Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til at Switche mellem TV-Out og Sk~
Fra : .::J::.

Dato : 26-07-01 20:11

Hej

Jeg så for et par dage siden, mener det var i et pc-blad, et program til at
switch mellem PC-skærm (monitor) og TV-out på lydkortet.

Husker ikke hvor, har kigget i det nyeste Datatid, uden held.

Er der nogen der kan hjælpe, er der nogen der husker programmet set for
nylig? Eller er der nogen der har kendskab til et lignende program. Det
smarte var vist at det huskede indstillingerne for begge ting nemt...

SU, thanx

TO REPLY, remove the animail in my email....

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 26-07-01 22:04

".::J::." <MONKEYselskab@bigfoot.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg så for et par dage siden, mener det var i et pc-blad, et program til
at
> switch mellem PC-skærm (monitor) og TV-out på lydkortet.

TV-out på et lydkort? ;)

> Er der nogen der kan hjælpe, er der nogen der husker programmet set for
> nylig? Eller er der nogen der har kendskab til et lignende program. Det
> smarte var vist at det huskede indstillingerne for begge ting nemt...

Kan det ikke have været driverne til et Matrox eller ATi-grafikkort?

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : .::J::.

Dato : 26-07-01 22:55

ja ja, den smuttede på skærmkortet selvf.