Hallo - hvs fanden sker der lige her??
Fra : Mogens

Dato : 16-12-08 21:43

TOTALT dødt forum pt på dk.fritid.bil - det tvinger jo fame een til at søge
andre steder hen, hvis man interesserer sig for bil og -snak. Gosh...

Fra : Klaus G.

Dato : 16-12-08 21:50

Hop ind på www.bilgalleri.dk og så er du hurtigt tilbage igen :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Mogens

Dato : 16-12-08 21:56

> Hop ind på www.bilgalleri.dk og så er du hurtigt tilbage igen :)

Ja, den undgår vi...

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 22:29

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev :

>TOTALT dødt forum pt på dk.fritid.bil - det tvinger jo fame een til at søge
>andre steder hen, hvis man interesserer sig for bil og -snak. Gosh...

tænker du på fjæsbog siden ?

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 16-12-08 22:36

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> tænker du på fjæsbog siden ?

Nope - jeg dyrker mere bilmærke-club-sidernes fora samt sunddebat og
lignende...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-12-08 22:45

Mogens skriver:

> TOTALT dødt forum pt på dk.fritid.bil - det tvinger jo fame een til at søge
> andre steder hen, hvis man interesserer sig for bil og -snak. Gosh...

Du kan jo bare skrive noget....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 16-12-08 23:30

> Du kan jo bare skrive noget....

Hållar jag jo på med

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-12-08 09:35

Mogens wrote:
> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

> Hållar jag jo på med

Der blev sagt _dk_

--
vh
Torben

Fra : Claus Frørup

Dato : 17-12-08 10:30

Isang tao pinangalanan, Mogens nagsulat:

>"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

>Hållar jag jo på med

Det er forbudt at drikke blå Pripps, når man skriver i denne gruppe

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-12-08 16:48

On Wed, 17 Dec 2008 10:29:56 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Mogens nagsulat:

>Det er forbudt at drikke blå Pripps, når man skriver i denne gruppe

Så må han jo snuppe en Svensk Folköl (2,8%), der i øvrigt er fremstillet
i Skælskør, hvor en bornholmer står og beder en stille bøn for Karlsson
på taget, mens dåserne kører forbi...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Mogens

Dato : 17-12-08 20:13

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så må han jo snuppe en Svensk Folköl (2,8%), der i øvrigt er fremstillet
> i Skælskør, hvor en bornholmer står og beder en stille bøn for Karlsson
> på taget, mens dåserne kører forbi...

"Han" drikker Ceres Royal, fordi "han" jo liiige har været påforlænget
week-end i Berlin. Vi var godt nok ikke de eneste danskere, der havde fået
dén idé !!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-12-08 19:19

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> TOTALT dødt forum pt på dk.fritid.bil - det tvinger jo fame een til at
> søge andre steder hen, hvis man interesserer sig for bil og -snak. Gosh...

Der´ for mange udlændinge her ;)

--
Per

Fra : Mogens

Dato : 17-12-08 20:13

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Der´ for mange udlændinge her ;)

Tag det som et krydderi på tilværelsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-12-08 02:17

> Tag det som et krydderi på tilværelsen

Det gør jeg som også ... men svenskere ... oven i købet halvsvenskere ....
svenskerwannebees :)

--
Per

Fra : Mogens

Dato : 24-12-08 11:07

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør jeg som også

Goodie :)

> ... men svenskere ...

Rygtedannelse er en grim ting...

> oven i købet halvsvenskere .... svenskerwannebees :)

"is" - om jeg må be'

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-12-08 14:00

On Tue, 16 Dec 2008 20:42:32 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>TOTALT dødt forum pt på dk.fritid.bil - det tvinger jo fame een til at søge
>andre steder hen, hvis man interesserer sig for bil og -snak. Gosh...

>--

Min undskyldning er, at jeg har haft travlt med at køre bil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 18-12-08 18:53

> Min undskyldning er, at jeg har haft travlt med at køre bil.

Så håber jeg sgu, du gør det NOGET bedre end 2 af dine danske kolleger
gjorde igår ud af Göteborg mod syd. De 2 klovner lagde sig i røven af
hinanden længst til venstre på den 3. sporede motorvej, fordi trafikken gled
bedst der (myldretid, aften). Det er sådan set også ok (men ulovligt), dog
ikke når trafikken kom over de 89 km/t - ved den hastighed blev de enormt
belastende for alle os andre, der ikke ville overhale indenom, og ikke 10
vilde elefanter kunne få dem ind til højre. Paddder siger jeg og alle min
medtrafikanter bare - padder !

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-12-08 19:14

On Thu, 18 Dec 2008 17:52:43 GMT, "Mogens"
> [...]

>vilde elefanter kunne få dem ind til højre. Paddder siger jeg og alle min

Jeg skal ikke kloge mig på, om jeg gør det bedre eller dårligere, end
de kolleger du var udsat for.

Det jeg véd med sikkerhed er, at der ikke er foregået noget ulovligt,
da der ikke i Sverige er noget til hinder for, at man kan fremføre en
lastbil i et hvilketsomhelst spor man måtte ønske.

Det er en kendt sag, at en del svenskere er endog meget forsigtige,
når de kører bil, og hvis man f.eks. skal nå fra Oslo til København på
ét kørepas, så er der altså ikke tid til at ligge og være social med
robotsvenskerne.

Jeg går iøvrigt ud fra, at de har holdt en fart på ca. 90 km/t., og så
har du jo ingen problemer, idet fartgrænsen er 70 ud til Mölndal, og
90 ca. ud til Sandsjöbacka, og der vil jeg tro de er trukket ind igen.

De to gutter har simpelthen reddet dig fra at blive lovovertræder på
den strækning. ))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 18-12-08 20:33

> Det jeg véd med sikkerhed er, at der ikke er foregået noget ulovligt,
> da der ikke i Sverige er noget til hinder for, at man kan fremføre en
> lastbil i et hvilketsomhelst spor man måtte ønske.

OK - troede at den lov var international...

> Jeg går iøvrigt ud fra, at de har holdt en fart på ca. 90 km/t., og så
> har du jo ingen problemer, idet fartgrænsen er 70 ud til Mölndal, og
> 90 ca. ud til Sandsjöbacka, og der vil jeg tro de er trukket ind igen.

Hader når folk skal fortælle mig, hvor stærkt jég skal køre...

> De to gutter har simpelthen reddet dig fra at blive lovovertræder på
> den strækning. ))

Behøver jeg sgu at have en lastvognschauffør til - gosh

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-12-08 21:12

On Thu, 18 Dec 2008 19:33:15 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>OK - troede at den lov var international...

>--

Os, der er hjemmevante i international trafik har gjort os den
ulejlighed at sætte os ind i reglerne. ) Så må vi bære over med
amatørerne.

>--

>Hader når folk skal fortælle mig, hvor stærkt jég skal køre...

>--

Jeg er helt klar over hvor skoen trykker. )

Du gør dig selv til et nemt mobbeoffer.

>--

>Behøver jeg sgu at have en lastvognschauffør til - gosh

>--

Du kunne jo bare selv have læst videre. )))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 18-12-08 21:17

> Os, der er hjemmevante i international trafik har gjort os den
> ulejlighed at sætte os ind i reglerne. ) Så må vi bære over med
> amatørerne.

Jeg er klar over, at jeg med min begrænsede natinale erfaring ud i at styre
en lastvogn har en mangel her.

> Jeg er helt klar over hvor skoen trykker. )

Jep - på højre pedal !

> Du gør dig selv til et nemt mobbeoffer.

Ved du hvad - det er jeg sgu helt med på. Jeg oplever DAGLIGT at blive
mobbet i trafikken !

> Du kunne jo bare selv have læst videre. )))

Det er først i nyere tid, at der er en uddannelse desangående stablet på
benene. Så det at erhverve sig kortet var i gamle dage "at læse videre" som
lastvognschauffør - og jeg har kortet, Folmer he he...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-12-08 21:28

On Thu, 18 Dec 2008 20:17:28 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Jeg er klar over, at jeg med min begrænsede natinale erfaring ud i at styre
>en lastvogn har en mangel her.

>--

Som fører af en personmotorvogn har du de samme pligter til at sætte
dig ind i de gældende regler.

>--

>Jep - på højre pedal !

>--

Nemly'

>--

>Ved du hvad - det er jeg sgu helt med på. Jeg oplever DAGLIGT at blive
>mobbet i trafikken !

>--

Me too!

> [...]

>benene. Så det at erhverve sig kortet var i gamle dage "at læse videre" som
>lastvognschauffør - og jeg har kortet, Folmer he he...

Du er ikke færdiguddannet. Der er ikke nogen E'er på dit kørekort.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 24-12-08 11:05

> Du er ikke færdiguddannet. Der er ikke nogen E'er på dit kørekort.

Lige over - har du måske et A1 ??

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 23:35

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> TOTALT dødt forum pt på dk.fritid.bil - det tvinger jo fame een til at
> søge andre steder hen, hvis man interesserer sig for bil og -snak. Gosh...

Jeg æder mine ord i mig igen - NICE DA iaften !!!

Fra : MVJ

Dato : 01-01-09 12:33

> "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg æder mine ord i mig igen - NICE DA iaften !!!
Nå det var godt -- synes da der er rimeligt gang iden her