Glædelig jul.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-12-08 16:09

Hjemkommet lige nøjagtigt i tide til jul (det kaldes logistic ),
vil jeg gerne udtrykke mit ønske om en rigtig glædelig jul til alle.
Herinde såvel som ude i den pulveriserende trafik.

Nu som tilforn vil det være således, at ude i trafikken vil dem som
arter sig vel, også vil blive behandlet vel, og vice versa.

Herinde får I stadig kniven - hele banden.

Og den glædelige julenyhed:

Den vognmandsforretning jeg slaver rundt i, har lige øget vognparken
fra 15 til 23 biler, så der er håb om, at krisen ikke er lige om
hjørnet, mit hjørne i hvert fald.

Rigtig glædelig jul, allesammen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-12-08 16:16

Folmer Rasmussen skrev:

> Nu som tilforn vil det være således, at ude i trafikken vil dem som
> arter sig vel, også vil blive behandlet vel, og vice versa.

Vice versa?

Er det noget Moselovs-snask med øje for øje du er ved at begive dig ud i,
Folmer?

Anyways; nu hvor du er sikkert indendøre kan vi så roligt starte ekvipagen
og trille ud til Søster og porretærten

Glædelig jul
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 24-12-08 16:21

> [...]

> Den vognmandsforretning jeg slaver rundt i, har lige øget vognparken
> fra 15 til 23 biler, så der er håb om, at krisen ikke er lige om

Tja' udvidelse betyder ikke altid, at det går godt:
http://epn.dk/samfund/article1552268.ece

> Glædelig jul

Lige over her fra :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-08 12:20

On Wed, 24 Dec 2008 15:21:19 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

>Tja' udvidelse betyder ikke altid, at det går godt:
>http://epn.dk/samfund/article1552268.ece

>--

Den klovn har s'gu ikke udvidet en hujende fis.

Han har leget med en masse penge, der stort set aldrig har eksisteret,
og ting der ikke eksisterer, kan man ikke udvide.

Gud véd om de ikke går rundt og er lidt nervøse hos MLA
(Porsche-forhandleren, du véd)

Når nu hele svineriet skal endevendes, så kan det jo hænde at de gamle
svindelnumre med manglende afgifter på et par luksus-øser kommer op og
vende igen.

Det er satans som det hele bider sig selv i halen, når der bliver
rodet op i sagerne. ))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 24-12-08 16:26

On Wed, 24 Dec 2008 16:09:24 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Den vognmandsforretning jeg slaver rundt i, har lige øget vognparken
>fra 15 til 23 biler, så der er håb om, at krisen ikke er lige om

Glædelig jul, Folmer. Og held og lykke til din vognmand med
udvidelsen. Hvis ikke det er fordi rykkerne skal køres til
lossepladsen )