Nederen!!!!
Fra : Pwh

Dato : 29-12-08 22:42

Ikke en fis at fortælle herfra.
Men lidt praleri alligevel
Tyson klarede ½ and (1200gr) på 9 minutter rent juleaften,
min skvattede tæve Angel skulle bruge 14 min.

Ellers alt vel, Tyson stresser over fyrkervækeri,
gemmer sig i sin hundehule.

Lad os få nogle indputs i sløve dyr,
ellers dør usenet ud.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 29-12-08 22:56

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Lad os få nogle indputs i sløve dyr,
> ellers dør usenet ud.

Øhmmm der er andre grupper end denne
Milo skal være alene Nytårsaften og hele naten.
Han skal jo passe hus medens vi drikker.

Godt Nytår for øvrigt selvom du er en spade

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 29-12-08 23:03

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Øhmmm der er andre grupper end denne

Faktisk er de alle ved at dø ud

> Milo skal være alene Nytårsaften og hele naten.
> Han skal jo passe hus medens vi drikker.

Jeg skal værer her med mine,
Tyson ligger nok i sin "hundehule" og Angel og jeg
skal nok ud og se på raketter

> Godt Nytår for øvrigt selvom du er en spade

I lige måsen

/Jens

Fra : jopa

Dato : 29-12-08 23:15

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Jeg skal værer her med mine,
> Tyson ligger nok i sin "hundehule" og Angel og jeg
> skal nok ud og se på raketter

Denne Jul har bekræftet min mening om tyveri sikring.
De har snuppet en del huse omkring mig men Milo stod jo vagt medens vi var
på Fanø så god hund/tyverisikring

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 29-12-08 23:26

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Denne Jul har bekræftet min mening om tyveri sikring.
> De har snuppet en del huse omkring mig men Milo stod jo vagt medens
> vi var på Fanø så god hund/tyverisikring

Gaaaaaaaaaaaaaaab
Det er skutte mere end hvad min kampkat har klaret

/Jens

Fra : Hm

Dato : 30-12-08 09:30

hej
Jeg tror som ikke gruppen dør ud, mon ikke de fleste af os er inde og kikke
hver dag, så der vil komme diskution i den igen ind i mellem, men vi er nok
ikke så gode til at fortælle dagligdags ting, og her et stor plus til dig.
Jens.

Min schæfertæve fik lov at blive tosset på det fyrværkeri de første 2 år, så
i år måtte hun have lidt "skæld ud" nu er hun ved at være god til at være
"lige glad" når de rigtig skyder meget af, hun glemmer det ind i mellem hvis
der kun kommer et enkelt skud.

GODT NYTÅR !!! til jer alle.

Hanne/ som hader alt det skyderi

Fra : Allan Nielsen

Dato : 05-01-09 05:51

On 30 Dec. 2008, 09:29, "Hm" <mishm8...@gmail.com> wrote:
> [...]
> "lige glad" når de rigtig skyder meget af, hun glemmer det ind i mellem hvis

Vores schæfer på 6 måneder fik også skældt vældig godt ud på de
raketter
De skulle bestemt ikke springe i luften henover vores have.

Var i øvrigt en tur ude i haven med hende midt på aftenen, og da vi
var på vej ind vendte hun pludselig om og gik mod indkørslen med et
par store gø!... og pænt nok, der kom 3 naboer op til huset for at
sige godt nytår. Men dem fik hun pænt til at gøre stop, indtil jeg kom
hen til hende og dem .. Der var ingen tvivl om hvem der boede her!

Blev faktisk lidt overrasket, eftersom hun kun er ½ år gammel

/Allan

Fra : Leyna

Dato : 06-01-09 11:10

On Mon, 29 Dec 2008 22:42:20 +0100, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Ikke en fis at fortælle herfra.

Heller ikke så meget herfra, men jeg har jo osse holdt en lille pause.

Hundene fik jo ikke and her, eller det vil sige, ikke ret meget and.
Manden havde taget indmaden fra til vovserne, og de to ældste spiste
andehjerter og lever med stor glæde hvorimod de 2 yngste var noget
mere forbeholdne.
Maggie spyttede sit andehjerte ud 3 gange før det gik op for hende at
det rent faktisk var spiseligt og Oy ville absolut ikke så meget som
røre andeleveren. hans ville så heller ikke ha' sin andelever, men
guffede dog hjertet med stor fornøjelse. Vaks var klart vinderen her,
for han guffede også alt det som de andre ikke gad at spise. Underligt
at de husker så lidt om den gode barftid.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Hm

Dato : 06-01-09 11:35

> On Mon, 29 Dec 2008 22:42:20 +0100, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> .

>Underligt at de husker så lidt om den gode barftid.

Eller også er det netop bare lige det de gør

Hanne/ som siger godt nytår

Fra : Pwh

Dato : 09-01-09 10:41

Hm, skrev:
> "Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

> Eller også er det netop bare lige det de gør

Nok de færreste hunde der foretrækker tørkost frem
for råt kød, men indmad er stærk kost når man har
vænnet sig til mad uden smag

/Jens

Fra : jopa

Dato : 09-01-09 11:56

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Nok de færreste hunde der foretrækker tørkost frem
> for råt kød, men indmad er stærk kost når man har
> vænnet sig til mad uden smag

Hundemaver er rimeligt hårdføre.
Min skifter da mellem tørkost og råt kød/fisk.
Er der tilbud på noget tager vi det med hjem.
I går fik han 4 svinehjerter til 20,- kr
I dag tørkost

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 09-01-09 12:15

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Hundemaver er rimeligt hårdføre.

Jeg mente rent lugt/smagsmæssigt.

> Min skifter da mellem tørkost og råt kød/fisk.
> Er der tilbud på noget tager vi det med hjem.
> I går fik han 4 svinehjerter til 20,- kr

Det er jo også rimeligt mild kost,
selv min kræsne kat gider æde den slags

> I dag tørkost

Stakkels Milo

/Jens (hvis hunde skal have kødsovs til aftensmad)

Fra : jopa

Dato : 09-01-09 12:24

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> /Jens (hvis hunde skal have kødsovs til aftensmad)

Ok Milo får da også resterne fra vores bord, men det er som regel bare lidt
sovs og kartofler.

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 09-01-09 13:44

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Ok Milo får da også resterne fra vores bord, men det er som regel
> bare lidt sovs og kartofler.

Rester er det nu ikke, jeg laver bare en rigelig portion
som de får blandet sammen med kallun/grøntmix

Kartofler synes jeg ikke de fordøjer særligt godt,
har oplevet at Angel dagen efter har brækket ufordøjede kartofler op.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 09-01-09 10:39

Leyna, skrev:

> Heller ikke så meget herfra, men jeg har jo osse holdt en lille pause.

Det er måske ved at værer brugt lidt op

> Underligt at de husker så lidt om den gode barftid.

Hunde er jo vanedyr, og nu har du igen vænnet dem til
at deres mad ikke skal lugte eller smage af noget
Til at starte med ville mine heller ikke æde kallun
og lever, det var simpelthen for stærke sager
Nu om dage æder hvad som helst jeg smider i madskålen.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 09-01-09 21:17

On Fri, 9 Jan 2009 10:38:55 +0100, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Hunde er jo vanedyr, og nu har du igen vænnet dem til
>at deres mad ikke skal lugte eller smage af noget

Nu ved jeg ikke hvordan deres foder smager, men det dufter da i det
mindste af noget... og det lugter væsentligt bedre end kallun.

Vaks var den eneste der var glad nok for lidt råt føde... underligt,
for det er ellers ikke ham der er et madøre. Maggie er aldrig blevet
råfodret, så hun er undskyldt.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 09-01-09 06:57

On 9 Jan., 12:15, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

> Det er jo også rimeligt mild kost,
> selv min kræsne kat gider æde den slags

> Stakkels Milo

Deraf kan vi lære følgende:
1: Milo er ikke muslim.
2: Man kan ikke sige at Milo er hjerteløs.

Hilsen Kim