Alm. høflig korrespondance ?
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-08 17:00

En scene:

Et firma går konkurs.
En tidligere indbetaling er ikke
bogført korrekt, hvorfor kurator
via snailmail beder om dokumentation
for betalingen.

Bevis tilsendes kurator via email.
Emailen er sendt med funktionen "kvittering" slået til.

Der kommer aldrig en kvittering
retur til afsender.

Gik kurator på klingen og sagde,
det kunne skabe usikkerhed, hvorvidt
en email er modtaget og læst.

Er det normal procedure ?
Der kunne jo være sket en teknisk
'unøjagtighed' som kunne medføre
evt. inkassosag hvis dokumentation
ikke er fremsidt 'i tide'.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-12-08 17:11

Eque skrev:

> Bevis tilsendes kurator via email.
> Emailen er sendt med funktionen "kvittering" slået til.

Du kan ikke regne med den funktion. Den afhænger af
modtagerens e-mail-program og dets indstillinger og ikke
nødvendigvis af en bevidst handling fra modtagers side. Det
vil være bedre i stedet i e-mailen at bede modtager bekræfte
modtagelsen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-08 23:39

> [...]
> e-mail-program og dets indstillinger og ikke nødvendigvis af en bevidst
> handling fra modtagers side. Det vil være bedre i stedet i e-mailen at

Efterflg. fulgtes op på sagen, og retur
kom blot en bekræftigelse på, at denne
efterfølgning var blevet læst, men stadig
ingen reaktion fra første mail, om denne
var modtaget eller læst. Den kunne
i princippet svæve i intetheden.
Basalt dårlig kommunikation
fra kurators side.

Fra : Henning

Dato : 12-12-08 17:38

>Emailen er sendt med funktionen "kvittering" slået til.
>
>Der kommer aldrig en kvittering
>retur til afsender.

Det er heldigvis noget modtager bestemmer om der skal kvittering
retur. Jeg har f.eks. altid slået det fra, hvad enten afsender ønsker
kvittering eller ej!

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-08 23:37

> Det er heldigvis noget modtager bestemmer om der skal kvittering
> retur. Jeg har f.eks. altid slået det fra, hvad enten afsender ønsker
> kvittering eller ej!

Som advokat mener jeg det er helt naturligt,
man reagerer på en, i dette tilfælde, ret
vigtig henvendelse.
Afsender kan ikke vide, om beskeden
er nået frem eller blevet læst.
Jeg anvender det heller ikke selv
ved alm. small-talk mails.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-12-08 23:42

Eque skrev:

> Som advokat mener jeg det er helt naturligt,
> man reagerer på en, i dette tilfælde, ret
> vigtig henvendelse.

Er du advokat?

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-08 00:30

> Er du advokat?

Hvis jeg var, havde jeg skrevet flg.:
"Som advokat mener jeg, det er helt naturligt,
jeg reagerer på en, i dette tilfælde, ret vigtig henvendelse".

Da jeg ikke er advokat, skriver jeg flg.:
"Som advokat mener jeg det er helt naturligt,
man reagerer på en, i dette tilfælde, ret
vigtig henvendelse."

"man" er the main word.
Så er "man" andvokat, bør man reagere osv...
Men godt du spørger, så vi kan få udryddet
din tvivl.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-12-08 00:50

Eque skrev:

> Hvis jeg var, havde jeg skrevet flg.:

"Som advokat mener jeg ..." betyder at du er advokat og mener
noget.

En advokat kan godt mene noget om hvad man kan eller bør, så
brugen af "man" senere hen benægter ikke det forhold.

Normalt ville jeg naturligvis ikke tage mig af den slags, men her
er det ret afgørende at få tingene på plads.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-08 01:51

> "Som advokat mener jeg ..." betyder at du er advokat og mener noget.

Sådan kunne man fejlopfatte det, hvis man kun læser første linje
og ikke får hele sammenhængen i teksten med.

Et sted i sammenhængen skriver jeg:

"Gik kurator på klingen og sagde,
det kunne skabe usikkerhed, hvorvidt
en email er modtaget og læst."

-defor kan jeg ikke være advokaten/kuratoren
da jeg dermed skulle gå mig selv på klingen.

> En advokat kan godt mene noget om hvad man kan eller bør, så
> brugen af "man" senere hen benægter ikke det forhold.

Irrellevant, hvis man ikke får det hele med.

> Normalt ville jeg naturligvis ikke tage mig af den slags, men her
> er det ret afgørende at få tingene på plads.

Tingene har været på sin plads hele tiden.
Og der er intet som er 'afgørende', bortset fra,
det kan være en afgørende fejlopfattelse hvis man
ikke forstår og for hele sammenhængen med i farten.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-12-08 01:55

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> [...]
> det kan være en afgørende fejlopfattelse hvis man
> ikke forstår og for hele sammenhængen med i farten.

Men når du benytter ordet som du gør, og senere konstaterer en
stavefejl (her: "for" i stedet for "får" -kan man let tro at
du blot har lavet en yderligere fejl og derfor kan man komme i
tvivl) - det er desværre en almindelig stavefejl at man
skriver "for" i stedet for "får", men ikke desto mindre kan
det godt betyde at man forvirres hvis man er "sprogspasser"
eller "sprognørd" - blot
en oplysning uden at ville gå ind i substansen af spørgsmålet
i øvrigt.

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-08 02:25

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "sprogspasser" eller "sprognørd" - blot
> en oplysning uden at ville gå ind i substansen af spørgsmålet i øvrigt.

Jeg ser ikke den detalje være særlig vigtig
for forståelsen af indholdet.

Du har iøvrigt glemt et mellemrum i linje to hvor
der er angivet et "-" før "kan man let tro".

I linje syv er der et mellemrum både før og efter "sprognørd - blot..".
Det ser ikke pænt ud.

Blot endnu en orientering til de interesserede.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-12-08 13:02

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Du har iøvrigt glemt et mellemrum i linje to hvor
> der er angivet et "-" før "kan man let tro".
>
> I linje syv er der et mellemrum både før og efter

Der skal være mellemrum der. Du kan ikke mene at et manglende
mellemrum før ordet "kan" er en fejl og så mene at når der
faktisk ER mellemrum mellem to ord i forbindelse med en
tankestreg også er en fejl. Enten må du beslutte dig for det
ene eller det andet. Men uanset hvad så er der ikke her tale
om en STAVEFEJL. Forhold dig til dette i stedet for disse
bortforklaringer.

> Blot endnu en orientering til de interesserede.

utroligt - her påviser jeg en stavefejl som kan ændre
/forvirre begreberne hos modtageren, og så er dit svar at jeg
såmænd også har begået en fejl. Tsk! tsk!

Det er i øvrigt ikke en stavefejl - det kan siges at være en
kosmetisk fejl eller en skrivefejl på linje med at man har
glemt et citationstegn i begyndelsen eller i slutningen af en
sætning, eller det kan være en glemt parantes, men en
stavefejl er det ikke.

Til gegæld er "for" i stedet for "får" en alvorlig stavefejl
der ved en hvilken som helst eksamen hvor stavning er
essentiel vil betyde at der trækkes ned i karaktererne.

Du har her ledt med lys og lygte for at finde et eller andet
du kunne kritisere i mit indlæg i stedet for at tage til
efterretning at der er lavet en alvorlig fejl der kan gøre det
væsentligt vanskeligere at læse eller forstå en sætning.

Du vil ikke forholde dig til substansen, nemlig at du begår
nogle fejl der kan forvirre begreberne og i stedet for at tage
ved lære, så angriber du afsenderen fordi du ikke bryder dig
om at få påvist at du ikke kan stave. Og ikke nok med det - du
kaster dig over noget så latterligt som en typografisk
mærkværdighed som intet har med stavningen at gøre, men blot
har at gøre med at man i farten får trykket for let på
mellemrumstasten og derfor ikke får programmet til at reagerer
med at sætte det nødvendige mellemrum. Det er for sølle.

Man kan ikke skriver "han for" når du mener "han får" - og det
er en ganske almindelig fejl - en fejl som du i stedet skulle
tage til dig og få rettet fremover. En skrivefejl kan
tilgives, men stavefejl må påtales - især når det drejer sig
om en fejl der kan få konsekvenser, akkurat som jeg har påvist
det.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:28

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Der skal være mellemrum der.

Der manglede et mellemrum omkring bindestregen
ved en af sætningerne. Ikke ved det andet.

> Du kan ikke mene at et manglende mellemrum før ordet "kan" er en fejl og
> så mene at når der faktisk ER mellemrum mellem to ord i forbindelse med en
> tankestreg også er en fejl.

Du havde ikke lavet det ens omkring
de to bindestrege, fordi der mangede
et mellemrum i den ene sætning.

> Enten må du beslutte dig for det ene eller det andet.

Det er netop det jeg har gjort.
Du havde netop ikke lavet det
ens ved de to sætninger. Derfor
min kommentar.

> Men uanset hvad så er der ikke her tale om en STAVEFEJL.

"Uanset hvad"...så indrømmer du det
ikke er ens. Pinligt.

> Forhold dig til dette i stedet for disse bortforklaringer.

Jeg har ikke bortforklaret noget.
Blot konstateret, du som Mr. Correct
ikke formåede at gøre det korrekt.

> utroligt - her påviser jeg en stavefejl som kan ændre /forvirre begreberne
> hos modtageren, og så er dit svar at jeg såmænd også har begået en fejl.
> Tsk! tsk!

Der var ikke noget som kunne misforstås.

> [...]
> begyndelsen eller i slutningen af en sætning, eller det kan være en glemt

Det ser latterligt ud når du ellers prøver
at rette andre uden grund.

> Til gegæld er "for" i stedet for "får" en alvorlig stavefejl der ved en
> hvilken som helst eksamen hvor stavning er essentiel vil betyde at der
> trækkes ned i karaktererne.

Der er ikke noget at misforstå hvis du læser hele indholdet.
Lix-tallet var måske blot for højt for dig.

> Du har her ledt med lys og lygte for at finde et eller andet du kunne
> kritisere i mit indlæg.

Mit blik fangede det straks, og det stod endda
lysende klart sammen med dit forsøg på at vige
uden om, at du ikke har læst hele min tekst, og
dermed ikke har forstået form og indhold..

> Du vil ikke forholde dig til substansen,

Se, ordet substans og indhold er netop det
du ville ha' fået, hvis du havde læst min tekst
helt igennem, inden du sku' gøre dig klog på noget
som ikke rigtig ville lykkes allgeveil for dig.

> nemlig at du begår nogle fejl der kan forvirre begreberne

Der er intet der kunne misforstås.

>og i stedet for at tage ved lære,

Gruppernes betjent ?
Og nu også den lokale skolelærer ?

>så angriber du afsenderen

Jeg angriber ikke nogen.
Forklarer blot på venlig vis, således
en opfattet misforståelse kan bringes af vejen.

> fordi du ikke bryder dig om at få påvist at du ikke kan stave.

Jeg kan udmærket stave og udtrykke mig klart.

>Og ikke nok med det - du kaster dig over noget så latterligt som en
>typografisk mærkværdighed som intet har med stavningen at gøre,

For mig er den ikke ubetydelig.
Den viser blot, du ikke formår at bo
i et glashus.

> men blot har at gøre med at man i farten får trykket for let på
> mellemrumstasten og derfor ikke får programmet til at reagerer med at
> sætte det nødvendige mellemrum.

I bar' arrigskab skyndte du dig fordi din
failure skulle børstes behændigt væk ??
Jeg må le !

>Det er for sølle.

> En skrivefejl kan tilgives, men stavefejl må påtales - især når det drejer
> sig om en fejl der kan få konsekvenser, akkurat som jeg har påvist det.

1) Du har ikke påvist en døjt.
2) Der var intet som kunne misforståes da det hele
stod klart i teksten. Men det kræver, som jeg har noteret flere gange,
at man læser hele teksten.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-12-08 21:17

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Der manglede et mellemrum omkring bindestregen
> ved en af sætningerne. Ikke ved det andet.

Det er ikke en stavefejl. Højst noget grafisk uregelmæssigt og
det ville ikke føre til en bemærkning om stavefejl noget
steds.

> Du havde ikke lavet det ens omkring
> [...]

Det var imidlertid ikke en stavefejl, og din bortforklaring er
ikke skøn her. Du lavede en klar stavefejl, en grov stavefejl
oven i købet, og du forsøger med en grim bortforklaring at
henvise til at jeg så sandelig heller ikke er fejlfri i stedet
for at indrømme din dummert.

> "Uanset hvad"...så indrømmer du det
> ikke er ens. Pinligt.

Næ, det er ikke spor pinligt. Enhver kan se at du
bortforklarer din dumhed i stedet for at takke for
opmærksomheden. Det er PINLIGT - for dig, altså.

> Jeg har ikke bortforklaret noget.
> Blot konstateret, du som Mr. Correct
> ikke formåede at gøre det korrekt.

Det har intet med mig at gøre. Det har at gøre med at du
lavede en stavefejl, en grov af slagsen, og du prøver forgæves
at tørre den af på mig ved at nævne at jeg så sandelig også
lavede en fejl. Ja, det er korrekt at jeg lavede en fejl
omkring noget typografisk, men det er sjældent at det fører
til nogen misforståelser - det gør din grove fejl så, og det
mangler du blot at erkende.

> Der var ikke noget som kunne misforstås.

At du ikke kan kende forskel på "for" og "får"?

"Hans for ingen julegaver, i stedet for Ulla før afrejsen til
Berlin" (hvor for hun hen?)

Eller

"Hans får ingen julegaver, i stedet får Ulla før afrejsen til
Berlin." (giver mening)

> Det ser latterligt ud når du ellers prøver
> at rette andre uden grund.

Det er ikke mere latterligt at du ikke vil erkende at du begik
en grov, meningsforstyrrende fejl.

Jeg skrev at når du skriver som du gør, nemlig "Som advokat
mener jeg.." og ikke vil erkende at du kun kan skrive sådan
HVIS du selv er advokat, og forsøger at bortforklare den
kendsgerning, så forsøger jeg stilfærdigt at fortælle dig at
når man læser dit indlæg med en så grov stavefejl, kan man
formode at din manglende sprogbeherskelse måske er årsagen til
at du skriver som du gør.

Hvis jeg læste et indlæg fuld af stave- og sproglige fejl (og
nej, der skal ikke noget mellemrum her), så ville jeg formode
at vedkommende måske af den grund blev misforstået, og det var
derfor jeg skrev som jeg gjorde. Du opfattede det straks som
et angreb og ville ikke erkende at det var DIG der lavede en
fejl. I stedet forsøger du nu at bortforklare det ved at
angribe mig fordi jeg lavede en typografisk fejl som intet
betyder i den sammenhæng.

Herrejemini.

> Der er ikke noget at misforstå hvis du læser hele indholdet.
> Lix-tallet var måske blot for højt for dig.

Næ, tværtimod kan jeg dansk - du har åbenbart store
vanskeligheder med det sprog.

> Mit blik fangede det straks, og det stod endda
> lysende klart sammen med dit forsøg på at vige
> uden om, at du ikke har læst hele min tekst, og
> dermed ikke har forstået form og indhold..

Din passus med "som advokat mener jeg... " betyder at du er
advokat- hverken mere eller mindre, og nok så mange gange
gennemlæsning af din tekst ændrer ikke på det forhold. Det er
en klar sproglig fejl og at skrive "for" når man mener "får"
er også en grov stavefejl, som du burde rette i stedet for at
angribe den der venligt giver dig et godt råd.

> Se, ordet substans og indhold er netop det
> du ville ha' fået, hvis du havde læst min tekst
> helt igennem, inden du sku' gøre dig klog på noget
> som ikke rigtig ville lykkes allgeveil for dig.

Jeg er ikke alene utrolig klog, jeg er også god til dansk -
det er du tydeligvis ikke, men det er jo heller ikke enhver
forundt at være god til sådan noget. Lær at leve med det
handicap og forsøg så at kompensere for dine manglende evner
ved at tage ved lære af klogere folk end dig.

> Der er intet der kunne misforstås.

jo, ellers ville dygtige sprogfolk som blandt andet Bertil
ikke have bemærket det. Og bemærk Bertil og jeg er ikke just
venner!

> Gruppernes betjent ?
> Og nu også den lokale skolelærer ?

Ja, den lokale skolelærer, dansklærer, cand.pæd. pæd. &
B.A. - blot for at fortælle dig noget om min evne til at læse
tekster med et højt lix-tal.

> Jeg angriber ikke nogen.
> Forklarer blot på venlig vis, således
> en opfattet misforståelse kan bringes af vejen.

Du forklarer ingenting - du hævder at jeg har begået en fejl
uden selv at erkende din egen. Det er bortforklaring.

> Jeg kan udmærket stave og udtrykke mig klart.

At skrive "for" i stedet for "får" er en grov stavefejl - prøv
at erkende det.

> For mig er den ikke ubetydelig.
> Den viser blot, du ikke formår at bo
> i et glashus.'

Jo, da - men hvorfor skulle jeg det - det er dig der staver
forkert , ikke mig.

> I bar' arrigskab skyndte du dig fordi din
> failure skulle børstes behændigt væk ??
> Jeg må le !

Næ, det er såmænd sandheden, men det er da ligegyldigt -
hvornår erkender du at du lavede en grov stavefejl og en grov
sproglig fejl i dit indlæg?

> 1) Du har ikke påvist en døjt.

At du har lavet en sproglig fejl og en stavefejl? jo!

> 2) Der var intet som kunne misforståes da det hele
> stod klart i teksten. Men det kræver, som jeg har noteret
> flere gange,
> at man læser hele teksten.

Det er en bortforklaring. Uanset om man læDser hele teksten
eller ej, så betyder det du skrev "Som advokat .... " at du
udgiver dig som advokat. Det kan ikke bortforklares! Erkend
det nu som et mandfolk og kom videre.

FUT dk.kultur.sprog

Fra : Erik Olsen

Dato : 13-12-08 10:02

Eque wrote:
> "Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan kunne man fejlopfatte det, hvis man kun læser første linje
> og ikke får hele sammenhængen i teksten med.

Jeg opfattede også dit udsagn som at du er advokat. Hvis vi skal
diskutere dine sproglige fejl, synes jeg vi skal hoppe over i
news:dk.kultur.sprog hvortil jeg har sat FUT.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-12-08 14:07

"Eque" <-> wrote in news:494306e4$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Sådan kunne man fejlopfatte det, hvis man kun læser første linje
> og ikke får hele sammenhængen i teksten med.

Det er ikke nogen fejlopfattelse. Din måde at formulere sætningen på giver
indtryk af at du er advokat. Punktum. I sammenhængen er det ret vigtigt at
få afklaret, hvorfor Bertels spørgsmål var relevant.

> [...]

> en email er modtaget og læst."

> -defor kan jeg ikke være advokaten/kuratoren
> da jeg dermed skulle gå mig selv på klingen.

At du går en advokat på klingen udelukker på ingen måde at du selv er
advokat.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 00:07

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke nogen fejlopfattelse.

Det er netop en fejlopfattelse.

> Din måde at formulere sætningen på giver
> indtryk af at du er advokat.

Du bør derfor læse OG forstå hele teksten
og indholdet.

> Punktum.

Dêt hjælper dig desværre ikke !

> I sammenhængen er det ret vigtigt at
> få afklaret, hvorfor Bertels spørgsmål var relevant.

Dig og Bertel må så snakke sammen en
dag her i julen.

> At du går en advokat på klingen udelukker på ingen måde at du selv er
> advokat.

Det er netop fordi jeg ikke er advokanten
jeg gik ham på klingen.

> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

Du støjer.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-12-08 03:37

"Eque" <-> wrote in news:4944401e$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Du bør derfor læse OG forstå hele teksten og indholdet.

Vi er nu flere (man fristes til at sige mange) der har givet udtryk for at
du kunne misforstås. Det ville jeg tænke over.

Kunne du overtales til at tænke over følgende (andre er velkomne til at
smugkigge):

http://www.grafiskarbejdsmiljo.dk/psykisk/regler.html

Du skal såmænd ikke svare, lad os bare EOD'e her.

> Du støjer.

Det er en signatur der overholder alle usenet konventioner omkring
signaturer.

Bryder du dig ikke om signaturer, kan du konfigurere din nyhedslæser til at
sortere dem fra. Kan din nyhedslæser ikke dette, kan jeg kun anbefale at
skifte til en der kan. Vil du ikke det, må du undvære usenet eller
acceptere at andre bruger signaturer.

--
Life is a bitch, and then you die.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 11:10

> Vi er nu flere (man fristes til at sige mange) der har givet udtryk for at
> du kunne misforstås. Det ville jeg tænke over.

Der var intet der kunne misforstås,
og dermed intet at tænke over.

> Kunne du overtales til at tænke over følgende (andre er velkomne til at
> smugkigge):
>
> http://www.grafiskarbejdsmiljo.dk/psykisk/regler.html

Der er intet der kunne misforståes, hvis man
læste hele teksten. Derfor føler jeg det ikke
nødvendigt at læse indholdet i dit link.
Men måske dit link kan fortælle
andre, at brudstykker af en tekst ikke altid gi'r den
fulde mening.

> Du skal såmænd ikke svare, lad os bare EOD'e her.

Det er iorden med mig. Jeg har belyst sagen.

> Det er en signatur der overholder alle usenet konventioner omkring
> signaturer.

En knallert kan godt være lovlig, selvom den støjer.
Derfor er du en knallert.

Fra : J

Dato : 13-12-08 01:26

> Er du advokat?

Skriver en advokat 'bekræftigelse'...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-12-08 10:12

J skrev:

> Skriver en advokat 'bekræftigelse'...

Ja.

Uddybning kan fås i dk.kultur.sprog hvortil jeg X-futter.

--
Bertel

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 13-12-08 11:59

Eque wrote:
> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Som advokat mener jeg det er helt naturligt,
> man reagerer på en, i dette tilfælde, ret
> [...]
DU ER IKKE EN SKID ADVOKAT OG ELLERS ER JEG KONGEN AF DK.

Fra : Bo

Dato : 14-12-08 16:27

On 12 Dec., 17:59, "Eque" <-> wrote:
> En scene:
>
> Et firma går konkurs.
> En tidligere indbetaling er ikke
> bogført korrekt, hvorfor kurator
> via snailmail beder om dokumentation
> for betalingen.

Dokumentationen skal tilsendes i alm.frankeret brev til kurator !

> Bevis tilsendes kurator via email.
> Emailen er sendt med funktionen "kvittering" slået til.

Den e-mail funktion er ikke juridisk gyldig !

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-12-08 22:12

Bo wrote:

> Dokumentationen skal tilsendes i alm.frankeret brev til kurator !

> Den e-mail funktion er ikke juridisk gyldig !

Korrekt, der er ingen lovgivning om autosvar.

På den anden side kan jeg ikke se at der skulle være noget [juridisk] i
vejen for at fremsætte et krav mod et konkursbo per email. Det er
givetvis nemmmere at bevise at man har sendt et brev, men man kunne jo
pænt bede advokaten bekræfte modtagelsen af mail'en, og hvis han mod
forventning ikke gør det, eventuelt sende et brev.

--
Jesper Lund