Totempo
Fra : painterbrain@totempo~

Dato : 27-12-08 12:06

Har i set på http://www.totemposucks.com

Der er en opslagstavle, hvor debatten når nye højder.

Alle kan frit deltage.

Fra : apollo14

Dato : 27-12-08 20:41

fjernet pga. reklame
> Har i set på "reklame"
>
> Der er en opslagstavle, hvor debatten når nye højder.
>
> Alle kan frit deltage.

Reklame for sit eget site er jo ikke særlig kønt vel.

Måske du skulle kigge forbi http://usenet.dk/?side=brud&m=C

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 27-12-08 21:11

apollo14 skrev:
> fjernet pga. reklame

> Reklame for sit eget site er jo ikke særlig kønt vel.
>

> Måske du skulle kigge forbi http://usenet.dk/?side=brud&m=C

Prøv selv lige at læse indlæg nr.4 fra Onsdag, 26 november 2008 18:44.
Så kan det måske give en forklaring på hvorfor indlægget kommer fra en
med den emailadresse.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : apollo14

Dato : 27-12-08 21:23

Ib Jakobsen skrev:

> Prøv selv lige at læse indlæg nr.4 fra Onsdag, 26 november 2008 18:44.
> Så kan det måske give en forklaring på hvorfor indlægget kommer fra en
> med den emailadresse.

Jeg kan altså ikke finde andre indlæg med den mailadresse, men oki
google og jeg er nok blind.

Og derudover så er reklame for sit eget site ikke pænt, og jeg tror ikke
Per B er med i det site.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 27-12-08 21:36

apollo14 skrev:

> Jeg kan altså ikke finde andre indlæg med den mailadresse, men oki
> google og jeg er nok blind.

Ok. Så klipper og klister jeg ligelidt:

Hvordan gør man, hvis man gerne vil have en emailkonto hos jer?

Admin Onsdag, 26 november 2008 18:48
Du sender bare en mail til info@totemposucks.com
Husk: at angive det ønskede navn; eksempel; ditnavn
Så vil vi, såfremt navnet er frit, sende dig en mail med de oplysninger
du skal bruge. Det er _ikke_ et krav at man bruger sit navn?
That's it and that's that

Dette kunne være en årsag til at adressen ender på @totemposucks.com

> Og derudover så er reklame for sit eget site ikke pænt,

Enig.

> og jeg tror ikke Per B er med i det site.

Per B ?. Hvor hitter du det?.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : apollo14

Dato : 27-12-08 21:48

info@totemposucks.com "Den lader vi lige stå, så den kan få noget spam"

> -klip-
>
> Dette kunne være en årsag til at adressen ender på @"REKLAME"

Jamen nu havde jeg ikke været inde på siden, så vidste bestemt ikke der
stod det nogle steder, troede du mente her på usenet. Du kunne jo også i
indlægget havde skrevet at du fandt det derinde.
Kan siges at jeg nu har været derinde, og det er første eneste og sidste
gang, jeg bevæger mig derind.

Her på usenet.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 27-12-08 22:09

apollo14 skrev:

> info@totemposucks.cXoXmXXXXX "Den lader vi lige stå, så den kan få noget spam"

Det var vel så heller ikke nødvendig. Du har en mistanke om det er
ejeren af omtalte domæne der har lavet det oprindelige indlæg. Har du
noget belæg for dette?. Nu har jeg ikke gidet at læse:
http://usenet.dk/?side=brud&m=C igennem. Men det du selv lige laver
synes jeg og sikkert andre også er lige så meget under bæltestedet.

Men prøv nu lige at tænke på der er den mulighed at en brænder for sagen
og derfor har ønsket at få en emailadresse hos omtalte domæne. Og så
samtidig vil delagtiggøre os andre. Firmaet har som bekendt tidligere
trukket lange tråde. Og nu er du skyld i de bliver spammet.

Det er så dit udlæg.

> Jamen nu havde jeg ikke været inde på siden, så vidste bestemt ikke der
> stod det nogle steder, troede du mente her på usenet. Du kunne jo også i
> indlægget havde skrevet at du fandt det derinde.

Det skulle vel ikke være nødvendigt når vi snakker om bemeldte
hjemmeside. Du smed selv linket til usenet og ville nok derfor være
bekendt med det ikke stod der?.

> Kan siges at jeg nu har været derinde, og det er første eneste og sidste
> gang, jeg bevæger mig derind.

Heller ikke her. Jeg har ikke noget med siden at gøre, og jeg har heller
ikke noget med Totempo at gøre. Det har de gjort nok i tv, aviser og på
nettet til at jeg gider støtte. Jeg har sågar bedt mig fritaget for dem
gennem min forsikring.

> Her på usenet.

Jeg kan altså ikke finde "Per B" nogen steder. Men mindre det er en
forkortelse for "PainterBrain".
Er det domæneejeren der laver reklame er det ikke i orden. Er det en med
adresse hos dem, så skyder du nok ved siden af. Men nok om det.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : apollo14

Dato : 27-12-08 22:28

Ib Jakobsen skrev:

> [...]
> http://usenet.dk/?side=brud&m=C igennem. Men det du selv lige laver
> synes jeg og sikkert andre også er lige så meget under bæltestedet.

Jamen hov, hvem var det, der startede med at smide adressen herinde, det
er jo lige så dumt, jeg tilmelder ikke nogle til spambots, det lader jeg
alle andre om, hvis du lagde mærke til det, i mit første indlæg om
dette, slettede jeg alt der mindede om mailadresser, hjemmesider og lign.
Om det er ejeren, eller en der har mailadressen hos bemeldte hjemmeside,
så skal man stadigvæk overholde nogle simple regler.

> [...]
> samtidig vil delagtiggøre os andre. Firmaet har som bekendt tidligere
> trukket lange tråde. Og nu er du skyld i de bliver spammet.

Jeg tager den lige igen:
Om det er ejeren, eller en der har mailadressen hos bemeldte hjemmeside,
så skal man stadigvæk overholde nogle simple regler.

Og de var nok blevet spammet alligevel, både hjemmeside og mailadresse
står jo flere steder i de indlæg der er lavet.

> Det er så dit udlæg.

Næææ hov, det var dig der skrev at den endte på
@etellerandetometfirmasomsucks.etellerandet

> Det skulle vel ikke være nødvendigt når vi snakker om bemeldte
> hjemmeside. Du smed selv linket til usenet og ville nok derfor være
> bekendt med det ikke stod der?.

Oki så jeg skal læse imellem linjerne at det stod på den bemeldte
hjemmeside, så må jeg enten være tankelæser, eller også have været inde
på hjemmesiden for at tjekke.

> [...]
> ikke noget med Totempo at gøre. Det har de gjort nok i tv, aviser og på
> nettet til at jeg gider støtte. Jeg har sågar bedt mig fritaget for dem

Ja det kan jeg godt forstå, jeg holder mig også langt fra dem, Galfen er
hos DAH, da jeg får en rigtig god rabat, og de har altid ydet en god
service.

> [...]
> Er det domæneejeren der laver reklame er det ikke i orden. Er det en med
> adresse hos dem, så skyder du nok ved siden af. Men nok om det.

Det er nok fordi jeg er en af de gamle herinde, og Per Beer Hansen er
også en gammel kending herinde. Og nej Per Beer Hansen har nok ikke mail
hos dem, hvis jeg kender ham ret.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 27-12-08 22:56

apollo14 skrev:

> [...]
> alle andre om, hvis du lagde mærke til det, i mit første indlæg om
> dette, slettede jeg alt der mindede om mailadresser, hjemmesider og lign.

Ja, ok det ar mig der smed den ind. Det havde jeg lige overset da jeg
klistrede ind. Den bliver først highligthed efter afsendelse. Det havde
jeg overset.

> Jeg tager den lige igen:
> Om det er ejeren, eller en der har mailadressen hos bemeldte hjemmeside,
> så skal man stadigvæk overholde nogle simple regler.

Det er vist flere nuancer af den sag. Men jeg er kommet i tanker om
noget andet. Mere om det længere nede.

> Oki så jeg skal læse imellem linjerne at det stod på den bemeldte
> hjemmeside, så må jeg enten være tankelæser, eller også have været inde
> på hjemmesiden for at tjekke.

Så slet er det ikke. Bare læs selve linierne. Der stod trods alt det jeg
fandt. Med at man kunne få en adresse hos dem.

> Det er nok fordi jeg er en af de gamle herinde, og Per Beer Hansen er
> også en gammel kending herinde. Og nej Per Beer Hansen har nok ikke mail
> hos dem, hvis jeg kender ham ret.

Ok. Jeg har godt nok også være her længe. Jeg kan bare ikke lige se han
har lavet noget indlæg i denne tråd. Men det kan være der er smuttet
noget forbi TDCs server.

Men tilbage til virkeligheden og det jeg lovede længere oppe. Kikker man
lidt runde på bemeldte hjemmeside, nærmere betegnet i et brev der linkes
til. Så dukker der et navn op. Og netop det navn kan kædes sammen med en
der har haft med lakring af biler at gøre. Og så er sammenkædningen med
"Painterbrain@domæne.xxx" pludselig ikke så tilfældig. Så måske er du
ikke galt på den. Eller er det en tilfældighed. Vi lader tvivlen
komme til gode, og lader den ligge der.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-12-08 12:36

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er nok fordi jeg er en af de gamle herinde, og Per Beer Hansen er også
> en gammel kending herinde. Og nej Per Beer Hansen har nok ikke mail hos
> dem, hvis jeg kender ham ret.

Og det gør du så
Jeg har intet med den side at gøre, andet end at jeg selv har linket til den
tidligere, ifm en debat der var herinde, på det tidspunkt.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Leonard

Dato : 28-12-08 10:37

Ib Jakobsen wrote:

> Og nu er du skyld i de bliver spammet.

Min mailadresse er absolut ikke hemmelig og den trækker en hel del
spam, men det er da intet problem med et effektivt spamfilter, som alle
kan få helt gratis nu om dage.

--
Leonard
Hellere komme forsent i dette liv end for tidligt til det næste ...

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-12-08 13:57

Leonard skrev:

> Min mailadresse er absolut ikke hemmelig og den trækker en hel del
> spam, men det er da intet problem med et effektivt spamfilter, som alle
> kan få helt gratis nu om dage.

Jeg fortsatte bare ud af samme vej som apollo14. Nej, indhaveren af
hjemmesiden er gammel i gårde kan helt sikkert sætte et filter på.

Jeg kører også med min egen adresse og den er ikke gjort invalid. Hvis
jeg får 5 spammails om året så er det nok toppen.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : apollo14

Dato : 28-12-08 14:07

Ib Jakobsen skrev:

> Jeg fortsatte bare ud af samme vej som apollo14. Nej, indhaveren af
> hjemmesiden er gammel i gårde kan helt sikkert sætte et filter på.

Hey du skal ikke skyde noget i skoene på mig, jeg fjernede alt der havde
med dem at gøre, jeg kan dog ikke redigere i headers, og jeg lod såmænd
bare den mailadresse stå, som du var så flink at klippe-klistre ind i
indlægget.

Og hvordan ved du hvem ejeren af hjemmesiden er, ham der har domænet er
ikke nødvendigvis ham, som har hjemmesiden.

> Jeg kører også med min egen adresse og den er ikke gjort invalid. Hvis
> jeg får 5 spammails om året så er det nok toppen.

Det er fordelen ved et effektivt spamfilter hos ens udbyder, jeg brokker
mig ikke over gmail's spamfilter, det er godt nok effektivt. På mine
private domæner, er der sat filter på, men den forwarder til en seperat
mailadresse, som så bliver tjekket engang imellem, for at se om, der nu
skulle være en mail der havde forputtet sig.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-12-08 16:38

apollo14 skrev:

> Hey du skal ikke skyde noget i skoene på mig,

Så rolig nu.

> jeg fjernede alt der havde med dem at gøre, jeg kan dog ikke redigere i headers, og jeg lod såmænd
> bare den mailadresse stå, som du var så flink at klippe-klistre ind i
> indlægget.

Flink og flink. Jeg havde ikke bare lige spekuleret på den mailadresse
der var i det jeg klisterede ind.

> Og hvordan ved du hvem ejeren af hjemmesiden er, ham der har domænet er
> ikke nødvendigvis ham, som har hjemmesiden.

Jeg er lige glad med hvem der er registrant/ejer/betaler/bruger, kald
det det hvad du vil. Men ville du lægge domæne til en side hvor du kunne
risikere at brænde nallerne?. Det er ikke just strikkeopskrifter der
reklameres for. Du får lige lidt mere information. I brevet står der et
navn. Det navn kan forbindes til et gammelt BBS nede på sydsjælland.
Husker man navnet på det BBS, så bemærker man at det optræder under
registeringen af sucks-domænet. Altså er der sammenkædning mellem BBS og
domæne. Der er altså sammenkædning mellem flere ting. Og han havde med
autolakering at gøre. Men nok om det.

> Det er fordelen ved et effektivt spamfilter hos ens udbyder, jeg brokker
> mig ikke over gmail's spamfilter, det er godt nok effektivt.

Jeg har bare slået TDCs spamfilter til. Og det virker.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 27-12-08 20:51

painterbrain@totemposucks.com skrev:
> Har i set på http://www.totemposucks.com
>
> Der er en opslagstavle, hvor debatten når nye højder.
>
> Alle kan frit deltage.

Jeg skal ikke kunne sige om Totempo er værre eller bedre end andre
virksomheder, men har man ikke andet at få sit liv til at gå med, end at
lave smæde-hjemmesider om firmaer man ikke kan lide, er der ikke i min
verden ingen tvivl om hvem der trænger mest til "behandling".

men sådan er vi jo så forskellige :-\

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-12-08 22:23

painterbrain@totemposucks.com skriver:

> Der er en opslagstavle, hvor debatten når nye højder.

Højde for hvad ?

Lavmål?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe