Hvor ofte skifter I blinkervæske?
Fra : Henrik B.

Dato : 27-12-08 00:28

Her står at det skal skiftes hver 150.000 blink:
http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=6

Fortæller jeres bil selv, hvornår det er tid til at skifte?

--
Saab 9-5 Aero Estate sælges!

Er du til Saab?: http://www.saabklub.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-08 00:59

"Henrik B." > Her står at det skal skiftes hver 150.000 blink:
> http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=6
>
> Fortæller jeres bil selv, hvornår det er tid til at skifte?

LOL jeg vil høfligst undlade at spørge om hvad du søgte efter da du fandt
dette glimrende produkt;)

Mvh Ove som kører fransk, så jeg har altid troet at alt kan henvises til
elfejl. Nu må jeg også til at kikke efter utætheder ha ha

Fra : p.jarnbak

Dato : 27-12-08 01:37

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in message
> Her står at det skal skiftes hver 150.000 blink:
> http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=6

Tak for tippet.Jeg vil gerne have det der adjustable powerband til 249,99
usd,det lyder som noget jeg kan bruge
så måske vi kan lave noget samkøb og få noget rabat! se her
http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=30
godt nytår
Palle.

Fra : Tom

Dato : 27-12-08 18:51

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> usd,det lyder som noget jeg kan bruge
> så måske vi kan lave noget samkøb og få noget rabat! se her

Hvad så med en flux "kompensator" til kun 175.000 dollars.....det er tuning
der vil noget
http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=28

Man skal bare være varsom med hvilket årstal man rammer

--
Tom

Fra : Mathias

Dato : 27-12-08 20:34

> [...]
> http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=28
>
> Man skal bare være varsom med hvilket årstal man rammer

Fedt - sådan en må jeg have. Hvordan mon det bliver at rejse til 1976 med en
bil fra 1999?
I samme køb må jeg også have et "Oil bypass kit" med
http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=8

Mvh Mathias

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-12-08 02:09

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in news:4955689c$0$15884
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Her står at det skal skiftes hver 150.000 blink:

Passer nok meget godt. Jeg gør det når jeg alligevel justerer langtlys
ventilen ved forår/efterårs skiftet.

Har bemærket at væsken ofte er en smule misfarvet på den forreste venstre
blinker. Nogen der ved hvad det kan skyldes?

Fra : JK

Dato : 27-12-08 09:43

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har bemærket at væsken ofte er en smule misfarvet på den forreste venstre
> blinker. Nogen der ved hvad det kan skyldes?

jepper det kommer nøår du drejer skarpt til højre i en lige ud kurve

Fra : KASO

Dato : 27-12-08 09:54

"JK" <jkp6670haderspamsaasletbaredetfraspamoghertil@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:4955dce3$0$11581$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> jepper det kommer nøår du drejer skarpt til højre i en lige ud kurve

Det kommer meget an på bilen! Hvis det er en japansk bil, der jo oprindeligt
er bygget til venstrekørsel, er det omvendt!
Når man nu alligevel er igang med den slags småprojekter, kan man iøvrigt
lige så godt huske at justere akselafstanden - den har det med at blive
slidt på mange biler.....

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-08 10:01

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev :

> [...]
>Når man nu alligevel er igang med den slags småprojekter, kan man iøvrigt
>lige så godt huske at justere akselafstanden - den har det med at blive

Hør hov - lige akselafstanden skal man være varsom med - Benny
Badekar havde justeret på sin gamle Taunus, og kunen ikke forstå vi
andre skreg af grin, hvergang vi så ham komme kørende (sidelæns)

Vanen tro havde Benny Badedyr glemt en detalje - man skal justere
begge sider af bilen, og gerne samtidigt
--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-08 11:13

jan_stevns wrote:

> [...]
>
> Vanen tro havde Benny Badedyr glemt en detalje - man skal justere
> begge sider af bilen, og gerne samtidigt

Det er da vist merehabenendbevendt

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-12-08 12:33

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

> [...]
>
>Vanen tro havde Benny Badedyr glemt en detalje - man skal justere
>begge sider af bilen, og gerne samtidigt

LOL... Ja Benny var mester for mange sjove reparationer.
Dørbunde, blandt andet

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-12-08 12:37

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> wrote in

> LOL... Ja Benny var mester for mange sjove reparationer.
> Dørbunde, blandt andet

Var det ham der monterede sidevindsbeslag fra et ovnlysvindue?

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-08 12:49

>Var det ham der monterede sidevindsbeslag fra et ovnlysvindue?

muligvis ....... men historien om dørbunden er sgu' sjovere

Han skulle lave en Audi 100 klar til Nisse, og havde skiftet paneler -
så at døren ikk epassede i hullet mere ... bummer !!

Skar et stykke af dørens bund, og vupti.

Han får skyld for alt ! Han kan sågar ødelægge en plæneklipper, uden
at være tilstede
--
Jan_stevns

Fra : KASO

Dato : 27-12-08 15:18

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Vanen tro havde Benny Badedyr glemt en detalje - man skal justere
> begge sider af bilen, og gerne samtidigt

Ja - man skal være varsom med Ford'er - de holder ikke til så meget. Andre
mærker leveres s'mænd fra fabrikken med forskellig akselafstand i
højre/venstre side (var det ikke Renault 4?)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-12-08 15:44

"KASO" <SUK@nospam.invalid> wrote in

> i højre/venstre side (var det ikke Renault 4?)

Jeps... og da den senere R5 var baseret på 4'eren, så gjaldt det osse
første generation af den.

Fra : Martin

Dato : 27-12-08 17:22

Henrik B. wrote:
> Her står at det skal skiftes hver 150.000 blink:
> http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=6
> Fortæller jeres bil selv, hvornår det er tid til at skifte?

Bare se hvad folk skriver om produktet:

"This stuff works too good! I had some splash in my eyes, and now my eyes
blink constantly."

"Before I added this stuff, my blinkers would only stay on half way round
the wurld. Now i go all the way!"

hehe

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-12-08 09:14

On Sat, 27 Dec 2008 00:28:19 +0100, "Henrik B."

Nå, der kom jeg vist for sent:

0 Units in Stock

Fly