Pris på service (Mitsubishi Colt 08)
Fra : Per Jensen

Dato : 20-12-08 21:32

Hej gruppe.

Så er det ved at være tid til service på Colt'en. Den har snart rundet
20.000 km, hvor første service skal foretages.

Er der nogen der har en idé om hvor mange penge jeg skal lægge til side
i budgettet for sådan et service ? Jeg har ingen idé om prisen - det er
min første nye bil

Jeg formoder at de bare skifter olie/filter og ellers tjekker at alt er
som det skal være. Der er jo intet der er slidt allerede.

// Per.

Fra : Per Jensen

Dato : 20-12-08 21:42

Per Jensen skrev:
> Hej gruppe.
>
> Så er det ved at være tid til service på Colt'en. Den har snart rundet
> 20.000 km, hvor første service skal foretages.

Jeg bør måske tilføje at det er en 1,3 liters motor uden turbo.

Og service er på Sjælland, hvis det skulle gøre en forskel frem for
Jylland og Fyn.

// Per.

Fra : Jens Andersen

Dato : 21-12-08 13:35

"Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bør måske tilføje at det er en 1,3 liters motor uden turbo.
>
> Og service er på Sjælland, hvis det skulle gøre en forskel frem for
> Jylland og Fyn.
>
> // Per.

Dette eftersyn på min firmagolf kostede kr.1400- alt incl. her: wj-auto.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-12-08 18:23

Jens Andersen skriver:

> Dette eftersyn på min firmagolf kostede kr.1400- alt incl. her: wj-auto.dk

Dyrt, første eftersyn på privatgolfen (30kkm) kostede 1308,08 kr på
autoriseret værksted...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe