Hængertræk på Kia Cee'd
Fra : Søren C

Dato : 16-12-08 02:53

Hej

Da jeg er flyttet til fyn og er blevet husejer vil jeg gerne have
monteret en jydekrog.
Men jeg kvigede mig noget da jeg hørte prisen hos Kia.
6500kr for et fast træk. :-/
Nogle der ved hvor på fyns området man kan få monteret en træk til
normale menneske penge??
Hvis det er muligt meget gerne hvor jeg selv kan komme med trækket, da
www.Kia-shop. har et træk til et anstændigt beløb. 282euro.

/Søren

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-12-08 10:58

[...]

Nu er Fyn jo ikke så langt væk fra Tyskland - har du undersøgt hvad det vil
koste hos et værksted dernede ?
Jeg har før hørt om folk som har sparet astronomiske beløb på montering af
træk dernede.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 16-12-08 11:20

Andreas M. Hansen wrote:

> Nu er Fyn jo ikke så langt væk fra Tyskland - har du undersøgt hvad det
> vil koste hos et værksted dernede ?
> Jeg har før hørt om folk som har sparet astronomiske beløb på montering
> af træk dernede.

Jeg tror ikke tyske værksteder falder ind under ordningen med at et træk
kan monteres synsfrit hvis bilen er under fire år gammel så man skal
lige huske at lægge prisen på et syn oveni.

Ebbe

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 16-12-08 03:01

On 16 Dec., 10:52, Søren C <master.c...@12move.dk> wrote:
> [...]
> 6500kr for et fast træk. :-/
> Nogle der ved hvor på fyns området man kan få monteret en træk til

Hm.

Min svigerfar gjorde noget der lignede det samme. Havde en EE90 model
Toyota. Han syntes at det orginale kostede guld.

Fandt et uorginalt til billig penge. Fik det monteret. 2 år efter var
reservehjulskassen ved at falde af. Det uorginale havde en fin holder
der sad op af reservehjulskassen og det var designed sådan at der
kunne ligge et par skovlfulde jord der oppe. Der var ikke nogen af de
mange undervogns vask der kunne skylle der ned.

Han viste mig det og det var mega dårligt lavet.

Benny