arv efter adoption ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-12-08 17:18

arv efter adoption ?

Nu er jeg så endeligt blevet adopteret ( det var sgu på tide ) eller
jeg mangler lige at skulle til et møde og det er så det ....

efter som jeg ingen børn har og ikke agter at gifte mig .. har jeg
tænkt mig at hvad jeg nu end har skal fordeles i mellem mine 4 søstere

men nu kommer problemet så - den ene søster jeg har på den side jeg er
adopteret væk fra ... er hun så ikke længer min officele søster ? med
andre ord skal hun betale skat , som en fremmed og ikke som en søster
af den arv der måtte komme ?

Hvis ja ... kan jeg så lave en slags pantebreve til hende på knap
300 000 kr. som først er hendes når jeg dør ?

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint ( stephen king )

Fra : Bo

Dato : 15-12-08 06:11

On 14 Dec., 18:18, Bo M. Mogensen <usn...@gmail.com> wrote:
> [...]
> You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
> Til lyset gør mig blind & smerten gør mig skør ( sebastian )

Du skal nok have hjælp af dine nye forældre til at forstå denne
hjemmeside, idet jeg går ud fra du er under 18 år gammel
http://www.familiestyrelsen.dk/adoption/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-12-08 14:21

Bo frembragte:

> Du skal nok have hjælp af dine nye forældre til at forstå denne
> hjemmeside, idet jeg går ud fra du er under 18 år gammel
> http://www.familiestyrelsen.dk/adoption/

LOL.

--
http://www.projecthoneypot.org/