Remote stat
Fra : casicadk@hotmail.com

Dato : 20-12-08 15:52

Hej

Jeg er flyttet til Island, og har købt mig en Audi A6 2.4 fra 2001 med
klima, og jeg kører stort set udelukkende bykørsel.

Når der er sne og is (og det gør vi meget i på Island), så skal jeg ud
og starte med at fryse mens jeg skraber sne og is, og så skal jeg
fryse de første 5-10 minutter i bilen også, inden den bliver varm nok
til at tø mig op. Det er heller ikke populært at min kærestes smukke
mås skal fryse, skulle jeg hilse og sige. ;)

Jeg har så forhørt mig hos den lokale Audi-pusher, om man ku få et
oliefyr i, men de henviste mig til en butik, hvor de sælger Viper
Remote start (og webasto mm). De anbefalede mig dette produkt:

http://viper.com/P-4702V/Viper+5501+Responder+Lc3+Supercode+Sst+2-way+Remote+Start+System

Jeg vil kunne aflæse temperaturen på fjernbetjeningen, derfor en
tovejs...

Sådan en kan jeg få med installation for ca. 3500 danske kroner.

Skal jeg op i et rigtigt oliefyr, så starter de ved ca. 13.000kr inkl
montering.

Jeg er godt klar over det nok er bedre med et rigtigt oliefyr, der
varmer selve motoren inden den startes - men prisforskellen er
enorm... Og jeg er nok for nærig til at bruge 13.000 på sådan en
"luksus"-ting - men 3500 synes jeg er et fund...

Jeg er meget lun på at få remote start installeret - men vil gerne
lige høre gruppens mening. Er der noget at betænke sig på, eller er
det ikke bare at få smidt skidtet i?

Fra : casicadk@hotmail.com

Dato : 20-12-08 15:53

....Og ja, titlen sku natiurligvis ha været "Remote START"... Frosne
fingre... ;)