- og så må i have det godt herhjemme ....
Fra : Ukendt

Dato : 28-12-08 23:30

.... nu nærmer tiden sig. I morgen er sidste dag på kontoret. Tirsdag skal
jeg lige købe et par ting jeg mangler og pakke det hele i to store tasker.
Kl 14 futter jeg i lufthavnen og finder en maskine der går imod Sydafrika og
sydatlanten.

Jeg har i elvte time fået den ide, at jeg vil lave en lille "travelblog".
Jeg har alligevel PC'en med (skipper siger vi har strøm nok til at ladde de
bærbare...), som jeg skal bruge undervejs, da jeg jo skal lave min Y1 opgave
med udgangspunkt i turen.

Jeg har kun internetforbindelse 3 steder, nemlig i CapeTown, på sct. Helena
og i Salvador, så der går nok lidt tid før mine beskrivelser og billeder
ender på blog'en.....

Check den ud på www.grevestrand.dk. Designet er ikke helt klar. Det laver
jeg færdigt i maskinen til Capetown og uploader når jeg kommer frem.

Hvis ikke i har hørt fra mig i slutningen af februar, så har jeg taget
billetten på den bedst mulige måde.....

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-08 00:36

Vi glæder os til at høre fra dig. Held og lykke, Bjarke.
Kan du bruge GPS-Gate ind imellem fra din bærbare?
Denne oplevelse bliver forhåbentlig en af din
sejlerkarrieres "stjernestunder" ... Go' vind!

Flemming Torp - Gimle - DEN-61 - X-342 - Helsingør

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
en meddelelse news:4957fdda$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : HO

Dato : 29-12-08 12:03

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:4957fdda$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> ... nu nærmer tiden sig. I morgen er sidste dag på kontoret.

Hejsa
Rigtig god tur.
Kunne du smide nogle links?
evt. til båden du skal med.
Mange hilsner.
HO

Fra : Harding Larsen

Dato : 29-12-08 12:45

Hej Bjarke,

Rigtigt Godt Nytår til dig og dine.

Rigtig god tur i Sydhavet.
Vi følger dig hvor du har mulighed for at komme på nettet.

De bedste sejlerhilsner

Harding

Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)

Fra : Leif Langgaard

Dato : 29-12-08 20:53

Ja, ja........

Vi har forstået at du skal ud og sejle, og er slet ikke misundelige,
aaahhhh, måske en lille smule måske

God tur, og pas godt på dig selv!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Torben Bach

Dato : 29-12-08 21:41

Bjarke M. Christensen wrote:
> [...]
> skal jeg lige købe et par ting jeg mangler og pakke det hele i to
> store tasker. Kl 14 futter jeg i lufthavnen og finder en maskine der

Klip en masse

> Bjarke

Ja - Bjarke, selvom det ikke er en helt uoverskuelig tidshorisont, at du er
borte fra kone og børn, så husker du sikkert på at sætte pris på, at dit
bagland har accepteret dit eventyr.
Det er mange døgn og dermed savn for familien, at du er væk, så det vil være
optimalt, at du på en eller anden måde får meldt tilbage til dem, at du er
OK, for der skal nok være det ene og andet, der kan bekymre dem derhjemme,
selvom det ikke har noget at gøre med dig, og hvor du så end befinder dig.

Jeg har selv ad 2 gange været på missioner (dog ikke sejlads) - i alt
halvandet år, så jeg ved, hvad det betyder for én selv og familien, at der
ikke går alt for langt imellem tilbagemeldingerne.

Ellers er det stort, at du forfølger dine drømme - vi lever faktisk kun en
gang her på jorden, så vidt jeg ved.

Held og lykke på turen.

--
\\\\////