Spørgsmål on løntrin.
Fra : -=JF=-

Dato : 05-12-08 23:39

Jeg ved ikke om dette er den bedste gruppe til spørgsmålet, men jeg kan
ikke umiddelbart finde en bedre.

En person får løn efter f.eks. løntrin 30.
Reelt er personen placeret på trin 26, men får fire trin i tillæg.

Når vedkommende skal søge nyt job og bliver spurgt hvilket løntrin han
ligger på - skal han da svare 26 eller 30?

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.
(John Lennon)

Fra : Bo

Dato : 05-12-08 15:51

On 6 Dec., 00:38, -=JF=- <inva...@invalid.invalid> wrote:
> [...]
>
> --
> Mvh. John
>
> Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Vedk. kan medbringe sin lønseddel, det fremgår tydeligt hvordan lønnen
er sammensat (trin + tillæg), se bagsiden hvis KMD eller forsiden hvis
ØS vh Bo

Fra : Bo

Dato : 05-12-08 15:52

On 6 Dec., 00:50, Bo <solfran...@gmail.com> wrote:

> Vedk. kan medbringe sin lønseddel, det fremgår tydeligt hvordan lønnen
> er sammensat (trin + tillæg), se bagsiden hvis KMD eller forsiden hvis
> ØS   vh Bo

Undskyld ØS skulle have stået OES vh Bo

Fra : Ole Christiansen

Dato : 06-12-08 08:42

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> --
> Mvh. John
>
> Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Da jeg arbejdede hed det løntrin/skalatrin. Det må være skalatrin, du
skriver om.

Fra : Knut

Dato : 06-12-08 09:05

Jamen hvorfor overhovedet nævne ens gamle løntrin?

Knut

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-12-08 11:58

Knut wrote:
> Jamen hvorfor overhovedet nævne ens gamle løntrin?

Måske fordi han tilsyneladende direkte bliver spurgt om det.

Jan

Fra : Bo

Dato : 06-12-08 02:54

On 6 Dec., 09:42, "Ole Christiansen" <a...@invalid.invalid.invalid>
wrote:

> Da jeg arbejdede hed det løntrin/skalatrin. Det må være skalatrin, du
> skriver om.
>
> --

Korrekt hedder det at man er ansat i lønramme X der består af X-antal
skalatrin, i daglig tale som jeg skrev siger man "trin" underforstået
skalatrin vh Bo

Fra : mr

Dato : 06-12-08 12:52

> [...]
>
> Når vedkommende skal søge nyt job og bliver spurgt hvilket løntrin han
> ligger på - skal han da svare 26 eller 30?

løntrin 30 med 4 tillæg. Gør det nu ikke mere kompliceret.

Fra : mr

Dato : 06-12-08 15:26

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> løntrin 30 med 4 tillæg. Gør det nu ikke mere kompliceret.
ups - løntrin 26 med 4 tillæg.

Fra : J

Dato : 07-12-08 13:03

> ups - løntrin 26 med 4 tillæg.

Nå, lever det socialdemokratiske løndiktatur stadig?

Fra : mr

Dato : 07-12-08 18:21

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, lever det socialdemokratiske løndiktatur stadig?

så længe så mange finder sig i det, så gør det.