afgift på evt båd
Fra : emil lønneberg

Dato : 26-12-08 20:48

--
hvis du f,eks køber en brugt båd og går hen og får den forsikret ,
skal man betale 1% af værdien til staten hvert år ,misundelsesafgift,
eller er det ikke korrekt?
bolværksmatrosen

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-08 20:53

emil lønneberg <kroghenprivat@8UQKKhotmail.com> (slet 8UQKK) skrev :

nok er vi fulde af vandede vittigheder - men din kurs var vist galt
markeret ....

tror du skal stikke kursen mod dk.fritid.sejlads eller sådan noget
lignende

--
Jan_stevns

Fra : C. Caspersen

Dato : 29-12-08 23:36

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> tror du skal stikke kursen mod dk.fritid.sejlads eller sådan noget
> lignende

...også hvis det er et amfibiekøretøj, høhøh... ?

/Caspersen

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 00:58

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev :

><jan_stevns> skrev i en meddelelse

>..også hvis det er et amfibiekøretøj, høhøh... ?

Så ville jeg da være i tvivl om gruppen - ;)

båd ~dk.fritid.sejlads
balje ~dk.husholdning

--
Jan_stevns