Prg. som kan "se" RAM
Fra : Jørgen Angel

Dato : 26-07-01 17:54

Jeg mener at huske, at der er et program som kan "se" hvor meget RAM der
sidder i de forskellige slots.
Nogen der kan huske hvad det er for et?

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 26-07-01 18:10

Jørgen Angel <joergen_angel@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg mener at huske, at der er et program som kan "se" hvor meget RAM der
> [...]

Du kan kigge i Apple System Profiler i æblemenuen - der kan du se det
meste.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-07-01 18:26

Jørgen Angel <joergen_angel@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg mener at huske, at der er et program som kan "se" hvor meget RAM der
> sidder i de forskellige slots.
> Nogen der kan huske hvad det er for et?

Apple System Profiler i din Apple-menu.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : Jørgen Angel

Dato : 26-07-01 19:29

Jeg siger tak og bøjer hovedet (beskæmmende så lidt man ved).

Forslag til hvor i DK man får 64 eller 128 klodser til en 8500 af god
kvalitet til de bedste priser?

Jeg har forespurgt hos OWC i USA på forsendelsesomk. men endnu ikke fået
svar.

Jørgen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-07-01 01:42

Hej Jørgen

Selvom du kommer til at betale op til 25-30USd for fx. 2 stk. 128mb DRAM
168pins DIMM, så kan det godt betale sig! Sidst jeg forhørte mig hos
OfficeLine på 2x64mb til min PM 7600 ville de have 1280kr. + moms for hver
modul, så det er langt billigere at købe hos OWC.

Til de priser, der opgives, kan du regne med en omregningskurs på 11Dkr. pr
USd, så har du en cirkapris i danske kroner inkl. dansk moms.

Det, du kan gøre for at se forsendelsesomkostninger, er at lade dig oprette
som kunde, og så lave en 'bestilling' med navn, adresse og land, kør
bestillingsproceduren helt dertil, hvor du skal indtaste dit kreditkortnr.,
så vil du se det totale beløb inkl. porto hertil. Men selvfølgelig, hvis du
så ikke bestiller alligevel, skal du blot huske at 'tømme din indkøbskurv',
før du forlader OWC igen, - ellers vil din 'ordre' stå i stand-by indtil
næste gang, du besøger OWCs indkøbscenter.

Jørgen Angel wrote:

> Forslag til hvor i DK man får 64 eller 128 klodser til en 8500 af god
> kvalitet til de bedste priser?
>
> Jeg har forespurgt hos OWC i USA på forsendelsesomk. men endnu ikke fået
> svar.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)