Trefarvet killing mangler nyt hjem
Fra : Winther

Dato : 28-12-08 18:07

Renlig indekilling, hunkat. Har fået ormekur.

http://www.kattegalleri.dk/uploads_mar/34049.jpg

--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : Tina.

Dato : 28-12-08 18:21

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse
> Renlig indekilling, hunkat. Har fået ormekur.
>
> http://www.kattegalleri.dk/uploads_mar/34049.jpg

Hvor i landet befinder hun sig?

Tina

Fra : Winther

Dato : 28-12-08 19:07

Tina. wrote:
> "Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor i landet befinder hun sig?
>
> Tina

Tarm Vestjylland

Fra : Tina.

Dato : 29-12-08 11:36

> Tarm Vestjylland

Hvor gammel er hun, hvorfor skal hun flytte, kan hun med andre katte og
hvordan er hendes sind?

Tina

Fra : Winther

Dato : 29-12-08 12:17

Tina. wrote:
> "Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor gammel er hun, hvorfor skal hun flytte, kan hun med andre
> katte og hvordan er hendes sind?
>
> Tina

Hun er vel ca 16 uger nu. Hun er èn af 3 katte jeg har taget til mig fordi
de ellers ville blive aflivet eller dø af sult. Da jeg har flere indekatte i
forvejen så er det lidt for mange.
Du kan se lidt mere her

http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=9544

Fra : Tina.

Dato : 29-12-08 12:37

> [...]
> de ellers ville blive aflivet eller dø af sult. Da jeg har flere indekatte

Pris?

Jeg er ikke uinteresseret... Bor i Hovedstadsområdet, er meget hjemme, har
en anden ren indedørskat (Andy, som jeg har skrevet en del om herinde - 6
år, neutraliseret, altid været inde)

Tina

Fra : Winther

Dato : 29-12-08 14:18

Tina. wrote:
> [...]
> hjemme, har en anden ren indedørskat (Andy, som jeg har
> skrevet en del om herinde - 6 år, neutraliseret, altid været

Den skal ikke koste noget, bare den får et godt hjem. Begge killinger leger
med vores kastrerede hankat. Er du interesseret, så vil jeg godt vide det
hurtigst.

Fra : Tina.

Dato : 02-01-09 11:34

> Den skal ikke koste noget, bare den får et godt hjem. Begge killinger
> leger med vores kastrerede hankat. Er du interesseret, så vil jeg godt
> vide det hurtigst.

Afstanden gør, at jeg desværre må melde pas. Hun er ellers rigtig lækker.

Tina

Fra : Winther

Dato : 29-12-08 12:19

Tina. wrote:
> "Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor gammel er hun, hvorfor skal hun flytte, kan hun med andre
> katte og hvordan er hendes sind?
>
> Tina

Lille film med dem

http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=90360

Fra : Winther

Dato : 29-12-08 14:43

Winther wrote:

> Lille film med dem
>
> http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=90360

http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=4506

Denne link virker forhåbentlig

Fra : Mariann

Dato : 04-01-09 18:51

> [...]
>
> --
>
> Vh. Winther
>
> Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne

Hej Winther

Har du mon fundet et hjem til den lille kat? Ville bare ønske at vi kunne
tage hende, men vi er i gang med husrenovering lige nu, så vores to katte
bor faktisk i kælderen pga. håndværkere, som hele tiden kommer og går. Så
det er desværre ikke lige optimale vilkår at blive modtaget i for en ny
killing Ærgerligt - for hvor er hun bare dejligt! Men måske har hun også
fået et nyt hjem allerede?

Med venlig hilsen

Mariann Juhl

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Winther

Dato : 05-01-09 16:03

Mariann wrote:
> [...]
> killing Ærgerligt - for hvor er hun bare dejligt! Men
> måske har hun også fået et nyt hjem allerede?

Desværre ikke endnu.

Fra : akv@am-huset.dk

Dato : 20-01-09 11:09

On 28 Dec. 2008, 18:06, "Winther" <nobody@home.dk> wrote:
>  Renlig indekilling, hunkat. Har fået ormekur.

> [...]

20/1-2009
Jeg søger en 3-farvet kat, og vil gerne høre mere.