Det er ikke en ny skjorte - det er min bil~
Fra : mugge

Dato : 17-12-08 00:15

...............Sad lige og læste en anmeldelse af den nye Toyota IQ (som
iøvrigt fik fine anmeldelser) den engelske jornalist sammelignede den så med
Mazda 2, hvilket som han sagde ikke var retfærdigt, da IQ jo er klasssen
MINDRE end Aygo.

Er jeg den eneste eller er der andre der føler at vi nærmer os grænsen for
hvor lille en bil kan blive??????????

Ja jeg ved det godt dem der har behov for en stor bil blabla - vi husker vel
alle Clio reklamen: http://www.humor4you.com/fundoc.asp?image=bigpenis.jpg
(hint der står "doctors parking" foran Clioen)

Synes bare at nye biler efterhånden er af en størrelse så de kan stå på
tværs i bagagerummet på min kones Astra (og Astra er trods alt bare en
Kadett og Kadett var den mindste fattigste Opel da jeg var dreng) (og ja jeg
ved godt at modeller bliver større med alderen her er konen igen et fint
eksempel)

Den næste nye mindre Toyota må være en våddragt og et par motoriserede
rulleskøjter som man så forsøger at sælge under betegnelsen bil med det
argument at den kører 23,4567893 km på en liter og man derved kan spare op
til 235 kr om året hvis man kører pænt i den.

Jeg sætter ihvertfald pris på at min jakke er mindre end min bil!

mugge

Fra : Brian Lund

Dato : 17-12-08 08:09

> [...]
> klasssen MINDRE end Aygo.
>
> Er jeg den eneste eller er der andre der føler at vi nærmer os grænsen for

Peel P50?
Isetta?

Jeg er sikker på der er mange flere af de _helt_ små!

Nu er den nye toyota IQ jo nærmest en "toyota smartcar", det er fint nok,
jeg overvejede selv om jeg skulle have en smart... Men da jeg fik langt at
pendle ville jeg trodsalt gerne have en lidt større bil, en mazda 2 kunne
det blive til.

Hvorfor skal alt være så stort? Jeg synes det er fedt er der kommer så
"mange" små biler nu!
Synes man ikke om at køre i dem kan man jo bare købe noget andet!

Brian

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-12-08 13:05

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> wrote in

> [...]
> en Kadett og Kadett var den mindste fattigste Opel da jeg var dreng)
> (og ja jeg ved godt at modeller bliver større med alderen her er konen

Hehe

Fra : Per Tolbøll

Dato : 17-12-08 15:36

> [...]
> Kadett og Kadett var den mindste fattigste Opel da jeg var dreng) (og ja
> jeg ved godt at modeller bliver større med alderen her er konen igen et

Tjae, selv en bette Aygo er 20 cm _større_ på alle leder end en Morris
Mascot, så der er noget at gi' af endnu ...

/Per

Fra : Klaus G.

Dato : 17-12-08 16:57

> Tjae, selv en bette Aygo er 20 cm _større_ på alle leder end en Morris
> Mascot, så der er noget at gi' af endnu ...
Men Aygo har sikkert dobbelt så tykke døre. bredere skærme osv.. Så pladsen
indeni er det samme?:)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-12-08 17:16

mugge skriver:

> Er jeg den eneste eller er der andre der føler at vi nærmer os grænsen for
> hvor lille en bil kan blive??????????

Åbenbart ikke.

Men prøv at se tilbage i historien

Toyota IQ LxBxH 2,9x1,7x1,5m