Letforståelig
Fra : Erling Hansen

Dato : 29-12-08 13:01

Jeg har flere gange i tidens løb haft et fa..... bøvl med MacSoup og
dens installation.
Er der nogen af jer der har erfaringer med en LETforståelig
installationsvejledning + adressen hvor man henter den?
mvh
Erling

Fra : Morten Lind

Dato : 29-12-08 14:30

Erling Hansen <fxeh-dh@mail.dkfx> wrote:

> [...]
> Er der nogen af jer der har erfaringer med en LETforståelig
> installationsvejledning + adressen hvor man henter den?

<http://www.mothsoft.dk/osx/souposx.html>

M.

Fra : Erling Hansen

Dato : 29-12-08 14:53

> <http://www.mothsoft.dk/osx/souposx.html>
>
> M.
Tak. Den har jeg ikke prøvet før. Skal straks ske.
mvh
erling