Julekonkurrence - lovlig ..?
Fra : Grev Dracula

Dato : 09-12-08 11:21

UnoTel har udskrevet en julekonkurrence, som meget enkelt går ud på,
at den der inden nytår har sendt flest billedbeskeder (til 2,- kr pr.
stk) via UnoTel's website har vundet:

http://www.unotel.dk/info/nyheder.asp?id=22

Er den slags konkurrencer virkelig lovlige ..?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-12-08 12:14

Grev Dracula skrev:

> [...]
> stk) via UnoTel's website har vundet:

> http://www.unotel.dk/info/nyheder.asp?id=22

> Er den slags konkurrencer virkelig lovlige ..?

Ja, hvis man også kan deltage uden at sende mms'er. Det kan
f.eks. klares ved at man kan få et lod ved at indsende en
frankeret konvolut til Telmore. De bør gøre opmærksom på at det
er en mulighed hvis det skal være lovligt.

Det overlades til læseren at overveje hvilken praktisk betydning
det har.

--
Bertel

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-12-08 12:21

Bertel Lund Hansen har bragt dette til os:

> [...]
> er en mulighed hvis det skal være lovligt.
>
> Det overlades til læseren at overveje hvilken praktisk betydning

Den er vel teoretisk ikke anderledes fra dem hvor man skal sende en SMS
for at deltage i konkurrencen og vinde et eller andet gøj. SMS'erne er
så typisk overtakserede og er på den måde med til at betale præmierne
og forhåbentlig (ser fra udbyders synspunkt) også et overskud. Og netop
den slags konkurrencer har vi ses rigtig mange af de sidste år, så mon
ikke der havde været nogen for at stoppe det hvis det er ulovligt.
At det så er usmageligt er en anden snak.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-12-08 13:18

Andersen skrev:

> for at deltage i konkurrencen og vinde et eller andet gøj. SMS'erne er
> så typisk overtakserede

Ikke hvis du læser spørgsmålet ordentligt.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 15:58

Bertel Lund Hansen wrote:

> Ikke hvis du læser spørgsmålet ordentligt.

Ligemåde tummelumsen....Der blir spurgt til Unotel
og du svarer hvad man skal sende til telmore

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-12-08 18:25

<Just> skrev:

> Ligemåde tummelumsen....Der blir spurgt til Unotel
> og du svarer hvad man skal sende til telmore

Har du en message-id på blot ét nyttigt indlæg du har skrevet i
en af de tråde jeg følger?

--
Bertel

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 18:31

Bertel Lund Hansen wrote:
> Har du en message-id på blot ét nyttigt indlæg du har skrevet i
> en af de tråde jeg følger?

Av Hr. Degn, var det for slemt at blive rettet, når man igen dummer sig?

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 18:37

Bertel Lund Hansen wrote:

> Har du en message-id på blot ét nyttigt indlæg du har skrevet i
> en af de tråde jeg følger?

Nej, tummelumsen, det har jeg ikke, men din bedreviden
på områder hvor du overhovedet ikke har indsigt er også
for mig bedre at bedrive tiden med

Fra : Grev Dracula

Dato : 09-12-08 19:33

On Tue, 09 Dec 2008 13:18:10 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Ikke hvis du læser spørgsmålet ordentligt.

Ok - jeg giver op!

Ingen gider åbenbar klikke på det medsendte link og forholde sig til
spørgsmålet.

I stedet for våser svarerne rundt i alt muliigt hypotetisk dit og dat.

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 20:09

Grev Dracula wrote:
> I stedet for våser svarerne rundt i alt muliigt hypotetisk dit og dat.

Det er Bertel.. Han er bare en vissen gammel skolelærer, sådan er de
åbenbart.

/Hauge

Fra : alexbo

Dato : 09-12-08 21:08

"Hauge" skrev

> Det er Bertel.

Næh det er dig og Just, I har intet skrevet om emnet,
det gør jeg så heller ikke nu, jeg skriver om noget ligegyldigt, nemlig jer
to, bare for at
fylde op i tråden.

mvh
Alex Christensen