Gør i noget specielt med jeres bil nytårsa~
Fra : Fjollefrans

Dato : 30-12-08 20:30

Jeg er som ny bilejer lidt bekymret for at have bilen holdende på dens
normale plads på gaden på Østerbro. Overvejer at køre den i et
parkeringshus. Nogle forslag ?

/FF

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-12-08 21:09

Fjollefrans skriver:

> Jeg er som ny bilejer lidt bekymret for at have bilen holdende på dens
> normale plads på gaden på Østerbro. Overvejer at køre den i et
> parkeringshus. Nogle forslag ?

Min holder samme sted som den plejer - inde i garagen....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 21:16

> Min holder samme sted som den plejer - inde i garagen....

Det gør mine biler også - i opvarmet garage.

For mange år siden havde jeg ikke muligheden, men så skaffede jeg mig den på
denne specielle aften, hvor alt i DK tilsyneladende er lovligt og legalt

Fra : Fjollefrans

Dato : 30-12-08 21:28

> [...]
>
> For mange år siden havde jeg ikke muligheden, men så skaffede jeg mig den
> på denne specielle aften, hvor alt i DK tilsyneladende er lovligt og

det er så ikke os alle der er så heldige at have adgang til at låne en
garage, alle jeg kender i København der har garage har forståeligt nok deres
egen bil holdende der.

/FF

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 21:31

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> det er så ikke os alle der er så heldige at have adgang til at låne en
> garage, alle jeg kender i København der har garage har forståeligt nok
> deres egen bil holdende der.

Så ville jeg finde et P-hus, som det der er i Helsingør. De øverste etager
er efter lukketid aflåste med et hegn, så kun ejerne kan komme ind. Sådan et
P-hus har vi også her, og det brugte jeg tidligere, da jeg havde 4 biler -
genial løsning :)

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 22:27

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse news:495A7FF3.CE7010CB@du.kan.finde.den...

> Det gør mine biler også - i opvarmet garage.

Min perle står også i garage. Dog uopvarmet
da denne temperaturforskel danner unødig kondens.
Jeg anbefaler at køre den til venner eller bekendte
som måske har en sikker holdeplads natten over.
Og dên med 'øverste etage' på et p-hus bør
du også undgå. Nok er der måske ikke herværk,
men i en storby er der stor sansynlighed for,
der falder endog store udbrændte raketter ned
på taget af bilen...
Har du ikke overvejet en hel-garage iøvrigt ?
Sådan en plasttingest ?

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 22:33

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Og dên med 'øverste etage' på et p-hus bør
> du også undgå. Nok er der måske ikke herværk,
> men i en storby er der stor sansynlighed for,
> der falder endog store udbrændte raketter ned
> på taget af bilen...

Der er tag på "huset"

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 22:50

> "Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Der er tag på "huset"

Ikke hvis du bor i Vejle.
Der er et p-hus, hvor
der er frit kik til Vor Herre.
Så generelt kan et P-hus
uden tag ikke anvendes hvis
man vil undgå vildtfarende raketter.

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 22:54

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Ikke hvis du bor i Vejle.
> Der er et p-hus, hvor
> der er frit kik til Vor Herre.
> Så generelt kan et P-hus
> uden tag ikke anvendes hvis
> man vil undgå vildtfarende raketter.

Kan vi blive enige om, at du i denne og andre tråde konstant er på
konfliktkurs med de andre skribenter. Godt så

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-12-08 23:02

On Tue, 30 Dec 2008 21:54:25 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Eque" <-> skrev i en meddelelse

>Kan vi blive enige om, at du i denne og andre tråde konstant er på
>konfliktkurs med de andre skribenter. Godt så

>--

Det var overraskende.

Tror du virkelig at det er sådan fat, at Eque sidder der ovre i
Vestjylland og skriver, bare for at prøve at hidse os op??

Det ville jeg ikke have troet om den pæne mand.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 23:07

> Det var overraskende.
>
> Tror du virkelig at det er sådan fat, at Eque sidder der ovre i
> Vestjylland og skriver, bare for at prøve at hidse os op??
>
> Det ville jeg ikke have troet om den pæne mand.

Tak skal du have Folmer.
Vidst godt der gemte sig noget
lunt bag det rå ydre haha:

Men godt nytår.
Må raketterne være med dig.....

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 23:05

> Kan vi blive enige om, at du i denne og andre tråde konstant er på
> konfliktkurs med de andre skribenter. Godt så

Det Mogens her prøver at fortælle jer
er blot, at han bruger al sin tid på at finde
materiale til en saftig debat.
Men du fik sat dit statement dêr og mener
du går et trygt 2009 i møde:,o))

Og jo, en plads uden tag vil alt andet
lige gøre bilen mere udsat.
Men det vil du jo hårdnakket afvise
resten af året blot for at være på tværs
og skabe en 'konflikt' som du valgte at kalde det

Lige meget hjælper det.
Jeg skal nok holde dig i kort snor.,o)

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 23:08

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Det Mogens her prøver at fortælle jer
> er blot, at han bruger al sin tid på at finde
> materiale til en saftig debat.

Næppe :)

> Men du fik sat dit statement dêr og mener
> du går et trygt 2009 i møde:,o))

Ja dét gør jeg.

> Og jo, en plads uden tag vil alt andet
> lige gøre bilen mere udsat.

Check :)

> Men det vil du jo hårdnakket afvise
> resten af året blot for at være på tværs
> og skabe en 'konflikt' som du valgte at kalde det

Nu er det jo normalt dig, der ville udøve den slags så: wrong

> Lige meget hjælper det.
> Jeg skal nok holde dig i kort snor.,o)

"Af hjertet tak", citat slut :)

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 23:14

> "Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Næppe :)

Kæmpe kæppe knepper næppe..

> Ja dét gør jeg.

Man skal altid gå et nyt år
i møde med en tro på optimisme.

> Check :)

Se, og så alt det besvær
når du jo var enig

> Nu er det jo normalt dig, der ville udøve den slags så: wrong

Forskellen er, jeg kan dokumentere mine påstande.
Man skal tie, når man ikke kan vide.

> "Af hjertet tak", citat slut :)

Derfor ikke.

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 23:19

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Forskellen er, jeg kan dokumentere mine påstande.

Du tænker på vidunderolien )))))))))))))))))))))))))))))))

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 23:26

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev :

>Du tænker på vidunderolien )))))))))))))))))))))))))))))))

Har du fundet en forhandler af brun sæbe derovre hinsidan ?

ellers er det gåtnåk på tide ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 23:39

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Har du fundet en forhandler af brun sæbe derovre hinsidan ?
> ellers er det gåtnåk på tide ;)

Prøv TEC...

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 23:49

> "Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Du tænker på vidunderolien )))))))))))))))))))))))))))))))

...som er mange ting:

http://www.danco-oil.dk/dk/erfaring/uni.htm
http://www.danco-oil.dk/dk/erfaring/tec2001.htm
http://www.danco-oil.dk/dk/erfaring/tec2005.htm
http://www.danco-oil.dk/dk/erfaring/tec4200.htm
http://www.danco-oil.dk/dk/erfaring/tec2000.htm

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-12-08 23:53

Eque skriver:

> ..som er mange ting:

Men til trods for at du pøser TEC2000 på din motor bliver den ringere og
ringere......

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 31-12-08 00:21

"Eque" <-> wrote in news:495a9788$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Ikke hvis du bor i Vejle.
> Der er et p-hus, hvor
> der er frit kik til Vor Herre.
> Så generelt kan et P-hus
> uden tag ikke anvendes hvis
> man vil undgå vildtfarende raketter.

Nu slynger jeg bare lige en sætning ud, ikk?:

Ku' etagen lige under øverste etage ikke bruges? Selv i Vejle?

Fra : -=JF=-

Dato : 31-12-08 00:49

Kent Oldhøj skrev:

> Nu slynger jeg bare lige en sætning ud, ikk?:
> Ku' etagen lige under øverste etage ikke bruges? Selv i Vejle?
Iiiiih hvor er du irriterende!
Komme her og ødelægge et godt slagsmål med fakta

--
Mvh. John

Life is what happens while you are busy making other plans.
John Lennon

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-08 00:55

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu slynger jeg bare lige en sætning ud, ikk?:

Pas du nu på du kan håndtere det..bob-bob-bob..

> Ku' etagen lige under øverste etage ikke bruges? Selv i Vejle?

Jo da ? Har jeg påstået andet ?
Hvis du nu (mod forventning)
skulle finde på at LÆSE hvad jeg skriver,
så noterede jeg flg.:

"Og dên med 'øverste etage' på et p-hus bør
du også undgå."

Og siden:

"Så generelt kan et P-hus uden tag ikke anvendes"

Så summen af mit skriveri er således,
at man ikke bør parkere på et deck
uden tag. Enkelt.
At du så blander det sammen
med en anden skribents mulige
anbefaling kan jeg ikke gøre noget ved.
Det viser bare, du kæder sammen
efter forgodt-befindende. Igen og igen.

Godt nytår !

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 31-12-08 12:17

"Eque" <-> wrote in news:495ab4db$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Så generelt kan et P-hus uden tag ikke anvendes"

Er vi enige om at der findes P huse med og uden tag? Vi er enige om at
uanset om der er tag på eller ej, så må 2. øverste etage være overdækket af
øverste etage?

Så giver dit udsagn ingen mening, medmindre P-huset uden tag kun har 1
etage, sædvanligvis benævnt "parkeringsplads".

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-08 16:11

> Er vi enige om at der findes P huse med og uden tag?

Kan jeg ikke afvise.
Anvender dem generelt ret sjældent
og kun hvis jeg får mig forvildet
ind i en større provinsby.

> Vi er enige om at
> uanset om der er tag på eller ej, så må 2. øverste etage være overdækket
> af
> øverste etage?

Nej. Det er vi faktisk ikke.
Det er set, visse p-huse er
hule midt i, og bilerne holder
i en lang række ved ydervæggene.
De er derfor kun 'næsten overdækket'
men der er konstant syn til Vor Herres himmel...

> Så giver dit udsagn ingen mening

Alt der kommer fra min hånd gir' mening.

Jeg vil for din skyld bringe
nytårsbudskabet i meddelelsen igen:

[...]

Så endnu engang nåede du ikke ret langt.
Efterhånden en tradition med dig:

Fra : -=JF=-

Dato : 31-12-08 17:04

Eque skrev:

> Det er set, visse p-huse er
> hule midt i, og bilerne holder
> i en lang række ved ydervæggene.

AKA indhegnet parkeringsplads.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-01-09 12:13

"Eque" <-> wrote in news:495b8b75$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Alt der kommer fra min hånd gir' mening.

På et eller andet tidspunkt giver alting mening. Dine indlæg er bare ikke
altid så langt i den proces.

> "Så summen af mit skriveri er således,
> at man ikke bør parkere på et deck
> uden tag. Enkelt.

Jamen det er endog meget sandsynligt at det er den mening du havde tænkt
dig at give udtryk for. Det var bare ikke det der skete.

At det sker nu er nok det tætteste vi kommer på en anerkendelse fra din
side af, at den oprindelige mening var uklar.

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 13:09

> På et eller andet tidspunkt giver alting mening.

Ja, det må du som midre bemidlet
og langsomtopfattende i al sandhed
vide noget om.

> Jamen det er endog meget sandsynligt at det er den mening du havde tænkt
> dig at give udtryk for. Det var bare ikke det der skete.

Det var sådan du valgte at opfatte det,
fordi der ingen vej var tilbage for dig.

> At det sker nu er nok det tætteste vi kommer på en anerkendelse fra din
> side af, at den oprindelige mening var uklar.

Min mening er altid klar.
Min anbefaling af måde
at parkere sin bil hvis
man vil undgå 'nedfald'
er ret entydig.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-01-09 13:20

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 13:23

> "Så generelt kan et P-hus
> uden tag ikke anvendes hvis
> man vil undgå vildtfarende raketter."

Netop.
Så HAR du jo fattet det
og du er bare en kværulant
af de mere simple.
Så et hus uden tag = chancer for nedfaldne raketter mv.
Et halvåbent hus med sigt til Vor Herre = chancer for nedfaldne raketter mv.

Er du dum ?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-01-09 14:53

"Eque" <-> wrote in news:495cb5a9$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Netop.
> Så HAR du jo fattet det

Betydningen af ordet "generelt" er dig vist fremmed. I min verden kan et p-
hus uden tag generelt GODT bruges hvis man vil undgå vildtfarende raketter.
Man skal bare holde sig fra øverste etage.

Generelt er det mit indtryk at flertallet af gruppens læsere er af samme
mening.

> og du er bare en kværulant af de mere simple.
> Er du dum ?

Kværulant, dum, mindre bemidlet, tåbelig... spar nu lidt på krudtet. Der
skulle jo gerne være noget til når jeg virkelig kvajer mig

Nu er jeg bare nysgerrig... hvorfor kalder du dig Eque? Jeg mener....
feminin flertalsform af "upartisk" på italiensk Er der noget vi ikke
ved?

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 15:44

> "Eque" <-> wrote in news:495cb5a9$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Betydningen af ordet "generelt" er dig vist fremmed.

Nej. Det at generalisere betyder, at sådan er det generelt.
Hvis nu et P-hus muliggjorde, man kunne køre sin bil
så langt ind under, hvad skal vi kalde det, halvtaget,
så kunne det måske anvendes i nødstilfælde.
Men generelt bør man undgå et 'åbent hus'.

> I min verden kan et p-

Jeg er heldgvis ikke en del af din
mærkelige verden.

> Generelt er det mit indtryk at...

Det må forblive de få, som formår at tolke dine indtryk.
En let svagelig og sygelig hjerne må
opfatte mange sjove ting i løbet af
en dag og vil naturligt blive for meget
for de velfungerende at holde trit med..

> Kværulant, dum, mindre bemidlet, tåbelig... spar nu lidt på krudtet.

Mindre kunne ikke gøre det.
Jeg måtte dog begrænse mig til
det mest åbentlyse.

> Der
> skulle jo gerne være noget til når jeg virkelig kvajer mig

Burde sætte et *LOL* eller en smiley her.

> Nu er jeg bare nysgerrig... hvorfor kalder du dig Eque

Kan ikke gi' dig et svar,
så din nysgerrighed kan jeg
ikke afhjælpe dig med.

> feminin flertalsform af "upartisk" på italiensk Er der noget vi ikke
> ved?

Du kan jo spørge ham her:

Kent Oldhøj
Spidslodden 7B
2770 Kastrup
tlf.: 88 16 50 64
mobil: 61 67 05 89

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-09 15:47

feminin flertalsform af "upartisk" på italiensk skriver:

> Du kan jo spørge ham her:
>
> Kent Oldhøj
> Sp

WOOOOOW, har du lært at bruge De Gule Sider (www.dgs.dk).

FUCK du er dygtig mand - det er da helt vildt.

Fra : Mogens

Dato : 01-01-09 16:25

> WOOOOOW, har du lært at bruge De Gule Sider (www.dgs.dk).
> FUCK du er dygtig mand - det er da helt vildt.

Ja, den var enkel - der kommer en del flere hits frem på:
Karsten Olesen, Vestjylland

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 17:01

> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse news:495CD76D.2EEE4BCD@du.kan.finde.den...

Rolig nu.
Det er bare helt almen offentlig tilgængelig
information. Men det undrer mig
alligevel ikke, du finder det interessant
og tilmed gør et stort nummer ud af
at vise URL til en simpel søgemaskine.

Fra : Mogens

Dato : 01-01-09 17:43

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Rolig nu.

Jég er helt rolig

> og tilmed gør et stort nummer ud af
> at vise URL til en simpel søgemaskine.

Du clipper til den forkerte skribent. Drikker du?

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 17:56

> Du clipper til den forkerte skribent. Drikker du?

Nå det var moppe..okay, ret skal trods alt være ret.
Det var moppedrengen som reagerede helt vildt.

Det har desværre været nødvendigt at klippe
i en ret stor del af vedkommendes indlæg, så det er nok
bare gammel vane som gik ud over dig.

Skal jeg da beklage.
Og nej, det blev til 2 glas
champagne igår. Det var det hele tak.

Fra : Mogens

Dato : 01-01-09 17:58

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

Hvad?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-09 17:58

Mogens skriver:

> "Eque" <-> skrev i en meddelelse
>
> Hvad?

ROFL.....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-09 17:47

Eque skriver:

> [...]
> Det er bare helt almen offentlig tilgængelig
> information. Men det undrer mig
> alligevel ikke, du finder det interessant

Du qoutefucker.

Du er godtnok langt ude nu....

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-01-09 16:31

"Eque" <-> wrote in news:495cd6b7$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Du kan jo spørge ham her:

Lige dér gik min grænse. Det gider jeg sgu ikke stå model til. Må dit
usenetliv ende i ubesvaret ensomhed.

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 17:14

> Lige dér gik min grænse. Det gider jeg sgu ikke stå model til.

Er du SÅ meget flov over det
du står for ?

> Må dit usenetliv ende i ubesvaret ensomhed.

Sødt.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-01-09 17:23

Eque skrev:
> "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er du SÅ meget flov over det
> du står for ?

> Sødt.

Hvad bilder du dig egentlig ind?

Du dækker dig selv bag annunymitet og så finder du det passende at smide
adresse og telefonnummer i et offentligt forum

Kom lille mand - afslør nu hvem du selv er - oplys din egen identitet,
adresse og telefonnummer - nej vel

*PLOINK*
--
Dun@nt - der udmærket genkender en troll når den stikker sin befængte
snude frem....

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 17:49

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad bilder du dig egentlig ind?

Jeg bilder mig ikke noget ind.
Så hvorfor spørger du dumt ?

> Du dækker dig selv bag annunymitet

Jeg behøver ikke dække mig bag noget som helst.
Et navn og en adresse er ikke nødvendigt
for at bidrage med gode og saglige indlæg
i en nyhedsgruppe.
Desuden er mit 'brugernavn' en
25 år gammel nick-name som
er genanvendt.
Skrev jeg eks. Steen Poulsen ville du
alligevel ikke vide hvem jeg er.
Netop derfor er der ikke tale
om anonymitet, blot en brugerindifikation.

>og så finder du det passende at smide adresse og telefonnummer i et
>offentligt forum

Vil du bruge det mod manden da ?
Usmageligt. Nærmest perverst
med visse undertoner...

> Kom lille mand - afslør nu hvem du selv er - oplys din egen identitet,
> adresse og telefonnummer - nej vel

Jeg ser ikke nødvendigheden i at
udstille mig selv på nettet som visse andre.

> *PLOINK*

Ja hvor herre bevares. Råber op og
løber straks væk igen.
Var du også ude og ringe på døre i går ?
Done in a hurry, and I don't intend to do it any better

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 16:40

"Eque" <-> skrev :

>Du kan jo spørge ham her:

Der overskred du grænsen for god opførsel !

Må jeg hermed opfordre brugerne af gruppen til at ignorere fjolset
resten af året ?

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-01-09 16:45

On Thu, 01 Jan 2009 16:39:35 +0100, jan_stevns wrote:

> Der overskred du grænsen for god opførsel !
>

> Må jeg hermed opfordre brugerne af gruppen til at ignorere fjolset
>resten af året ?

>--

Det skal være mig en fornøjelse, og ingen ulejlighed - overhovedet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 17:26

> Det skal være mig en fornøjelse, og ingen ulejlighed - overhovedet.

Folmer ser nu muligheden for
ikke fremover at skulle forsvare angreb
mod hans dårlige kommentarer.)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-01-09 16:46

jan_stevns wrote:

> Der overskred du grænsen for god opførsel !
>

> Må jeg hermed opfordre brugerne af gruppen til at ignorere fjolset
> resten af året ?

Dét er ved tidligere lejlighed taget til efterretning.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 17:26

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dét er ved tidligere lejlighed taget til efterretning.

Hvor formelt.

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 17:26

> Der overskred du grænsen for god opførsel !

Overhovedet ikke.
Denne 'grænse' og den
vægt du ligger i ordet, varetages
ikke i denne gruppe.

> Må jeg hermed opfordre brugerne af gruppen til at ignorere fjolset
> resten af året ?

Derfor er du ude på dybt vand.
Men jeg flyder som altid ovenpå.

Fra : -=JF=-

Dato : 01-01-09 17:45

jan_stevns skrev:

> Må jeg hermed opfordre brugerne af gruppen til at ignorere fjolset
> resten af året ?

Helt enig!
Han er i forvejen svær at tage, men dette stunt var dummere end dumt!

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 17:56

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Helt enig!
> Han er i forvejen svær at tage, men dette stunt var dummere end dumt!

Gad vide hvad i egentlig frygter mest...

Fra : Jensen

Dato : 01-01-09 17:57

On Thu, 01 Jan 2009 17:44:47 +0100, -=JF=- <invalid@invalid.invalid> wrote:

>Helt enig!
>Han er i forvejen svær at tage, men dette stunt var dummere end dumt!

Han er jo heller ikke forpligtet ud over evnerne.

--
2-ben sad på 3-ben og gnavede på 1-ben.
Så kom 4-ben og tog 1-ben fra 2-ben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-09 17:49

jan_stevns skriver:

> Må jeg hermed opfordre brugerne af gruppen til at ignorere fjolset
> resten af året ?

God ide.....

Fra : Jensen

Dato : 01-01-09 17:53

> Der overskred du grænsen for god opførsel !
>

> Må jeg hermed opfordre brugerne af gruppen til at ignorere fjolset
>resten af året ?

Way ahead of you...her sagde det "Plonk" i november/december '08.

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 17:58

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Way ahead of you...her sagde det "Plonk" i november/december '08.

Folk har altid haft et behov
for at skrive dette PLONK eller
sågar PLOINK alt efter landsdel,
OG gjort et stort nummer ud af at
meddele eens handling til omverdenen.))

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-01-09 22:18

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Må jeg hermed opfordre brugerne af gruppen til at ignorere fjolset
> resten af året ?

Det behøves ikke, han har ligget (som den eneste) på bunden af min
skraldespand (killfilter) i flere år nu.
Fatter slet ikke at nogen gider debatere med ham.
Jeg ser dog stadig hans udgydelser i alle de andres svar til ham

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 22:54

> [...]
> Fatter slet ikke at nogen gider debatere med ham.
> Jeg ser dog stadig hans udgydelser i alle de andres svar til ham

Fatter ikke du gider ta' det op hvis
dit mund-lort skal virke troværdigt.

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-01-09 13:26

jan_stevns skrev:

> Der overskred du grænsen for god opførsel !

Enig.

> Må jeg hermed opfordre brugerne af gruppen til at ignorere fjolset
> resten af året ?

Fin idé.

/Kent Glerup

Fra : Mogens

Dato : 01-01-09 13:22

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Ja, det må du som midre bemidlet
> og langsomtopfattende i al sandhed
> vide noget om.

Meget kan du skrive, men ovenstående er under bæltestedet, IMO.
Desuden er det altid en fornøjelse at læse Kent O's indlæg, så klap lige
hesten med al din negative "eufori..."

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 13:39

> Meget kan du skrive, men ovenstående er under bæltestedet, IMO.

Nej. Det er blot det der hedder svar på tiltale.

> Desuden

Et skønt ord, "desuden".

> er det altid en fornøjelse at læse Kent O's indlæg,

Dên dêr var gonnok under bæltestedet.

> så klap lige hesten med al din negative "eufori..."

Bland Dem venligst udenom.
Thi du er støbt af samme gods
som omtalte kværulant.

Fra : Mogens

Dato : 01-01-09 13:43

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Bland Dem venligst udenom.

Nope - det her usenet, hvis _du_ kender regelsættet.

> Thi du er støbt af samme gods
> som omtalte kværulant.

Tak for sammenligningen - dén vil jeg ta' til mig :)

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 13:55

> "Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Nope - det her usenet, hvis _du_ kender regelsættet.

Hvad var dit oprindelige problem så ?

> Tak for sammenligningen - dén vil jeg ta' til mig :)

Ja gør du det

Fra : Mogens

Dato : 01-01-09 14:54

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Hvad var dit oprindelige problem så ?

At du udtrykker dig negativt om folk, at du direkte ringagter folk, og du
pisser på dem. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du fortsætter, men nu
har jeg da i det mindste givet udtryk for mit mishag

EOD hvilket betyder, at "diskussionen" slutter her :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-09 15:24

Mogens skriver:

> At du udtrykker dig negativt om folk, at du direkte ringagter folk, og du
> pisser på dem. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du fortsætter, men nu
> har jeg da i det mindste givet udtryk for mit mishag

Sådan gør han, når han kan se at han har skrevet noget sludder.

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 15:49

> At du udtrykker dig negativt om folk, at du direkte ringagter folk, og du
> pisser på dem.

Tænkte nok der ikke var
et reelt problem.

> Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du fortsætter, men nu har jeg da i
> det mindste givet udtryk for mit mishag

Det kan jeg kun respektere:,o)

> EOD hvilket betyder, at "diskussionen" slutter her :)

Du smækker med døren.
Hvorfor ikke bare afslutte ?
Din reaktion mishager mig og
får mig til at føle, jeg var for hård ved dig..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-12-08 23:14

Eque skriver:

> Har du ikke overvejet en hel-garage iøvrigt ?
> Sådan en plasttingest ?

Sådan en raket fanget inde under sådan en plastictingest - ikke noget
kønt syn dagen efter.......

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-12-08 23:27

On Tue, 30 Dec 2008 23:13:33 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Eque skriver:

>Sådan en raket fanget inde under sådan en plastictingest - ikke noget
>kønt syn dagen efter.......

>--

Er det ikke i det hele taget vanskeligt at få sådan en fætter bakset
på bilen, som jo på denne tid af året altid er lidt beskidt, uden at
det ridser ad h............. til??

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 23:29

> Er det ikke i det hele taget vanskeligt at få sådan en fætter bakset
> på bilen, som jo på denne tid af året altid er lidt beskidt, uden at
> det ridser ad h............. til??

Jo. Men denne eneste aften
ville jeg gøre det hvis der ikke
var andre muligheder.
Med rimfrost på bilen, bør
'lagnet' glide på et tyndt lag
af is - hvis det kan mildne.

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 23:37

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Jo.

Er det noget I ved noget om erfaringsmæssigt+
Eller er det blot en tese, I har?
Jeg anvender sån een til een af bilerne - indendørs

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 23:39

> Jeg anvender sån een til een af bilerne - indendørs

En '82 guldmetallic Ford Sierra 2,3 Ghia aut. med org. lak

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-08 18:24

Mogens wrote:
> "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> En '82 guldmetallic Ford Sierra 2,3 Ghia aut. med org. lak

Nice

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Mogens

Dato : 31-12-08 20:04

> Nice

Jep, men det synes nok ingen idag :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-08 20:40

Mogens wrote:
> "Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jep, men det synes nok ingen idag :)

They call me Nobody

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 23:57

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg anvender sån een til een af bilerne - indendørs

Netop indendørs er et lagen i XXX-størrelse
at foretrække da bilen lettere kan ånde..og
stoffet er blødere.

Fra : Mogens

Dato : 31-12-08 00:00

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Netop indendørs er et lagen i XXX-størrelse
> at foretrække da bilen lettere kan ånde..og
> stoffet er blødere.

Jeg har købt den originale "pyjamas" til een af de andre

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 31-12-08 00:08

On Tue, 30 Dec 2008 22:37:02 GMT, "Mogens"
> [...]

>Er det noget I ved noget om erfaringsmæssigt+
>Eller er det blot en tese, I har?
>Jeg anvender sån een til een af bilerne - indendørs

Jeg kender en gut der kører maskintransport, og han er ofte henne i
Tyskland og hente renoverede objekter. Alt fra lokomotiver til
kareter. Alt sammen lakeret i originale lakeringer.

Dette "værksted" frabeder sig på det bestemteste at der benyttes
pressenninger, da det ridser deres fine håndværk.

Så fik jeg den tanke, at det også kunne være tilfældet med disse
automobilkondomer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-08 18:24

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Dette "værksted" frabeder sig på det bestemteste at der benyttes
> pressenninger, da det ridser deres fine håndværk.

Nu er der forskel på en pressending der blafrer i fartvinden
og en 'overtræksgarage' der sidder på en bil der er parkeret en garage.

> Så fik jeg den tanke, at det også kunne være tilfældet med disse
> automobilkondomer.

Sikke grimme billeder de ord fremkaldte på min nethinde

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-12-08 22:37

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er som ny bilejer lidt bekymret for at have bilen holdende på dens
> normale plads på gaden på Østerbro. Overvejer at køre den i et
> parkeringshus. Nogle forslag ?

Nu bor jeg godt nok ikke i Kbh, men derimod i provinsen og i de 26 år jeg
har haft bil, der har den altid stået ude nytårsaften, uden skader af nogen
art.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-12-08 22:59

On Tue, 30 Dec 2008 22:37:08 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> [...]
>har haft bil, der har den altid stået ude nytårsaften, uden skader af nogen

Det kommer snart til Korsbæk - også.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-12-08 23:06

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det kommer snart til Korsbæk - også.

Ja ja, men nu er sådan en Ford-vogn jo "build tough" ifølge påliderlige
kilder
Så den overlever jo nok sådan et nytårsknald.
Skulle det modsatte være tilfældet, så bliver du/i den/de første til at få
det vide

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 23:11

> [...]
> Så den overlever jo nok sådan et nytårsknald.
> Skulle det modsatte være tilfældet, så bliver du/i den/de første til at få

Godt nytår til dig også.
Fed måde du siger det på though..

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-01-09 12:32

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> Så den overlever jo nok sådan et nytårsknald.
> Skulle det modsatte være tilfældet, så bliver du/i den/de første til at få
> det vide

Og det ser ud til at den overlevede nattens fest.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-09 12:35

Per Beer Hansen skriver:

> Og det ser ud til at den overlevede nattens fest.

Samme her, der skete heller ikke noget med garagen

Firmaslæden ser også ganske hel ud (set fra vindue i knægtens værelse).

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-01-09 12:41

> Per Beer Hansen skriver:

> Samme her, der skete heller ikke noget med garagen

Min har dog stået ude hele natten (det samme har huset )

> Firmaslæden ser også ganske hel ud (set fra vindue i knægtens værelse).

Jeg har nu også kun inspiceret min fra vinduet, det andet er for koldt

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Brian

Dato : 30-12-08 23:21

Fjollefrans wrote:
> Jeg er som ny bilejer lidt bekymret for at have bilen holdende på dens
> normale plads på gaden på Østerbro. Overvejer at køre den i et
> parkeringshus. Nogle forslag ?

Kører den hjem til forældre/bedsteforældre/venner/bekendte/whatever, der bor
lidt ude på landet.

/Brian

Fra : Fjollefrans

Dato : 31-12-08 01:03

> Kører den hjem til forældre/bedsteforældre/venner/bekendte/whatever, der
> bor lidt ude på landet.

ja, men det nærmeste jeg kommer familie/venner med ekstra garageplads kræver
at jeg krydser både store & lillebælt.

men sagen er nu også mest den, sker der noget med en bil der holder på gaden
i københavn nytårsaften ?

/FF

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-08 01:12

> men sagen er nu også mest den, sker der noget med en bil der holder på
> gaden i københavn nytårsaften ?

Var adressen Blågaards Plads ville jeg nødig.
Men er det et område hvor der ikke er megen
trafik eller fornemmes 'uroligheder' til hverdag
vil jeg nok ta' det lidt mere roligt.
Ellers parker lige ved vinduet hvis muligt
og sørg for det ser 'beboeligt ud'.

Fra : Claus U

Dato : 31-12-08 10:46

"Eque" <-> skrev:

> Var adressen Blågaards Plads ville jeg nødig.

Virker tricket med en koran i forruden ikke længere?
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-08 10:52

"Claus U" <usenet@dumbass.dk> skrev i en meddelelse

> Virker tricket med en koran i forruden ikke længere?

Koran ?
Er det ikke noget man putter i bagværk ?

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 31-12-08 08:16

Fjollefrans wrote:

> ja, men det nærmeste jeg kommer familie/venner med ekstra garageplads kræver
> at jeg krydser både store & lillebælt.

Find nærmeste bondegård og tilbyd en hundredelap for at han har den
stående en dags tid.
Alternativt et firma med hegn/mur og porte.

Så er der selvfølgelig problemet med at komme hjem og derhen igen, så
find et sted tæt på en busrute.