TV out kabel t. Matrox G450
Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 26-07-01 21:42

Jeg har et Matrox G450 Dual Head.
Der findes et eller andet kabel som kan sluttes til den ene monitorudgang,
så man kan slutte et tv til. Umiddelbart kan jeg ikke finde dette kabel på
Matrox' hjemmeside. Er der nogen der kender til kablet og ved, hvor man kan
få det henne?

/Mikkel

Fra : Madsen

Dato : 26-07-01 21:52

"Mikkel Gravgaard" <grav@IHATESPAMklokke.dk> skrev:

> [...]
> Matrox' hjemmeside. Er der nogen der kender til kablet og ved, hvor man kan

Mon ikke det er det her?
<http://shopmatrox.com/europe/products/datasheet.asp?ID=60>

--
Mvh. Madsen