Så fik jeg ny økonomisk bil...
Fra : Frederik

Dato : 20-12-08 18:34

Altså,

Som nogen måske kan huske, vaklede jeg for et par måneder siden mellem at
købe en nyere BMW eller en ældre Mercer.

Jeg kunne simpelthen ikke beslutte mig, så i stedet gjorde jeg et kompromis
og købte en ældre BMW...

http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v1360/230/75/790268841/n790268841_1186325_5940.jpg

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-08 18:50

"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev :

>Jeg kunne simpelthen ikke beslutte mig, så i stedet gjorde jeg et kompromis
>og købte en ældre BMW...

og du kunne ikke forstå andre havde lidt svært ved at hjælpe dig med
valget

Mogens udtryk følger : Goshhhh !! ;)

men tillykke med automobilet
--
Jan_stevns

Fra : Frederik

Dato : 20-12-08 19:01

Hey, som enhver rigtig mand, ønsker jeg jo ikke rådgivning, kun
bekræftelse...

;)

Fra : Mathias

Dato : 20-12-08 19:30

Til lykke!

Selv om jeg er Mercedesmand, synes jeg netop den BMW er helt fantastisk!
Skøn flyder.. Er det række6 benzin modellen?

Mvh Mathias

Fra : Frederik

Dato : 20-12-08 19:33

"Mathias" <baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Til lykke!
>
> Selv om jeg er Mercedesmand, synes jeg netop den BMW er helt fantastisk!
> Skøn flyder.. Er det række6 benzin modellen?
>
> Mvh Mathias

Ja, den sidste M30. 3,0 R6

Fra : Mathias

Dato : 20-12-08 19:36

> Ja, den sidste M30. 3,0 R6

Lækkert, jeg er misundelig. Bedre motorgang skal man lede længe efter.

Mvh Mathias

Fra : Frederik

Dato : 20-12-08 19:38

> Lækkert, jeg er misundelig. Bedre motorgang skal man lede længe efter.
>
> Mvh Mathias

Hæhæ sjovt du skulle sige det. Mit eneste problem med den er, at tomgangen
synes lidt urolig. Men jeg prøver at resette ECU'en i morgen, så ser vi.

Men fra 1000 omdrejninger og op, så er det kræs.

Fra : Mogens

Dato : 20-12-08 20:15

"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> købe en nyere BMW eller en ældre Mercer.
> Jeg kunne simpelthen ikke beslutte mig, så i stedet gjorde jeg et

Tilløk med den - håber du monterer den med nogle Alpina-fælge:
www.bmw-club.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1015&get=last

Fra : Frederik

Dato : 20-12-08 20:19

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> "Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i en meddelelse

> Tilløk med den - håber du monterer den med nogle Alpina-fælge:
> www.bmw-club.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1015&get=last

Mogens din bisse, straks klar med fælgene... Så skal jeg vel også have
spoiler på?

Men jo, sådan nogle Alpina ville jeg gerne have. Det må komme med tiden.

Fra : Mogens

Dato : 20-12-08 20:23

> Mogens din bisse, straks klar med fælgene... Så skal jeg vel også have
> spoiler på?

Du aner slet ikke, hvor flot sådan en stor BMW styles. En skam jeg ikke har
et billede af Storgaards - kæft den var nice.
(Seat Bramming)

> Men jo, sådan nogle Alpina ville jeg gerne have. Det må komme med tiden.

Jep - et must

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-08 22:52

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jep - et must

Hvad hvis jeg nævner sætningerne:
"So much last-year".
"Old-school" ? *S*
-og endelige "'sidste års farve'":,o)

Fra : Frederik

Dato : 20-12-08 23:19

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hvis jeg nævner sætningerne:
> "So much last-year".
> "Old-school" ? *S*
> -og endelige "'sidste års farve'":,o)

Den mest rammende beskrivelse jeg har hørt af mig i årevis... ;)

Fra : Jensen

Dato : 21-12-08 10:05

On Sat, 20 Dec 2008 23:18:44 +0100, "Frederik"
<info@fjernenmasseduelundaudio.com> wrote:

>"Eque" <-> skrev i meddelelsen

>Den mest rammende beskrivelse jeg har hørt af mig i årevis... ;)

Jeg troede, at det var hans Sierra, som han beskrev.
Men så skulle der jo have stået "So much Flintstones"

--
Ja til "sjove" børn - Ja til A-kraft!
Få trafikken væk fra vejene - Kør på fortovet!

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-08 10:20

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg troede, at det var hans Sierra, som han beskrev.
> Men så skulle der jo have stået "So much Flintstones"

Ja om jeg skrev "Build Ford Tough" eller "Rock-solid"
ville jo være det samme

Fra : Mogens

Dato : 21-12-08 11:27

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Ja om jeg skrev "Build Ford Tough" eller "Rock-solid"
> ville jo være det samme

Du skrev følgende - som iøvrigt er meget rammende for Ford Sierra:
"So much last-year" - "Old-school" - "'sidste års farve"

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-08 22:53

> Du skrev følgende - som iøvrigt er meget rammende for Ford Sierra:
> "So much last-year" - "Old-school" - "'sidste års farve"

"Godt bildesign er design, der danner skole. Når bilen bliver en skulptur i
bevægelse,
og form og funktion går op i en højere enhed. For en bil er ikke alene et
transportmiddel - den er symbol på den personlige frihed, eksponent for nye
tendenser, udtryk for signalværdi og ikke mindst verdens bedste innovation
og design".

Ikke mange biler er "build tough enough" og viser sig levedygtige
over et kvart århundrede. De forblir' en kedelig grå masse, som
oftest efterlades tilbage som et svagt memoire fra en svunden tid.

Men af og til oplyses himlen af de klareste stjerneskud.
Lysende klart står de hævet over masserne, og fortæller
hver i sær sin unikke historie fra en tid, hvor passionen
for noget ganske særligt måtte materialiseres.

Noget af historien kan læses her.
http://www.ddc.dk/presse/DDC/fascination_of_transportation_pm

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-12-08 22:56

Eque skriver:

> Ikke mange biler er "build tough enough" og viser sig levedygtige
> over et kvart århundrede. De forblir' en kedelig grå masse, som
> oftest efterlades tilbage som et svagt memoire fra en svunden tid.

Som en Ford Sierra.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 21-12-08 19:47

> [...]

> Du aner slet ikke, hvor flot sådan en stor BMW styles. En skam jeg ikke
> har et billede af Storgaards - kæft den var nice.

Den moderne udgave:
www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bopze1mxomrx

Fra : Brian

Dato : 21-12-08 19:54

Mogens wrote:

> Den moderne udgave:
> www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bopze1mxomrx

Det er sgu nogle deprimerende links, du får smidt af dig indimellem.

For samme beløb, kan du her i Danmark f.eks få en nogenlunde udstyret Passat
dieseltramper af samme årgang - eller en spritny Golf!

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 21-12-08 20:01

> Det er sgu nogle deprimerende links, du får smidt af dig indimellem.

Jep - især i denne tid er store benzinslugere vildt billige...

> For samme beløb, kan du her i Danmark f.eks få en nogenlunde udstyret
> Passat dieseltramper af samme årgang - eller en spritny Golf!

He he - so är det

Jég havde valgt denne Maserati udgave, hvis det var:
www.autoscout24.de/Details.aspx?id=beii2lwtgd1h
www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lorgvuvcoxh4

Fra : Frederik

Dato : 21-12-08 22:52

> [...]
>
> He he - so är det
>
> Jég havde valgt denne Maserati udgave, hvis det var:

Tja der var også en S65 AMG på pistonheads.co.uk for ca. 33k Pund. Kan man
få 1000nm, (og man ikke er Folmer), så kan man vel lige så godt snuppe den
med.

For øvrigt skulle B7S være langt bedre end B7, men mon ikke de begge er
tålelige...

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 22-12-08 05:49

On 21 Dec., 22:56, "Klaus D. Mikkelsen"