Køb af Volvo S60 2,4 140 4dørs 2002
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-08 20:38

Hej i gruppen

Jeg har kig på en Volvo som subjekt, Hvad skal man holde øje med
ved køb af sådan en fætter?
Har kørt 112.000 km

Venligst

Keld

Fra : Mogens

Dato : 21-12-08 07:20

"Keld Villadsen" <villadsensnabelajyde.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har kig på en Volvo som subjekt, Hvad skal man holde øje med
> ved køb af sådan en fætter? Har kørt 112.000 km

www.volvosnak.dk/viewtopic.php?p=11097&sid=a155888d99aeffd14d4481604a3b75a9
Nu er de nyere Volvoer ikke billige at købe eller eje. Derfor er det nok
lidt letsindigt af dig at du ikke får den tjekket grundigt igennem. Du
sparer måske 2000 kr., men du risikerer selv at betale mange flere, hvis du
skal have topstykket af for at få tjekket ventiler mv. Jeg kan kun anbefale
en brugtvognstest fra FDM.

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-08 17:15

> www.volvosnak.dk/viewtopic.php?p=11097&sid=a155888d99aeffd14d4481604a3b75a9

Super link! Tak

Hvad siger i til de Chrysler 300M, som har en ret god pris?

Venligst

Keld