de har været "førende" i R1 til danskerne.

--
Jesper Lund